מעבירה סדנאות באומנות ועיצוב?! בואי נקבץ לנו טיפים שווים!

קדם Forums עיצוב והפקת אירועים ושמחות מעבירה סדנאות באומנות ועיצוב?! בואי נקבץ לנו טיפים שווים!

  • מעבירה סדנאות באומנות ועיצוב?! בואי נקבץ לנו טיפים שווים!

    פורסם ע"י שמחוש | עיצוב אירועים מנהלת קהילה בקדם אומנות ועיצוב on 20/07/2021 ב9:37 am

    בס”ד

    זוכרת את הרגע הזה שהתחלתי להעביר סדנאות

    ולא היה לי מושג מה אני עושה:)

    איך מתמחרים?

    האם להגביל כמות נשים?

    תוספת נסיעות? כמה?

    ערכות אישיות?

    ……

    אני בעד שנשתף כאן טיפים קצרים,

    שלנו נראים ברורים –

    אבל כשהתחלנו לא ממש ידענו אותם:)

    תמי שלזינגר הגיבה לפני 3 שנים, 4 חודשים 3 חברות · 4 תגובות
  • 4 תגובות
  • שמחוש | עיצוב אירועים

    אומנות ועיצוב
    מובילה
    20/07/2021 ב9:53 am
    מנהלת קהילה בקדם

    מתחילה.

    בשביל להעביר סדנא, צריך להגיע למקום:)

    תוספת נסיעות

    כדאי להחליט על מחיר בסיס אותו את מוסיפה אוטומטית לכל הצעת מחיר,

    כן, גם אם הסדנא ברחוב לידך.

    ככל שהמקום רחוק יותר – כמובן המחיר עולה. (מוניות/הוצאות דלק)

    לפעמים לקוחות מבקשים קבלות של מוניות/בוצאות דלק/חישוב ק”מ –

    לא מומלץ לעבוד בצורה כזו אלא להכליל מראש.

  • רחלי מ

    הוראה רכזות וחינוך
    חברה
    20/07/2021 ב11:35 am

    כשמחלקים לפי רמות- לא תמיד צריך לשנות את מה שמלמדים, לפעמים מספיק לשנות את משך הזמן לפעילות או לפרוס את זה למספר מפגשים וכדו’. (או להוריד חלק…)

    כי מניסיון- הקטנות גם רוצות!😊🍰🧁🎂

  • שמחוש | עיצוב אירועים

    אומנות ועיצוב
    מובילה
    21/07/2021 ב10:49 am
    מנהלת קהילה בקדם

    כמות משתתפות

    כדאי לתת הצעת מחיר למס’ משתתפות מסויים – לדוגמא 60 משתתפות,

    ולציין – “במידה וכמות משתתפות נמוכה יותר, המחיר לא משתנה”.

    “מחיר עלות למשתתפת נוספת ____ ש”ח”.

    אהיה כנה ואספר שמעולם לא בדקתי כמה יש באמת,

    ותמיד אני מכינה 10 ערכות מראש, אה, וגם תמיד הן נגמרות:)

    אבל לפחות זה מעוגן בכתב,

    וכל מחווה שלך בעניין מתקבלת יפה בעיני הלקוח.

  • תמי שלזינגר

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    22/07/2021 ב4:18 pm

    מניסיון שלי,

    חייב להיות לך קטלוג מסודר, ממוקד ומתומחר היטב!

    כשלקוח מתקשר- אם תתחילי לגמגם לו ולשאול- מה אתם מחפשים בדיוק? רגע, אולי זה יתאים לכם….אולי בעצם זה…זה נראה לי יהיה טוב, והמחיר- אני צריכה לבדוק …כמה משתתפים אתם? אז המחיר הוא בגדול ככה, אני עוד מעט יבדוק את זה יותר יסודי…

    ככה אני הייתי בהתחלה:) מתביישת. אבל למדתי.

    בדיוק לא מזמן שמעתי אחת ששואלים אותה- מה, את עושה סדנאות ב—? וואו. כמה עולה?

    ויש היא ענתה- “המחיר הוא—-לכך וכך משתתפות, כולל חומרים לא כולל נסיעות.”

    חד. חלק. ברור. הלקוח יודע. מבין. מרוצה.

    ואם לא- אין מריחות, אין לקוחות שמבזבזים את הזמן ובסוף לא מרוצים ולא רוצים….

    כך זה צריך להיות.

    בקיצור- הכיני לך קטלוג מס’ סדנאות, (לא להציף! צריך לדעת להיות ממוקדים בה שאת הכי טובה בו, וגם במה שהכי “הולך” והכי נמכר), תגבילי בכמות ובגיל, תתמחרי- ואז תעברי לשיווק.(נושא בפני עצמו:)

    בהצלחה!

    נ.ב. עד טיפ- אישית אני אוהבת לעבוד מול גופים- מוסדות ואירגונים ופחות עם הקהל הפרטי. יותר תקציבים, הולכים על כמויות בד”כ וכו’…אבל יש גם חסרונות- תשלום שוטף +, והתנהלות מעצבנת לפעמים…

    שכל אחת תשווק את הסדנאות שלה בקהל היעד שמתאים לה, ושהיא מסתדרת איתו הכי טוב.

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן