אדמיניסטרציה
ציבורי קהילה
ציבורי קהילה
פעילות אחרונה: לפני 3 ימים
כאן המקום לשאול, להעלות לדיון, לשתף ולהתייעץ על כל הענינים האנדמניסטריבים שאת נתקלת בהם במשרד ובעסק... פירוט נוסף
ציבורי קהילה
OneDrive עזרה דחוף
קדם ‹ Forums ‹ אדמיניסטרציה ‹ OneDrive עזרה דחוף
-
OneDrive עזרה דחוף
פורסם ע"י אילה גורן מיתוג שיווק ופרסום on 26/12/2022 ב8:12 pmמישהי יכולה לעזור לי עם ה OneDrive.?
איך אני מבטלת אותו?
יש לי קבצים המסומנים בענן ולא נפתחים לי, איך אני פותחת אותם?
תודה רבה רבה!!
עמנואל טסה הגיבה לפני 2 שנים 2 חברות · 4 תגובות -
4 תגובות
-
33100חברה חדשה
קודם כל – כדי לפתוח את הקבצים שלך שמופיעים עם ענן – זה אומר שאין לך העתק מקומי ואת צריכה חיבור לאיטרנט כדי להוריד את ההעתק אליך למחשב.
אם את רוצה לבטל את הגיבוי של OneDrive, למיטב זכרוני, את קודם כל צריכה לבחור את כל הקבצים שיהיו מקומיים (ע”י קליק-ימני את יכולה לבחור שמירה מקומית של הקבצים) ואח”כ להתנק (sign-out)
-
000חברה חדשה
עשיתי את מה שאמרת לי אבל עדיין זה כותב לי אותה הודעה
מצרפת לך תמונה
תודה לך על העזרה
-
-
000חברה חדשה
מישהי יודעת איך אני מחזירה את הקבצים המקוונים? המסומנים בענן?
-
33100חברה חדשה
יש כאן הסבר על איך לפתור את זה (באנגלית) – מצאתי לפי המס’ של ההודעת שגיאה שהראת לי.
תנסי לעשות את השלבים שמציאים לך
Log in to reply.