אוטומציה עסקית
ציבורי קהילה
ציבורי קהילה
פעילות אחרונה: לפני יום אחד
הקהילה הנשית החרדית לנשות האוטומציה העסקית:
צ’אטבוטים, מערכות CRM וDB, פתרונות טכנולוגים מתקדמים... פירוט נוסף
ציבורי קהילה
מערכות ניהול לקוחות – CRM
קדם ‹ Forums ‹ אוטומציה לעסקים ‹ מערכות ניהול לקוחות – CRM
Tagged: CRM, אוטומציות, מערכת ניהול לקוחות
-
מערכות ניהול לקוחות – CRM
פורסם ע"י חגית מרקוביץ כללי on 25/02/2024 ב9:45 amאשמח לפתוח דיון, בו כל אחת תשתף אותנו מניסיונה בבניית מערכת ניהול לקוחות. קיימות מערכות CRM שונות לכל אחת מהן יתרונות וחסרונות תחכימו אותנו בשיתוף. נקודות חשובות: יתרונות וחסרונות המערכת, נוחות ההטמעה בעסק, מחירים ללקוח, תמיכה, אוטומציות פנימיות קיימות במערכת, התממשקות לתוכנות נוספות.
נשמח לשמוע גם מניסיון בעלות עסקים שהוטמע בעסק שלהן מערכת CRM האם מרוצות?, ממה לא, מה הן מצפות ממערכת טובה. ועוד?,,,,,
תודה לכולן
סימה הגיבה לפני 8 חודשים, 3 שבועות 9 חברות · 32 תגובות -
32 תגובות
-
אשתף מניסיוני במערכת CRM אוריגמי.
CRM אוריגמי מערכת נוחה מאוד בעלת ממשק עברית, נעימה מאוד לעין וזו אחת הסיבות שקלה להטמעה בעסק.
בנוסף מערכת אוריגמי כשמה כן היא מערכת שמתאימה את עצמה לצרכי העסק. ולא כמו מערכות רבות שהעסק צריך להתאים עצמו למערכת😀
המערכת נבנית בהתאמה לאפיון העסק והתנהלות העסק.
התמיכה לבונה המערכת וללקוח יוצאת מגדר הרגיל.
משתמשים – המערכת פתוחה גם לעסקים קטנים עבור משתמש יחיד. (ישנן מערכות שמגבילות לפחות לשלושה משתמשים)
יחסית זולה למשתמש יחיד.
התממשקות נוחה דרך MEKE.
חסרונות: אוטומציות פנימיות מוגבלות לפי תוכנית שנבחרה (גובה התשלום)
אשמח לשמוע ממי שהתנסתה לגבי אפשרויות ERP של המערכת.
-
אני חושבת שבתור התחלה אנחנו צריכות לעשות קצת חלוקה בסוג הCRM שאנחנו מדברות עליו. לא כל עסק צריך את אוריגמי או פיירברי וכדו’. יש עסקים שבהחלט יכולים להסתפק CLICKUP או MONDAY או אפילו AIRTABLE.
אם מדברים על מערכת CRM שמקבילה לאוריגמי- יש גם את פיירברי. קודם כל הנראות והחווית משתמש שלה, יש בה את כל מה שמערכת CRM צריכה כולל אוטומציות פנימיות. אפשר לומר שהעובדה שהיא מהותיקות בשוק- אומרת משהו לגבי היכולות שלה ואפילו המודול שלה במייק. מה שכן היא הרבה פחות גמישה מאוריגמי…
אוריגמי מצוינת- מה שאהבתי בה שיש לה אפשרות של טפסים וחתימה דיגיטלית שמובנית בתוכנה וכן מערכת הנה”ח.
יש עסקים שהמבנה של העסק שלהם הוא יותר עבור ניהול פרויקטים או משימות כמו לדוגמא- נשות האוטומציה שנמצאות פה- מה שאומר שהמערכת שיותר תתאים לנו היא CLICKUP או MONDAY ודומיהן.
AIRTABLE או SMARTSUITE מצוינת לשמירת נתונים ולעסקים שאין בהם יותר מידי שינויים או ניהול מורכב.
-
הנסיון שצברתי בcrm הוא באמת ארוך…
מהתוכנות הישראליות fiberry באמת מובילה אבל חייב 5 משתמשים לפחות
וגם ניהול מלאי אין לה וזה חסרון וגם באוטמציות היא הכי טובה מבין הישראליות אבל עדיין חסר אפשריות בהתניה וכו’, מאמינה שהרוב עובדות במקביל גם עם make כך שפחות משמעותי להן
zoho היא באמת משהו הרבה יותר חסר גבולות אבל באמת מתאימה לעסקים/ארגונים משמעותיים
ובתוכנה הזאת ב30 דולר למשתמש מקבלים תוכנית ממש טובה
ואם הולכים על התוכנה הזאת חייב להיות שיש יותר ממשתמש אחד…
יש את airtable שהמעלה שלה היא שהיא זולה יותר ומתאימה למקרה שצריך משהו ספציפי כמו חישבים ניהול מלאי לפי כללים מסויימים וכו’ למרות שיצא לי גם בה לבנות ממש crm שמנהל את כל התקשורת מול הלקוח ומשימות
monday יותר יקרה ממנה אבל גם תצוגה יותר יפה וגם לדעתי יותר נכונה עבור ניהול פרוייקטים
ויש את כל הקלאסיות zebra,plando,bizsence,senzy על כל אחת מהן יצא לי להמליץ אבל זה תוכנות יותר מובנות אז הם יותר מוגבלות וממליצה רק במקרה שיש צרכים ממש ספציפים ומוגדרים כאן יש גם פחות עבודה מבחינתי שזה גם חסרון לקוח שצריך תוכנות כאלו הוא פחות מועדף מבחינתי.
אז מי שיש לה שאלה ספציפית מוזמנת לפנות אלי
-
Clickup פחות טובה בקטע של CRM
היא מצוינת לשימוש במקביל לCRM עם התממשקות
דווקא מונדיי בקטע הזה כן יכולה להתאים גם לCRM וגם לניהול משימות במקביל
אבל רק בתשלום
החשבון החינמי שלה לא משהו
אוריגמי אחרי שעובדים איתה מתחילים לאהוב אותה …😜
אני חשבתי שאני בחיים לא אשתמש איתה אבל דווקא היום אני די אוהבת וממש ממליצה עליה
היא מתאימה לעסקים קטנים יותר שלא צריכים הרבה משתמשים
והיא גמישה מאוד מבחינת הוויזואל והתצוגה שזה משהו שאין במערכות אחרות
מצד שני יש כמה באגים שם שמעצבנים לפעמים מקווה שהם ישתכללו עם הזמן…
-
כדאי שתשימי לב לעדכונים שאת מקבלת מהם, הם כל הזמן משפרים את המערכת מהבחינות הללו.
-
-
עכשיו אני מסתכלת בתמחור וזה 37 דולר אם משלמים שנה מראש ו45 דולר אם משלמים כל חודש
בתוכנית של zoho one שהכי מקיפה
אפשר לעשות גם משתמש אחד
אבל עסק שבאמת צריך zoho זה עסק משמעותי פחות הגיוני שתצטרכי כמות משתמשים בודדת
-
ואיך העברית שלה?
באילו פרטים את רואה את ההבדל המשמעותי בינה לבין Fireberry?
-
-
האמת שעם הגרסה החדשה של fiberry ההבדלים הולכים ומצטמצמים
תיוג נוח חזותית
ניהול פרויקטיים שמסונכרן עם הcrm
אפשרות לניהול קבוצת כרטיסיות במקום כל פעם לפתוח כרטיסיה יש כמה כרטיסיות שנפתחות בכרטיסיה אחת
אפשרות בניית זרימת עבודה וניהול אוטמציות לפיה
יש הרבה אפליקציות מקושרות כמו ניהול תקציב וכו’ שהאמת שלא מספיק חקרתי אותן זה אינסופי התוכנה הזאת…
-
חיה, תודה!!
zoho היא ממש תוכנה מקיפה!
תגידי, למה בעצם לא להמליץ עליה גם לעסקים קטנים?
היא יותר זולה מfireberry
ולקטנים זה ממש משמעותי העלות החודשית
-
-
חיה תודה על המידע
האם יש יתרון לאוריגמי על ZOHO לעסק שצריך פתרון מותאם וגמיש
-
את הנושא של אוריגמי עכשיו אני לומדת כך שלא יכולה להשוות
מבחינה חזותית ברור שהיא יותר מרשימה מזוהו
לגבי עסק קטן לא יודעת תלוי איזה לא לכל עסק זה מתאים כי היא תוכנה יותר מורכבת ואין תמיכה בעברית
מבחינת עליות התוכנית המינמלית לדעתי היא בעלות של 35 דולר לחודש או 23 דולר בתשלום שנה מראש
על זה צריך להוסיף עליות מייק ותוכנת חשבוניות שבfiberry זה לא חייב להיות בהכרח
מצד שני גם אין את המינמום של 5 משתמשים
-
אני בעבר חקרתי גם מערכות CRM שונות,
וההחלטה היתה ללכת על מערכת CRM ZOHO
בעיני היא אחת מהפלטפורמות הכי מוצלחות שקיים במיוחד לעומת המחיר.
במיוחד אם את משתמשת עם ZOHO ONE
בשנה האחרונה ZOHO פתחו גם נציגות רשמית בארץ.
בעבר היה להם גם חבילה של חינם לכל החיים עד 3 משתמשים
(היום כשחיפשתי לא בדיוק מצאתי את זה, אבל מאמינה שעדיין קיים)
האופציות והאפשריות שיש שם.
המון אוטומציה ו AI מובנים בתוך המערכת.
אם את משתמשת עם ה ZOHO ONE את יכולה לשלוח קמפיינים ללקוחות לפי קריטריונים מסוימים.
ליצור טופס שהלקוח ממלא, ואז הוא נכנס לך ישירות לתוך ה CRM
דוחות BI בקלות,
חיבור כל המיילים ישירות לתוך ה CRM ושליחה מיילים דרך שם.
אם יש לך WATTAPP BUSSINES גם אותו את יכולה לחבר.
מותאם לאפליקציה, + יצירת אפצליקציות במהירות וביעלות…
אם יש לך אתר, את יכולה להוסיף תוסף קטן, ועל כל לקוח בתוך הCRM מיד נרשם לך שהוא נכנס לאתר, לאילו עמודים,
את יכולה ליצור אינטגרציה לכל מערכת שיש לך דרך API…
אמ…
אם אתם צריכים עוד מידע בשמחה…
עוד נקודה, שמעתי על חברות שמבחינת החיסכון, הם משתתמשים רק עם משתמש אחד, אך המידע מאורגן להם ברמה.
אם יש לך מעצבת או ידע בעיצוב, את יכולה גם להתאים את העמודים בכל עיצוב שאת רוצה.
החיסרון שלו,
הינו שאם את חזקה באנגלית הרבה יותר קל לך לעבוד עליו.
יש להם ים של מידע והכל באנגלית…
אבל גם אם לא, רוב המערכות שלכם תומכות בתצוגה בעברית,
-
וואי מרתק!
אבל… נשמע טורקית..
אני אסתי, נותנת שירותי משרד לעסקים ופרטיים.
טוב. הבנתי שעליי לפנות למומחיות כשאצטרך להתאים לעצמי או ללקוח תוכנה…
-
אסתי, ברוכה הבאה!
מוזמנת לבקש תרגום לכל מילה שלא הבנת…😉
-
-
@simam תודה על המענב הברור
נכנסתי לZOHO והיא בהחלט נראית מרשימה
יש לי מספר שאלות אם יש לך סבלנות לענות לי אשמח
דבר ראשון אם אני מחברת את המייל ז”א שאני יכולה לקבל תגובות למיילים משורשרים ישירות למערכת?
האם יש גמישות בבנית השדות התניות נראות , יבוא נתונים מישות אחרת סוג של שדה מצביע באוריגמי , דשבורדים וkpi
שדות נוסחא וכו’
וכן אם יש אפשרות לניהול משימות ופרויקטים?
וכן אם יש לה התממשקות נוחה למייק מודול שנותן מענה דקומנטציה ברורה?
תודה מראש
-
התשובה היא כן… והרבה יותר ממה שחשבת.
אבל חשוב להבין מה בדיוק הצורך על מנת שתוכלי לדייק את מוצר שלך.
נתחיל אבל אחד אחד…
אפשר לחבר את המייל בקלות כולל לשלוח מייל ישירות דרך המערכת (אם את צריכה עזרה בהגדרות – בשמחה)
כולל הוספה חתימה של המייל שלך בתוך ה ZOHO
כל מייל מחובר ישירות לכרטיס של הלקוח, וניתן גם להגדיר מה לעשות אם יש לך מיילים שלא קיימים.
בקשר לגמישות, יש שם גמישות מדהימה, להציג שדות לפי תנאים, לפי משתמשים, לפי מידע.
ניתן לפתוח המון מודלים לפי המידע שאת צריכה,
ניתן לחייג ישירות מתוך המערכת (אם הטלפון שלך מחובר למחשב)
ובסיום השיחה הוא מוסיף שורה של לוג,
ניתן להוסיף משימות אוטומטיות וידניות.
בקשר לMAKE – לאן את רוצה לחבר אותו? (לא מכירה – אבל ראיתי שMAKE יש להם אינטגרציה לזוהו)
לZOHO עצמו יש המון אינטגרציות שלא בטוח שאת צריכה לעבוד גם עם עוד מערכות…
אבל את זה צריך להבין.
אם יש לך מוצר ספיציפי שאת צריכה תוכלי לשאול ואם אוכל לתת עוד מידע – בשמחה.
-
דווקא ממש נהנתי להכיר את התוכנה הזאת. יש לה יכולות מדהימות!!! והמחיר……. !!!
2 שאלות יש לי:
1. לא לגמרי הצלחתי להבין למה מייעדים אותה דוקא לחברות גדולות. גם הוליסטיקס- השותפים הרשמיים שלהם בארץ טוענים שהם לא כ”כ מבינים את הסיבה.
2. האם יש שם אפשרות של שדה תגיות בCRM. ואם לא, האם יש לכן רעיון לתחליף?
-
למה את חושבת שזה מתאים לחברות גדולות בלבד?
איפה ראית כזה דבר?
אפילו בדקתי לך היום מול התמיכה שלהם, ויש אפשרות לפתוח רק משתמש אחד.
אולי חברות היישום מעדיפות לעבוד רק עם חברות גדולות…
אבל ZOHO עצמם ממש לא…
אני בדיוק חושבת לפתוח שירותי יישום וייעוץ ל – ZOHO 🙂
אני חושבת שכל חברה יכולה לקבל מעטפת של תוכנות
במחיר מאוד זול (יחסית) לכל השירותים שהיא צריכה.
לגבי תגיות כמובן שיש אפשרות, ממש בקלות…
אם תרצי אוכל להדגים לך…
-
@simam בענין החברות גדולות- שימי לב שזו בדר”כ ההתיחסות לZOHO בכל סקירה על מערכות CRM.
אבל אדרבה אני שמחה שגם את חושבת שזו טענה שלא נמצא לה בסיס.
בקשר לתגיות, אודות לברכי לנג- מצאתי את זה. תודה!!
-
בדיוק עשיתי לך צילום מסך…
בקשר לחברות הגדולות,
בגלל שזה מתאים מאוד גם לחברות גדולות, לכן רושמים את זה שם.
אבל מבחינתם, תתחילי בקטן, ותהפכי לענק…
-
סימה
אולי תדעי לענות לי
אם אני צריכה לפרויקט שכולל גם CRM וגם ניהול פרויקטים
אבל מספר משתמשים שונה לכל תחום
למשל יש לי 10 עובדים לניהול פרויקטים בלבד בלי מידע על לקוחות
ו4 עובדים נוספים שגם CRM וגם ניהול לקוחות
האם זוהו מאפשרים חיבור בין CRM לניהול פרויקטים בלי שתהיה התאמה מלאה במספר המשתמשים?
האם אפשרי שישלמו ל10 העובדים רק על הניהול פרויקטים ולשאר CRM+Projects?
-
-
ברכי במונדיי ניהול פרויקטים והCRM זה בתמחור נפרד ושם זה בטוח אפשרי
-
אבל זה לא בעברית ☹
אגב, איך הCRM שלהם?
מוצר חדש יחסית, לא פתחתי אותו עדין…
-
-
מישהי יודעת אם יש הדרכות על ZOHO בעברית?
יש לי מספר שאלות דבר ראשון כשאני רוצה לשלוח מייל מתהליך עבודה הוא לא נותן לי להשתמש בשדות שקשורות שמובאים משדה אחר יש דרך כן להשתמש בזה?
יש אפשרות להתניה על השדה כשאני מביאה נתונים משדה אחר אני רוצה שיביא לי רק נתונים לפי התניות מסוימות
אני אסביר: למשל אני רוצה לבחור מרשימה את שם הלקוח אבל שיתן לי רק את הלקוחות שהם בסטטוס קבעו פגישה יש אפשרות כזו?
Log in to reply.