נמאס לך לעבוד על 200 הצעות מחיר?! | קיצורי דרך למעצבות | פרק ג'
-
נמאס לך לעבוד על 200 הצעות מחיר?! | קיצורי דרך למעצבות | פרק ג'
בס”ד
היי:)
כאן המקום לבעלות עסקים בתחום העיצוב שעובדות בלכתוב הצעות מחיר, ומתעייפות מזה!
בפרק א’ דיברנו על כך שהרבה יותר קל לגרום ללקוח לחזור אלינו שוב, מאשר לגייס לקוח חדש,
ועל כל שהדרך לעשות זאת היא לעורר רגש.
בפרק ב’ נתתי כמה דרכים יעילות ליצור תיק עבודות שהוא קריטי בתחום של עיצוב…
היום נדבר על איך לקצר הליכים:)
פרק ג’
אחרי שיצרנו תיק עבודות מרשים, נשלח אותו לכל מתעניין,
נכניס אותו כקישור לדרייב בחתימת מייל, כך ישלח לכל מתעניין באופן אוטומטי, ונפיץ אותו ככל האפשר.
חשוב! להוציא תיק עבודות רק כאשר התמונות ממותגות בעזרת לוגו ופרטי התקשרות.
***
אהבו את העבודה שלך, ומתחילים טלפונים.
“כמה יעלה לי בר?”, “כמה יעלה לי פטיפורים ל-100 איש” וכו’.
לעולם על תשלפי מחירים, אלא אם כן מדובר במחירים קבועים של מגשי פירות, מרכז שולחן ספציפי מבלונים או כל דבר אחר שתמחרת מראש.
כמה שלבים לפני תמחור:
1. כדאי תמיד לשאול שאלות מכוונות – מה? איפה? כמה? למה? מה החלום שלך? מה התקציב המשוער?
להבין מה הלקוחה מתכוונת בדיוק. הרבה עוגמת נפש נחסכת בזכות השלב הזה.
2. לרשום נקודות משמעותיות בשיחה. לפעמים הלקוחה תחזור הרבה על מילים מפתח מסויימות –
לדוג’ “בר מרשים”, “רוצה שיהיה מכובד ומרשים”. מעולה. תרשמי לך.
3. אחרי שאת שומעת רצונות/ חלומות / חוויות – תגידי ללקוחה
“אשלח לך במהלך היום הצעה מסודרת שכוללת אך כל הפרטים הקטנים”. כאן את מכניסה את התועלות שלך,
מה את נותנת וכו’. תמיד כדאי לפרט מעבר לסעיפים קצרים ותכליתיים, ולהשתמש במילות מפתח של הלקוחה.
זה יוצר הזדהות והיא מרגישה ש”הנה, סוף סוף מעצבת שקלטה את הראש שלי”.
חשוב לכתוב “הצעת מחיר זו תקפה עד________”.
4. הסעיף הכי חשוב!
כדי ששלב הצעות המחיר לא יהפוך לסיוט – לאט לאט תיווצר לך תבנית בסיסית, עליה תוכלי לעבוד ולעדכן מאירוע לאירוע.
תוכלי גם לצרף להצעת מחיר הזמנת עבודה עם סעיפים חשובים מראש, כמו צורת תשלום, אופן העבודה וכל מה שחשוב
שהלקוח ידע מראש. חוסך המון זמן ועמל.
5. שלחת הצעת מחיר ולא ענו?
אל תתביישי. תחזרי אחרי יומיים ותבררי מה קורה:)
המון הצלחה ושפע,
שמחוש
Log in to reply.