תגובות הפורום שנוצרו

  • תשובות מגוונות ומעניינות.

    אבל בואו נשים על השולחן את הצד המרוויח.

    בארטר, זה לא מילה גסה, היא מילה שקיימת ועובדת, וכן, מביאה תוצאות.

    אני יכולה לומר, שיש פרסומות שיצאו מהסטודיו שלי, שכסף מזומן – לא יצא לי מהם – אבל כן יצא לי – את שווי המוצר. ולא התחרטתי לרגע.

    אם ניקח לדוג’ חנות תכשיטים, שלא מזמן שמעתי את הסיפור, שהציעה למעצבת בתמורה למודעה שווי כספי גבוה יותר ממה שהיתה משלמת לה מזומן -לרכישה בחנות.

    בואו, בערב פסח, יכול להיות שזה מה שהייתי רוצה 🙂

    ואני מכירה אנשי פרסום וותיקים,

    שעובדים שנים על גבי שנים עם בארטרים.. והעולם לא נהיה מלוכלך יותר מזה, אלא להפך, צאו והתפרנסו זה מזה – אתה מביא לי קילו עגבניות, אני קילו מלפפונים….

    אז נכון,

    יש ניצול בשוק שלנו.

    אנשים שמבטיחים פרסום תמורת דברים מגוחכים ומצחיקים שגם לא היית רוצה לקבל אותם בחינם…

    הכלל הנכון הוא-

    להתייחס לעסקת בארטר כמו עסקה רגילה לכל דבר ועניין.

    לכתוב חוזה, להציג את התמורה, ולציין את כל ההגבלות שאת עושה לכל הלקוחות שלך.

    אמנם היא לא משלמת בכסף מזומן, אבל היא משלמת במשהו אחר..

    ולכן, חובה חוזה.

    לגבי תפיסה כחינמית-

    אני מסופקת.

    בהנחה שכותבת הפוסט @markperach נוגעת בתחום התקשורת החזותית, שם- כשאת מפרסמת מודעה אף אחת לא יודעת אם היא היתה בחינם או לא.

    אה,

    אם כבר מדברים,

    אם יש פה בעלת חנות שעונים שמעוניינת בבארטר מסויים (או מכירות משהי שמעוניינת), אשמח שתיצור איתי קשר: [email protected]

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן