

אדמיניסטרציה
ציבורי קהילה
ציבורי קהילה
פעילות אחרונה: לפני יום אחד
כאן המקום לשאול, להעלות לדיון, לשתף ולהתייעץ על כל הענינים האנדמניסטריבים שאת נתקלת בהם במשרד ובעסק... פירוט נוסף
ציבורי קהילה
OneDrive עזרה דחוף
קדם ‹ Forums ‹ אדמיניסטרציה ‹ OneDrive עזרה דחוף
-
OneDrive עזרה דחוף
פורסם ע"י אילה גורן מיתוג שיווק ופרסום on 26/12/2022 ב8:12 pmמישהי יכולה לעזור לי עם ה OneDrive.?
איך אני מבטלת אותו?
יש לי קבצים המסומנים בענן ולא נפתחים לי, איך אני פותחת אותם?
תודה רבה רבה!!
עמנואל טסה הגיבה לפני 2 שנים, 2 חודשים 2 חברות · 4 תגובות -
4 תגובות
-
37
16
0
חברה חדשה
קודם כל – כדי לפתוח את הקבצים שלך שמופיעים עם ענן – זה אומר שאין לך העתק מקומי ואת צריכה חיבור לאיטרנט כדי להוריד את ההעתק אליך למחשב.
אם את רוצה לבטל את הגיבוי של OneDrive, למיטב זכרוני, את קודם כל צריכה לבחור את כל הקבצים שיהיו מקומיים (ע”י קליק-ימני את יכולה לבחור שמירה מקומית של הקבצים) ואח”כ להתנק (sign-out)
-
0
0
0
חברה חדשה
עשיתי את מה שאמרת לי אבל עדיין זה כותב לי אותה הודעה
מצרפת לך תמונה
תודה לך על העזרה
-
-
0
0
0
חברה חדשה
מישהי יודעת איך אני מחזירה את הקבצים המקוונים? המסומנים בענן?
-
37
16
0
חברה חדשה
יש כאן הסבר על איך לפתור את זה (באנגלית) – מצאתי לפי המס’ של ההודעת שגיאה שהראת לי.
תנסי לעשות את השלבים שמציאים לך
Log in to reply.