מעבירה סדנאות באומנות ועיצוב?! בואי נקבץ לנו טיפים שווים!
קדם ‹ Forums ‹ עיצוב והפקת אירועים ושמחות ‹ מעבירה סדנאות באומנות ועיצוב?! בואי נקבץ לנו טיפים שווים!
-
מעבירה סדנאות באומנות ועיצוב?! בואי נקבץ לנו טיפים שווים!
פורסם ע"י שמחוש | עיצוב אירועים אומנות ועיצוב on 20/07/2021 ב9:37 amבס”ד
זוכרת את הרגע הזה שהתחלתי להעביר סדנאות
ולא היה לי מושג מה אני עושה:)
איך מתמחרים?
האם להגביל כמות נשים?
תוספת נסיעות? כמה?
ערכות אישיות?
……
אני בעד שנשתף כאן טיפים קצרים,
שלנו נראים ברורים –
אבל כשהתחלנו לא ממש ידענו אותם:)
תמי שלזינגר הגיבה לפני 3 שנים, 6 חודשים 3 חברות · 4 תגובות -
4 תגובות
-
0160מנהלת קהילה
מתחילה.
בשביל להעביר סדנא, צריך להגיע למקום:)
תוספת נסיעות
כדאי להחליט על מחיר בסיס אותו את מוסיפה אוטומטית לכל הצעת מחיר,
כן, גם אם הסדנא ברחוב לידך.
ככל שהמקום רחוק יותר – כמובן המחיר עולה. (מוניות/הוצאות דלק)
לפעמים לקוחות מבקשים קבלות של מוניות/בוצאות דלק/חישוב ק”מ –
לא מומלץ לעבוד בצורה כזו אלא להכליל מראש.
-
30320חברה חדשה
כשמחלקים לפי רמות- לא תמיד צריך לשנות את מה שמלמדים, לפעמים מספיק לשנות את משך הזמן לפעילות או לפרוס את זה למספר מפגשים וכדו’. (או להוריד חלק…)
כי מניסיון- הקטנות גם רוצות!😊🍰🧁🎂
-
0160מנהלת קהילה
כמות משתתפות
כדאי לתת הצעת מחיר למס’ משתתפות מסויים – לדוגמא 60 משתתפות,
ולציין – “במידה וכמות משתתפות נמוכה יותר, המחיר לא משתנה”.
“מחיר עלות למשתתפת נוספת ____ ש”ח”.
אהיה כנה ואספר שמעולם לא בדקתי כמה יש באמת,
ותמיד אני מכינה 10 ערכות מראש, אה, וגם תמיד הן נגמרות:)
אבל לפחות זה מעוגן בכתב,
וכל מחווה שלך בעניין מתקבלת יפה בעיני הלקוח.
-
000חברה חדשה
מניסיון שלי,
חייב להיות לך קטלוג מסודר, ממוקד ומתומחר היטב!
כשלקוח מתקשר- אם תתחילי לגמגם לו ולשאול- מה אתם מחפשים בדיוק? רגע, אולי זה יתאים לכם….אולי בעצם זה…זה נראה לי יהיה טוב, והמחיר- אני צריכה לבדוק …כמה משתתפים אתם? אז המחיר הוא בגדול ככה, אני עוד מעט יבדוק את זה יותר יסודי…
ככה אני הייתי בהתחלה:) מתביישת. אבל למדתי.
בדיוק לא מזמן שמעתי אחת ששואלים אותה- מה, את עושה סדנאות ב—? וואו. כמה עולה?
ויש היא ענתה- “המחיר הוא—-לכך וכך משתתפות, כולל חומרים לא כולל נסיעות.”
חד. חלק. ברור. הלקוח יודע. מבין. מרוצה.
ואם לא- אין מריחות, אין לקוחות שמבזבזים את הזמן ובסוף לא מרוצים ולא רוצים….
כך זה צריך להיות.
בקיצור- הכיני לך קטלוג מס’ סדנאות, (לא להציף! צריך לדעת להיות ממוקדים בה שאת הכי טובה בו, וגם במה שהכי “הולך” והכי נמכר), תגבילי בכמות ובגיל, תתמחרי- ואז תעברי לשיווק.(נושא בפני עצמו:)
בהצלחה!
נ.ב. עד טיפ- אישית אני אוהבת לעבוד מול גופים- מוסדות ואירגונים ופחות עם הקהל הפרטי. יותר תקציבים, הולכים על כמויות בד”כ וכו’…אבל יש גם חסרונות- תשלום שוטף +, והתנהלות מעצבנת לפעמים…
שכל אחת תשווק את הסדנאות שלה בקהל היעד שמתאים לה, ושהיא מסתדרת איתו הכי טוב.
Log in to reply.