נמאס לך לעבוד על 200 הצעות מחיר?! | קיצורי דרך למעצבות | פרק ג'

קדם Forums עיצוב והפקת אירועים ושמחות נמאס לך לעבוד על 200 הצעות מחיר?! | קיצורי דרך למעצבות | פרק ג'

  • נמאס לך לעבוד על 200 הצעות מחיר?! | קיצורי דרך למעצבות | פרק ג'

    פורסם ע"י שמחוש | עיצוב אירועים מנהלת קהילה בקדם אומנות ועיצוב on 06/06/2022 ב11:39 pm

    בס”ד

    היי:)

    כאן המקום לבעלות עסקים בתחום העיצוב שעובדות בלכתוב הצעות מחיר, ומתעייפות מזה!

    בפרק א’ דיברנו על כך שהרבה יותר קל לגרום ללקוח לחזור אלינו שוב, מאשר לגייס לקוח חדש,

    ועל כל שהדרך לעשות זאת היא לעורר רגש.

    בפרק ב’ נתתי כמה דרכים יעילות ליצור תיק עבודות שהוא קריטי בתחום של עיצוב…

    היום נדבר על איך לקצר הליכים:)

    פרק ג’

    אחרי שיצרנו תיק עבודות מרשים, נשלח אותו לכל מתעניין,

    נכניס אותו כקישור לדרייב בחתימת מייל, כך ישלח לכל מתעניין באופן אוטומטי, ונפיץ אותו ככל האפשר.

    חשוב! להוציא תיק עבודות רק כאשר התמונות ממותגות בעזרת לוגו ופרטי התקשרות.

    ***

    אהבו את העבודה שלך, ומתחילים טלפונים.

    “כמה יעלה לי בר?”, “כמה יעלה לי פטיפורים ל-100 איש” וכו’.

    לעולם על תשלפי מחירים, אלא אם כן מדובר במחירים קבועים של מגשי פירות, מרכז שולחן ספציפי מבלונים או כל דבר אחר שתמחרת מראש.

    כמה שלבים לפני תמחור:

    1. כדאי תמיד לשאול שאלות מכוונות – מה? איפה? כמה? למה? מה החלום שלך? מה התקציב המשוער?

    להבין מה הלקוחה מתכוונת בדיוק. הרבה עוגמת נפש נחסכת בזכות השלב הזה.

    2. לרשום נקודות משמעותיות בשיחה. לפעמים הלקוחה תחזור הרבה על מילים מפתח מסויימות –

    לדוג’ “בר מרשים”, “רוצה שיהיה מכובד ומרשים”. מעולה. תרשמי לך.

    3. אחרי שאת שומעת רצונות/ חלומות / חוויות – תגידי ללקוחה

    “אשלח לך במהלך היום הצעה מסודרת שכוללת אך כל הפרטים הקטנים”. כאן את מכניסה את התועלות שלך,

    מה את נותנת וכו’. תמיד כדאי לפרט מעבר לסעיפים קצרים ותכליתיים, ולהשתמש במילות מפתח של הלקוחה.

    זה יוצר הזדהות והיא מרגישה ש”הנה, סוף סוף מעצבת שקלטה את הראש שלי”.

    חשוב לכתוב “הצעת מחיר זו תקפה עד________”.

    4. הסעיף הכי חשוב!

    כדי ששלב הצעות המחיר לא יהפוך לסיוט – לאט לאט תיווצר לך תבנית בסיסית, עליה תוכלי לעבוד ולעדכן מאירוע לאירוע.

    תוכלי גם לצרף להצעת מחיר הזמנת עבודה עם סעיפים חשובים מראש, כמו צורת תשלום, אופן העבודה וכל מה שחשוב

    שהלקוח ידע מראש. חוסך המון זמן ועמל.

    5. שלחת הצעת מחיר ולא ענו?

    אל תתביישי. תחזרי אחרי יומיים ותבררי מה קורה:)

    המון הצלחה ושפע,

    שמחוש

    פראדי הגיבה לפני 2 שנים, 3 חודשים 3 חברות · 4 תגובות
  • 4 תגובות
  • פרליניום- מעצבים קינוחי יוקרה

    אומנות ועיצוב
    חברה
    24/08/2022 ב4:40 pm

    מרשה לי לחדד משהו שלמדתי על בשרי מחוסר ידע שלי בהתחלה?

    לדעתי קריטי לרשום צורת תשלום בהצעת מחיר. תרשמי את פרטי הבנק/ביט/תשלום אשראי וכו.

    הרבה פעמים ההצעה נסגרת עם מישהו אחד ומי שמשלם הוא מישהו אחר לגמרי- ומה שלא כתוב במסמך- מישום מה לא עובר…

    לדוגמא- מה שקרה לי- סגרתי אירוע עם המעצבת של האולם, ששלחה את הPDF עם הפרטים למנהל ההפקה של הארוע, ששלח לבעל השמחה, ובעל השמחה העביר אותו לסבא שמימן את הארוע…

    את הכסף משום מה לא ראיתי גם אחרי כמה ימים, שאלתי את המעצבת מה קורה, שאמרה שהיא צריכה לברר עם מנהל ההפקה, שאמר שהעביר ללקוח , והלקוח טען שהסבא תמיד משלם מיד ואולי יש טעות בפרטי החשבון—-

    ואז הבנתי מה קרה… למעצבת יש את פרטי החשבון שלי מאירועים קודמים, ואיכשהו היה לי ברור שהיא מעבירה גם אותם…

    תכלס- היה הרבה עוגמת נפש וטלפונים הלוך חזור עד שהכסף נכנס לחשבון…

    ממליצה לכם כבר עכשיו להכניס פרטי חשבון ופרטי התקשרות ישירים אליך.

    בהצלחה

    • שמחוש | עיצוב אירועים

      אומנות ועיצוב
      מובילה
      25/08/2022 ב2:31 pm
      מנהלת קהילה בקדם

      וואו, צודקת כ”כ ומיישמת.

      ואם כבר להיות כזאת תקתקנית, הוספתי סעיף שמדבר על כך שההתנהלות שלי היא מול __________,

      והוא אחראי להעברת בתשלום במזומן / העברה / צ’ק עד לתאריך _______,

      וחתימה.

      ***

      מה שנקרא המקסימום האפשרי כדי לא ליפול בין הכסאות😇

  • פרליניום- מעצבים קינוחי יוקרה

    אומנות ועיצוב
    חברה
    25/08/2022 ב4:40 pm

    צודקת.

    תודה על ההוספה

  • פראדי

    גרפיקה
    חברה
    26/08/2022 ב1:25 pm

    וואו תודה!

    למרות שאני לא מעצבת ארועים, אני מעצבת גרפית והטיפים כ”כ נכונים גם לי!!!

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן