אוטומציה עסקית
ציבורי קהילה
ציבורי קהילה
פעילות אחרונה: לפני 11 שעות
הקהילה הנשית החרדית לנשות האוטומציה העסקית:
צ’אטבוטים, מערכות CRM וDB, פתרונות טכנולוגים מתקדמים... פירוט נוסף
ציבורי קהילה
מערכות ניהול לקוחות – CRM
קדם ‹ Forums ‹ אוטומציה לעסקים ‹ מערכות ניהול לקוחות – CRM
Tagged: CRM, אוטומציות, מערכת ניהול לקוחות
-
מערכות ניהול לקוחות – CRM
פורסם ע"י חגית מרקוביץ כללי on 25/02/2024 ב9:45 amאשמח לפתוח דיון, בו כל אחת תשתף אותנו מניסיונה בבניית מערכת ניהול לקוחות. קיימות מערכות CRM שונות לכל אחת מהן יתרונות וחסרונות תחכימו אותנו בשיתוף. נקודות חשובות: יתרונות וחסרונות המערכת, נוחות ההטמעה בעסק, מחירים ללקוח, תמיכה, אוטומציות פנימיות קיימות במערכת, התממשקות לתוכנות נוספות.
נשמח לשמוע גם מניסיון בעלות עסקים שהוטמע בעסק שלהן מערכת CRM האם מרוצות?, ממה לא, מה הן מצפות ממערכת טובה. ועוד?,,,,,
תודה לכולן
סימה הגיבה לפני 9 חודשים, 3 שבועות 9 חברות · 32 תגובות -
32 תגובות
-
000חברה חדשה
אשתף מניסיוני במערכת CRM אוריגמי.
CRM אוריגמי מערכת נוחה מאוד בעלת ממשק עברית, נעימה מאוד לעין וזו אחת הסיבות שקלה להטמעה בעסק.
בנוסף מערכת אוריגמי כשמה כן היא מערכת שמתאימה את עצמה לצרכי העסק. ולא כמו מערכות רבות שהעסק צריך להתאים עצמו למערכת😀
המערכת נבנית בהתאמה לאפיון העסק והתנהלות העסק.
התמיכה לבונה המערכת וללקוח יוצאת מגדר הרגיל.
משתמשים – המערכת פתוחה גם לעסקים קטנים עבור משתמש יחיד. (ישנן מערכות שמגבילות לפחות לשלושה משתמשים)
יחסית זולה למשתמש יחיד.
התממשקות נוחה דרך MEKE.
חסרונות: אוטומציות פנימיות מוגבלות לפי תוכנית שנבחרה (גובה התשלום)
אשמח לשמוע ממי שהתנסתה לגבי אפשרויות ERP של המערכת.
-
000חברה חדשה
אני חושבת שבתור התחלה אנחנו צריכות לעשות קצת חלוקה בסוג הCRM שאנחנו מדברות עליו. לא כל עסק צריך את אוריגמי או פיירברי וכדו’. יש עסקים שבהחלט יכולים להסתפק CLICKUP או MONDAY או אפילו AIRTABLE.
אם מדברים על מערכת CRM שמקבילה לאוריגמי- יש גם את פיירברי. קודם כל הנראות והחווית משתמש שלה, יש בה את כל מה שמערכת CRM צריכה כולל אוטומציות פנימיות. אפשר לומר שהעובדה שהיא מהותיקות בשוק- אומרת משהו לגבי היכולות שלה ואפילו המודול שלה במייק. מה שכן היא הרבה פחות גמישה מאוריגמי…
אוריגמי מצוינת- מה שאהבתי בה שיש לה אפשרות של טפסים וחתימה דיגיטלית שמובנית בתוכנה וכן מערכת הנה”ח.
יש עסקים שהמבנה של העסק שלהם הוא יותר עבור ניהול פרויקטים או משימות כמו לדוגמא- נשות האוטומציה שנמצאות פה- מה שאומר שהמערכת שיותר תתאים לנו היא CLICKUP או MONDAY ודומיהן.
AIRTABLE או SMARTSUITE מצוינת לשמירת נתונים ולעסקים שאין בהם יותר מידי שינויים או ניהול מורכב.
-
000חברה חדשה
הנסיון שצברתי בcrm הוא באמת ארוך…
מהתוכנות הישראליות fiberry באמת מובילה אבל חייב 5 משתמשים לפחות
וגם ניהול מלאי אין לה וזה חסרון וגם באוטמציות היא הכי טובה מבין הישראליות אבל עדיין חסר אפשריות בהתניה וכו’, מאמינה שהרוב עובדות במקביל גם עם make כך שפחות משמעותי להן
zoho היא באמת משהו הרבה יותר חסר גבולות אבל באמת מתאימה לעסקים/ארגונים משמעותיים
ובתוכנה הזאת ב30 דולר למשתמש מקבלים תוכנית ממש טובה
ואם הולכים על התוכנה הזאת חייב להיות שיש יותר ממשתמש אחד…
יש את airtable שהמעלה שלה היא שהיא זולה יותר ומתאימה למקרה שצריך משהו ספציפי כמו חישבים ניהול מלאי לפי כללים מסויימים וכו’ למרות שיצא לי גם בה לבנות ממש crm שמנהל את כל התקשורת מול הלקוח ומשימות
monday יותר יקרה ממנה אבל גם תצוגה יותר יפה וגם לדעתי יותר נכונה עבור ניהול פרוייקטים
ויש את כל הקלאסיות zebra,plando,bizsence,senzy על כל אחת מהן יצא לי להמליץ אבל זה תוכנות יותר מובנות אז הם יותר מוגבלות וממליצה רק במקרה שיש צרכים ממש ספציפים ומוגדרים כאן יש גם פחות עבודה מבחינתי שזה גם חסרון לקוח שצריך תוכנות כאלו הוא פחות מועדף מבחינתי.
אז מי שיש לה שאלה ספציפית מוזמנת לפנות אלי
-
000חברה חדשה
וואו חיה!
החכמת וסקרנת אותי! אני הולכת לחקור…
-
000חברה חדשה
Clickup פחות טובה בקטע של CRM
היא מצוינת לשימוש במקביל לCRM עם התממשקות
דווקא מונדיי בקטע הזה כן יכולה להתאים גם לCRM וגם לניהול משימות במקביל
אבל רק בתשלום
החשבון החינמי שלה לא משהו
אוריגמי אחרי שעובדים איתה מתחילים לאהוב אותה …😜
אני חשבתי שאני בחיים לא אשתמש איתה אבל דווקא היום אני די אוהבת וממש ממליצה עליה
היא מתאימה לעסקים קטנים יותר שלא צריכים הרבה משתמשים
והיא גמישה מאוד מבחינת הוויזואל והתצוגה שזה משהו שאין במערכות אחרות
מצד שני יש כמה באגים שם שמעצבנים לפעמים מקווה שהם ישתכללו עם הזמן…
-
000חברה חדשה
כדאי שתשימי לב לעדכונים שאת מקבלת מהם, הם כל הזמן משפרים את המערכת מהבחינות הללו.
-
-
000חברה חדשה
עכשיו אני מסתכלת בתמחור וזה 37 דולר אם משלמים שנה מראש ו45 דולר אם משלמים כל חודש
בתוכנית של zoho one שהכי מקיפה
אפשר לעשות גם משתמש אחד
אבל עסק שבאמת צריך zoho זה עסק משמעותי פחות הגיוני שתצטרכי כמות משתמשים בודדת
-
000חברה חדשה
ואיך העברית שלה?
באילו פרטים את רואה את ההבדל המשמעותי בינה לבין Fireberry?
-
-
000חברה חדשה
האמת שעם הגרסה החדשה של fiberry ההבדלים הולכים ומצטמצמים
תיוג נוח חזותית
ניהול פרויקטיים שמסונכרן עם הcrm
אפשרות לניהול קבוצת כרטיסיות במקום כל פעם לפתוח כרטיסיה יש כמה כרטיסיות שנפתחות בכרטיסיה אחת
אפשרות בניית זרימת עבודה וניהול אוטמציות לפיה
יש הרבה אפליקציות מקושרות כמו ניהול תקציב וכו’ שהאמת שלא מספיק חקרתי אותן זה אינסופי התוכנה הזאת…
-
000חברה חדשה
חיה, תודה!!
zoho היא ממש תוכנה מקיפה!
תגידי, למה בעצם לא להמליץ עליה גם לעסקים קטנים?
היא יותר זולה מfireberry
ולקטנים זה ממש משמעותי העלות החודשית
-
-
000חברה חדשה
חיה תודה על המידע
האם יש יתרון לאוריגמי על ZOHO לעסק שצריך פתרון מותאם וגמיש
-
000חברה חדשה
את הנושא של אוריגמי עכשיו אני לומדת כך שלא יכולה להשוות
מבחינה חזותית ברור שהיא יותר מרשימה מזוהו
לגבי עסק קטן לא יודעת תלוי איזה לא לכל עסק זה מתאים כי היא תוכנה יותר מורכבת ואין תמיכה בעברית
מבחינת עליות התוכנית המינמלית לדעתי היא בעלות של 35 דולר לחודש או 23 דולר בתשלום שנה מראש
על זה צריך להוסיף עליות מייק ותוכנת חשבוניות שבfiberry זה לא חייב להיות בהכרח
מצד שני גם אין את המינמום של 5 משתמשים
-
000חברה חדשה
אני בעבר חקרתי גם מערכות CRM שונות,
וההחלטה היתה ללכת על מערכת CRM ZOHO
בעיני היא אחת מהפלטפורמות הכי מוצלחות שקיים במיוחד לעומת המחיר.
במיוחד אם את משתמשת עם ZOHO ONE
בשנה האחרונה ZOHO פתחו גם נציגות רשמית בארץ.
בעבר היה להם גם חבילה של חינם לכל החיים עד 3 משתמשים
(היום כשחיפשתי לא בדיוק מצאתי את זה, אבל מאמינה שעדיין קיים)
האופציות והאפשריות שיש שם.
המון אוטומציה ו AI מובנים בתוך המערכת.
אם את משתמשת עם ה ZOHO ONE את יכולה לשלוח קמפיינים ללקוחות לפי קריטריונים מסוימים.
ליצור טופס שהלקוח ממלא, ואז הוא נכנס לך ישירות לתוך ה CRM
דוחות BI בקלות,
חיבור כל המיילים ישירות לתוך ה CRM ושליחה מיילים דרך שם.
אם יש לך WATTAPP BUSSINES גם אותו את יכולה לחבר.
מותאם לאפליקציה, + יצירת אפצליקציות במהירות וביעלות…
אם יש לך אתר, את יכולה להוסיף תוסף קטן, ועל כל לקוח בתוך הCRM מיד נרשם לך שהוא נכנס לאתר, לאילו עמודים,
את יכולה ליצור אינטגרציה לכל מערכת שיש לך דרך API…
אמ…
אם אתם צריכים עוד מידע בשמחה…
עוד נקודה, שמעתי על חברות שמבחינת החיסכון, הם משתתמשים רק עם משתמש אחד, אך המידע מאורגן להם ברמה.
אם יש לך מעצבת או ידע בעיצוב, את יכולה גם להתאים את העמודים בכל עיצוב שאת רוצה.
החיסרון שלו,
הינו שאם את חזקה באנגלית הרבה יותר קל לך לעבוד עליו.
יש להם ים של מידע והכל באנגלית…
אבל גם אם לא, רוב המערכות שלכם תומכות בתצוגה בעברית,
-
060חברה חדשה
וואי מרתק!
אבל… נשמע טורקית..
אני אסתי, נותנת שירותי משרד לעסקים ופרטיים.
טוב. הבנתי שעליי לפנות למומחיות כשאצטרך להתאים לעצמי או ללקוח תוכנה…
-
000חברה חדשה
אסתי, ברוכה הבאה!
מוזמנת לבקש תרגום לכל מילה שלא הבנת…😉
-
-
000חברה חדשה
@simam תודה על המענב הברור
נכנסתי לZOHO והיא בהחלט נראית מרשימה
יש לי מספר שאלות אם יש לך סבלנות לענות לי אשמח
דבר ראשון אם אני מחברת את המייל ז”א שאני יכולה לקבל תגובות למיילים משורשרים ישירות למערכת?
האם יש גמישות בבנית השדות התניות נראות , יבוא נתונים מישות אחרת סוג של שדה מצביע באוריגמי , דשבורדים וkpi
שדות נוסחא וכו’
וכן אם יש אפשרות לניהול משימות ופרויקטים?
וכן אם יש לה התממשקות נוחה למייק מודול שנותן מענה דקומנטציה ברורה?
תודה מראש
-
000חברה חדשה
התשובה היא כן… והרבה יותר ממה שחשבת.
אבל חשוב להבין מה בדיוק הצורך על מנת שתוכלי לדייק את מוצר שלך.
נתחיל אבל אחד אחד…
אפשר לחבר את המייל בקלות כולל לשלוח מייל ישירות דרך המערכת (אם את צריכה עזרה בהגדרות – בשמחה)
כולל הוספה חתימה של המייל שלך בתוך ה ZOHO
כל מייל מחובר ישירות לכרטיס של הלקוח, וניתן גם להגדיר מה לעשות אם יש לך מיילים שלא קיימים.
בקשר לגמישות, יש שם גמישות מדהימה, להציג שדות לפי תנאים, לפי משתמשים, לפי מידע.
ניתן לפתוח המון מודלים לפי המידע שאת צריכה,
ניתן לחייג ישירות מתוך המערכת (אם הטלפון שלך מחובר למחשב)
ובסיום השיחה הוא מוסיף שורה של לוג,
ניתן להוסיף משימות אוטומטיות וידניות.
בקשר לMAKE – לאן את רוצה לחבר אותו? (לא מכירה – אבל ראיתי שMAKE יש להם אינטגרציה לזוהו)
לZOHO עצמו יש המון אינטגרציות שלא בטוח שאת צריכה לעבוד גם עם עוד מערכות…
אבל את זה צריך להבין.
אם יש לך מוצר ספיציפי שאת צריכה תוכלי לשאול ואם אוכל לתת עוד מידע – בשמחה.
-
000חברה חדשה
דווקא ממש נהנתי להכיר את התוכנה הזאת. יש לה יכולות מדהימות!!! והמחיר……. !!!
2 שאלות יש לי:
1. לא לגמרי הצלחתי להבין למה מייעדים אותה דוקא לחברות גדולות. גם הוליסטיקס- השותפים הרשמיים שלהם בארץ טוענים שהם לא כ”כ מבינים את הסיבה.
2. האם יש שם אפשרות של שדה תגיות בCRM. ואם לא, האם יש לכן רעיון לתחליף?
-
000חברה חדשה
למה את חושבת שזה מתאים לחברות גדולות בלבד?
איפה ראית כזה דבר?
אפילו בדקתי לך היום מול התמיכה שלהם, ויש אפשרות לפתוח רק משתמש אחד.
אולי חברות היישום מעדיפות לעבוד רק עם חברות גדולות…
אבל ZOHO עצמם ממש לא…
אני בדיוק חושבת לפתוח שירותי יישום וייעוץ ל – ZOHO 🙂
אני חושבת שכל חברה יכולה לקבל מעטפת של תוכנות
במחיר מאוד זול (יחסית) לכל השירותים שהיא צריכה.
לגבי תגיות כמובן שיש אפשרות, ממש בקלות…
אם תרצי אוכל להדגים לך…
-
000חברה חדשה
@simam בענין החברות גדולות- שימי לב שזו בדר”כ ההתיחסות לZOHO בכל סקירה על מערכות CRM.
אבל אדרבה אני שמחה שגם את חושבת שזו טענה שלא נמצא לה בסיס.
בקשר לתגיות, אודות לברכי לנג- מצאתי את זה. תודה!!
-
000חברה חדשה
בדיוק עשיתי לך צילום מסך…
בקשר לחברות הגדולות,
בגלל שזה מתאים מאוד גם לחברות גדולות, לכן רושמים את זה שם.
אבל מבחינתם, תתחילי בקטן, ותהפכי לענק…
-
000חברה חדשה
סימה
אולי תדעי לענות לי
אם אני צריכה לפרויקט שכולל גם CRM וגם ניהול פרויקטים
אבל מספר משתמשים שונה לכל תחום
למשל יש לי 10 עובדים לניהול פרויקטים בלבד בלי מידע על לקוחות
ו4 עובדים נוספים שגם CRM וגם ניהול לקוחות
האם זוהו מאפשרים חיבור בין CRM לניהול פרויקטים בלי שתהיה התאמה מלאה במספר המשתמשים?
האם אפשרי שישלמו ל10 העובדים רק על הניהול פרויקטים ולשאר CRM+Projects?
-
-
000חברה חדשה
ברכי במונדיי ניהול פרויקטים והCRM זה בתמחור נפרד ושם זה בטוח אפשרי
-
000חברה חדשה
אבל זה לא בעברית ☹
אגב, איך הCRM שלהם?
מוצר חדש יחסית, לא פתחתי אותו עדין…
-
-
000חברה חדשה
מישהי יודעת אם יש הדרכות על ZOHO בעברית?
יש לי מספר שאלות דבר ראשון כשאני רוצה לשלוח מייל מתהליך עבודה הוא לא נותן לי להשתמש בשדות שקשורות שמובאים משדה אחר יש דרך כן להשתמש בזה?
יש אפשרות להתניה על השדה כשאני מביאה נתונים משדה אחר אני רוצה שיביא לי רק נתונים לפי התניות מסוימות
אני אסביר: למשל אני רוצה לבחור מרשימה את שם הלקוח אבל שיתן לי רק את הלקוחות שהם בסטטוס קבעו פגישה יש אפשרות כזו?
-
000חברה חדשה
יש סוג של שדה חיפוש
ויש גם אפשרות להתניית שדות
Log in to reply.