חשבונאות ומיסים
ראית חשבון, חשבות שכר, דיני עבודה, מיסים, ביטו”ל, ליווי עסקים ועמותות, חוזים ועוד. מענה לשאלות... פירוט נוסף
סגירת תיק ניכויים
-
סגירת תיק ניכויים
העסק שלי קיים כבר כמה שנים ולא העסקתי עובדים. (היו תקופות לאורך השנים שהעסקתי פרילנסריות שהוציאו לי קבלה).
לפני 3 שבועות, (בחודש דצמבר) פתחתי תיק ניכויים במטרה להעסיק עובדת (עם תלוש, לא פרילנסרית), אולם בסופו של דבר היא לא הועסקה.
מה התהליך כעת? האם אני צריכה לסגור את תיק הניכויים? איך סוגרים? ממלאים טופס 2552 ולאן שולחים אותו?
האם מילוי ושליחת טופס 2552 יפטור אותי מדיווח על חודש דצמבר (שיהיה דיווח ריק כי לא הועסקה עובדת החודש)?
או שבכלל כדאי לא לסגור את תיק הניכויים ולדווח אפס כל חודש (למה שיהיה כדאי לעשות דבר כזה)?
אשמח להסבר ברור כי לא מצאתי הסבר כזה באתר רשות המסים או באתר כל זכות.הערה 1: העסק ימשיך לעבוד ללא עובדים אלא רק על ידי כפי שהיה עד היום.
הערה 2: אני לא עוסק זעיר.
הערה 3: לא פתחתי את תיק הניכויים דרך מייצג אלא באופן עצמאי באזור האישי של מס הכנסה, אז אין לי מה לקבל תשובות בנוסח: “תפני למייצג שלך”, כי אין לי כזה.תודה רבה מראש על המענה🙏
Log in to reply.