להגיע גבוה בהייטק

תוכנית אינטרנטית היחידה מסוגה בארץ - לנשים חרדיות בהייטק !

מחזור חורף יוצא לדרך!

קורס אינטרנטי בהדרכת טליה שוורץ ייתן לכן דריסת רגל עוצמתית בעולם ההייטק. המטרה – לאפשר לכן ליהנות משכר גבוה, משרה מאתגרת, אופק לקידום בלי שינצלו אתכן ובלי פשרות רוחניות! וכל זה? גם אם כרגע אין לך נסיון, או שיש נסיון אבל מרגישה לא מספיק מקצועית מבולבלת מהאפשרויות ואולי אפילו מיואשת.

איפה

הדרכה דיגיטלית - צפיה דרך המחשב, בלי אוטובוסים או חיפוש חניה

מתי

בזמן שנוח לך

גישה

הדרכה והתרגולים פתוחים למשך חודשיים לצפיה חוזרת במידת הצורך (אפשר לבקש גם ליותר)

משך צפיה כולל

6 מודולים הכוללים כ50 סרטוני וידאו לצפיה. סך הכל כ9 שעות לימוד.

בונוסים

3 בונוסים מטריפים!

מה לומדים?

נתחיל ממה לא לומדים. לא לומדים לתכנת. מקווה שזה כבר מאחוריכן. אני מדברת על הכלים שכל אחת מכן יכולה להשתמש בהם כדי להגדיל את השכר באלפי שקלים, להגדיל סיכויים למציאת עבודת החלומות, איך להיות סופר מקצועית ומרשימה, לעשות בחירה נכונה של אפיק טכנולוגי, לשמור על ההלכה והרוחניות למרות כל הקשיים ולהיות רמה אחת מעל כולן! מה כדאי לעשות ומאלו טעויות ל-ה-י-ז-ה-ר. הקורס יכול למנוע ממך טעויות קריטיות שנשים רבות עושות, הפסד כספי משמעותי, ויכול לחסוך לך הרבה מאוד זמן. תקבלי הדרכה שתביא אותך תכלס למצב שכיף לך לבוא לעבוד! הנוסחה שתיקח אתכן צעד אחר צעד בעולם בהייטק

למי התוכנית מתאימה?

לכל עובדת הייטק חרדית שמרגישה שיש בה פוטנציאל גבוה בתחום ההייטק והיא לא מצליחה לממש אותו. בין אם היא עוד לא נכנסה לעולם (כמה טעויות את יכולה למנוע!) בין אם בצעדיה הראשונים (מסתבכת עם האנגלית? ראיונות עבודה? באיזו טכנולוגיה כדאי לעבוד? ) וגם לנשים חרדיות שעובדות כבר שנים בעולם ההיטק ומרגישות שהן יכולות יותר אך לא מצליחות להתקדם.

מתי?

ההתחלה מיידית (: נרשמים ואפשר להתחיל כבר למחרת

איך?

התוכנית היא אינטרנטית. הצפיה היא דרך המחשב האישי שלך. בשעות שנח לך. בלי לצאת מהבית. גם לחסומות אינטרנט יש פתרונות, דברו איתנו במייל של התוכנית: [email protected]

מה התוכנית כוללת?

מודול 1

מודול 2

מודול 3

המדריך המלא למציאת עבודת החלומות!

אין לי ניסיון, השעות לא מתאימות לי, אין לי תואר, אין סביבה חרדית, אני לא מספיק מקצועית ועוד ועוד סיבות שמונעות ממך להתחיל לעבוד. אז מה אפשר לעשות?? וגם הדרכה לכתיבת קורות חיים מעולים, הכנה לראיון עבודה. איך לבחור מקום עבודה? ועוד

שווי המודול: 1000 ₪

מהלך הדרכות להגדיל את הערך והמקצועיות שלך בעיני המעסיק

סקירה של שפות התכנות והטכנולוגיות החזקות בשוק, איך לחשוב חכם מההתחלה, שיטות וכלים חזקים שיהפכו אותך להרבה יותר מקצועית ויעזרו לך להרשים, להתקדם ולהיות בחוד החנית בתחום! בואי תהיי מקצועית!

שווי המודול: 800 ₪

סדרת הזהב – שיפור שכר ותנאים!

כמה לבקש? ממי לבקש? איך לבקש? דגשים לפני חתימת חוזה , הטעויות הנפוצות והעצות הפרקטיות שיגדילו את הסיכויים שלך לקבל תכלס יותר כסף.

שווי המודול: 800 ₪

מודול 4

מודול 5

מודול 6

תמיכה שוטפת לאורך כל התוכנית דרך המייל

יש לך שאלות? נמצאת בצומת דרכים וצריכה לקחת החלטה מושכלת?צריכה שמישהו יוביל אותך ? מתלבטת באיזה נושא ? אנחנו פה בשבילך! לגבי כל תכני הקורס ומעבר - באתגרים מולם את מתמודדת. תמיכה שוטפת לחודשיים מלאים כדי להגיע למקסימום תוצאות והתקדמות!

שווי המודול: 1000 ₪

ערכה 1: כך תצרי לעצמך זמן נוסף

כביסות, נקיונות, ילדים, קניות, שעות נוספות, תפילות, בעל, שבת, חג , מסירת גרסה, ישיבה דחופה. אי אפשר לוותר על שום דבר , הכל קריטי! אז מה עושים? בפרק הזה תופתעי לגלות שיש בהחלט מה לעשות 🙂

שווי המודול: 800 ₪

ערכה 2: לנשים שלא נהנות בהייטק

ההורים שלך דחפו אותך בכוח? שנים שאת כבר עמוק בהייטק אבל משהו חסר.. אין לך סיפוק מהעבודה? זה לא חייב להישאר ככה! הפרק שיעזור לך להשיב את השמחה, היצירתיות והמוטיבציה. איך לעשות את מה שאת אוהבת באמת!

שווי המודול: 800 ₪

ויש גם בונוסים!

בונוס 1

מיני קורס - זינוק לאנגלית שלך ב7 ימים!

מגמגמת אנגלית, נלחצת ונרתעת ממנה? אנגלית ברמה נמוכה סוגרת הרבה דלתות. לצערי נשים מזניחות את הנושא הזה - עד שהן מגיעות לצומת קריטית, ומפסידות. הגיע הזמן לקפוץ למים - להגיע למצב שאת ממש לא מתביישת לדבר, שאת מבינה מעולה ואפילו נהנית להשתמש בה!

בונוס 2

הדרכות וידאו להתמודדות בסביבה שאינה שומ"מ

לאיזה סכנות חשופה האישה החרדית בעולם ההייטק?התמודדויות בתחום הרוחני, סיפורים מהשטח, עצות לשמירה וחיזוק , מהם הכלים שאני עצמי משתמשת כדי לא להיפגע, ואיך לשמור על גב זקוף ולעמוד איתנה מול סביבה שלא שומרת תורה ומצוות.

בונוס 3

הדרכות וידאו להתמודדות בעבודה מול גברים

את רוצה להיות נחמדה ושיעריכו אותך... אבל רוצה לשמור על הצניעות! איפה וממה יש להיזהר, מה לא לעשות ואיך בפועל תהיי מוערכת באמת מבלי להתפשר על קוצו של יוד בהלכה. הדרכות וטיפים סופר קריטיים בתחום הכ"כ סבוך הזה.

על המנחה

טליה שוורץ

אם ואשת אברך, מהנדסת תוכנה בכירה. עובדת בהייטק ב 8 השנים האחרונות במערכת הביטחונית, מסלול הצטיינות, מקימה ומובילה את קהילת ההייטק עבור מעל 2000 חרדיות.

מייסדת ומנהלת קדם הפועלת בתחושת שליחות לקידום מקצועי ותורני לנשים ברחבי הארץ.

מובילת התוכניות: קידום לחרדיות בהייטק. והקורס התורני – 5 פעימות ללב שמח

בוגרות מספרות

אני מרגישה שאחרי שלמדתי כ 4 שנים “לא מגיע לי” לשבת בבית יותר מחצי שנה בחיפוש עבודה… כנראה שיש לי בעיה בגישה שלי לחיפוש. אז חיפשתי מישהי מקצועית שתעזור לי ומצאתי!
טליה, אין כמוך. את מדהימה. הרמת את הכפפה ועשית מה שהיה צריך לעשות ואיש לא עשה.. ממש אהבתי את הפרק המקצועי! ממש!
מאד נהנית, הכל מאד ברור! ומה שהכי דחף אותי להרשם זה לראות את טליה צנועה ומכובדת, רואים את האמת שבה, ואז החלטתי שזה לא עוד תכנית, והיא באמת רוצה לעזור!

“טליה המדהימה! בזכות העצות שלך הצלחתי בס”ד להתקדם וקיבלתי העלאה בשכר של 2000 שקל! תודה על כל העזרה! מעריכה אותך ממש!”

“טליה, את אישה סופר מוכשרת, חכמה צדיקה ומעל הכל חותרת תמיד לאמת. עבורי את מגדלור אנושי חם ומקרב. האנושיות והפתיחות כמו גם הצניעות שבך הם שילוב מתבקש אך נדיר, אשרייך!!! “
הסרטונים נותנים הרגשה מעולה של מלווה/ מנטור מקצועי! מעבר לכל הלימוד מורגשת מאד המקצועיות, האכפתיות, הנכונות, המרץ והרצון העז לעזור! שה’ יהיה בעזרך!

מחיר לשבוע הקרוב!

5600
2360
  • הדרכות וידאו
  • התקדמות אישית לפי הקצב
  • בונוסים מדהימים
  • ליווי מקצועי שוטף דרך המייל
  • תמיכה טכנית
  • בונוס מיוחד לזמן מוגבל: פגישה אסטרטגית אישית חינם
כולל ליווי

מתלבטת?

אחריות ברזל!

אנחנו נותנים לך שבוע לנסות את התוכנית – צפי בשני הפרקים הראשונים

אם מסיבה כלשהיא לא תהיי מרוצה תוכלי להתחרט תוך 7 ימים מיום פתיחת התוכנית, את שולחת מייל ותקבלי את כל הכסף בחזרה. ה-כ-ל.

למה אנחנו עושה את זה? כי אנחנו רוצים שכל התלמידות שלנו יצאו שמחות ומרוצות, ואם מסיבה כלשהיא לא הסתדר לך – הכל בסדר!

חוץ מזה אני גם בטוחה שתאהבי את התוכנית ומאמינה ב100% שהיא תועיל לך 🙂

לסיום סיומת!! בונוס יקר לזמן מוגבל

ליווי אחת על אחת

סיימת את התוכנית? מגיעה לך פגישה אסטרטגית אחת על אחת עם המרצה – הכנה לצעד הבא, מענה לשאלות, וקידום אישי! ניתן לממש עד חודשיים מההצטרפות.

בשווי 890 ₪

שאלות ותשובות

כמה זמן התוכנית פתוחה?

למרות שאפשרי לצפות ולעבור את כל התוכנית בזמן מאוד קצר (כשבועיים) אני משאירה לכן אותה פתוחה ל-שנה!!! למה? אני אמנם רוצה שתזוזו מהר קדימה, אבל עדיין יודעת שיש נשים שצריכות יותר זמן או שהן נמצאות בשלב שצריכות לצפות שוב – ללכת ליישם, להשיג בע”ה תוצאות ושוב לחזור לצפות כדי לרענן שלב אחר שעל הפרק. אז יש לך שפע של זמן (ובנינו אם יהיה לך רצון לחזור לתוכנית אחרי שנה, סביר להניח שגם את זה אאשר. אני שמחה שנשים נהנות מהתכנים).

יש תמיכה? מה קורה אם יש לי שאלות?

אפילו מחכה לקבל ממך את השאלות (:
אנחנו רוצים לעזור ורוצים עוד סיפורי הצלחה מרגשים!
בשביל זה אני והצוות עומדים מאחורי המסכים ונותנים את המענה לבנות. התמיכה והליווי הם למשך חודשיים.

אפשר ליווי אישי 1X1?

בהכללה, מטעמי זמן, אני לא פנויה לקבל כרגע ליווי אישי ארוך. פגישת מנטורינג אסטרטגית יחסית יקרה, וההדרכות שהייתי רוצה לתת לכן כדי להגיע למקסימום לא נכנסות בפגישה אחת.

מן הסתם זה לא מתאים לרוב. זו בדיוק הסיבה שיצרתי את התוכנית “GoHigh.Tech” – כי ככה אנחנו מבלות יחד כמות שעות שהיו עולות בצורה אחרת כ8000 ש”ח. והאמת שאני מעבירה בתוכנית הדיגיטלית הזו את ההנחיות והחומר בצורה אפילו יותר מסודרת ממה שאני עושה ב- 1X1. ובו זמנית מקבלים לגמרי את התמיכה שלי דרך המייל, אפילו ברמה היומיומית. הכל בהשקעה כספית שהיא פחות בכמה אלפים מאשר תוכנית הליווי האישית שלי.
זו ללא ספק התוכנית המומלצת ביותר לרוב הנשים. וההשקעה זניחה לעומת הרווחים. (מספיק חודש אחד של קידום בשכר- והיה שווה.)

אפשר בכל זאת ליווי אישי 1X1?

כן, אפשר בכל זאת.
פגישת מנטורינג אסטרטגית אחת בעלות של 890 ש”ח.
(אפשרות לבחירה- פנים מול פנים/ בזום/ ולמי שאין גישה אפשר גם טלפונית)

מה אם אני עדיין באמצע הלימודים? התוכנית יכולה להתאים?

בוודאי. הלווואי שאני הייתי מקבלת את התוכנית הזאת כשהייתי סטודנטית. זה חוסך המון טעויות ובניה נכונה של מסלול מדויק יותר לעבודה שאת רוצה. חוסך כסף, חוסך זמן, חוסך עוגמת נפש.

מה אם אני עובדת הרבה שנים?

יש לנו תלמידות שיש להן וותק גדול מ10 שנים. (השיא היא תלמידה עם ותק של 20 שנה בהייטק 🙂 כל השאלה האם את מרגישה שאת צריכה ורוצה להתקדם?

יש גם השמה?

לא. 

יש לי אינטרנט כשר

מערכת התוכנית נגישה גם באינטרנט כשר, ומי שבכל זאת חסומה אפשר גם דרך גוגל דרייב.

אין לי אינטרנט

ניתן לקבל את כל התוכנית על דיסקונקי עם שליח.

אם אתחרט, באמת תחזירי לי את הכסף?

לגמרי! יש לך שבוע להתחרט ולקבל 100% החזר כספי.  את שולחת מייל והכסף חוזר אלייך עד השקל האחרון.

איך התוכנית נולדה?

למדתי לתואר הנדסת תוכנה. סיימתי ב”ה בהצטיינות ויצאתי לשוק העבודה.

לחרדתי, תרתי משמע, גיליתי שהרבה אפשרויות חסומות בפניי.

למה?

כי יש לי משפחה וילדים שזקוקים לי וזה אומר שאני לא יכולה להתמסר כל כולי להייטק.

לא יכולה לעבוד שעות נוספות ולהיות פריקית מחשבים שבשעות הערב קוראת להנאתה על טכנולוגיות חדשות או לומדת שפות תיכנות נוספות.

כי אני צריכה סביבת עבודה שמורה ומוגנת.

אז התפשרתי מאוד מאוד על שכר ותנאים. וידעתי שאשנה את זה בעתיד הקרוב.

אחרי שנתיים פתחתי קבוצה של נשים חרדיות בחברת הייטק שברוך ה’ גדלה מאוד.

כיום אני מהנדסת תוכנה של מערכת השליטה של כיפת ברזל. בד בבד אני יועצת הייטק לנשים חרדיות וכן פועלת רבות לשילובן במקומות עבודה חדשים.

מה הבעיה?

אני יודעת וגם רואה יום יום נשים חרדיות שעדיין תקועות מאחור. שמרויחות שכר נמוך. וזה כואב לי. כי אני מעריכה כל כך את הנשים האלו. נשים שנלחמות יום יום על סדרי עדיפויות, התמודדויות רוחניות, וויתורים על קריירה כסף ומעמד לטובת המשפחה.

ואני יודעת שהן סופר מוכשרות, יש להם מידות ודרך ארץ שלא פוגשים בשום מקום. הן עובדות מסורות – אין סיבה שהן תקבלנה משכורת ותנאים פחות טובים.

נתקלתי גם בטעויות נפוצות שנשים עשו, נשים פנו אליי והדרכתי אותן מה לא לעשות ואיפה לתקן. העצות שנתתי להן עזרו להן להתקדם והן אפילו קיבלו העלאות בשכר בכמה אלפים.

תחושת השליחות חדרה לליבי והחלטתי, במקום לעזור לנשים באופן יחידני, לבנות תוכנית שתוכל להגיע לכל הנשים . ממש עד הבית.

יצאתי לשטח. למדתי את השוק טוב טוב. אספתי את הכלים שאישה חרדית צריכה כדי להגיע גבוה גבוה בהייטק.

וזה מבלי לפגוע במשפחה, בילדים, בערכים ובטח שלא ברוחניות!

ארזתי את הכל לתוכנית אחת שתהיה נגישה לכל עובדות ההייטק – בנוחות, בעלות ובמהירות – בלי להימרח (כי כולנו סופר עסוקות).

כיום יש ב”ה כבר הרבה בוגרות לתוכנית ופידבק מדהים שנותן לי כח להמשיך ולהיות פה בשביל הבנות. 

מוגש לפניכן באהבה,
טליה

בכל שאלה אפשר לפנות אלינו במייל:
[email protected]

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן