

אוטומציה עסקית
ציבורי קהילה
ציבורי קהילה
פעילות אחרונה: לפני 9 שעות
הקהילה הנשית החרדית לנשות האוטומציה העסקית:
צ’אטבוטים, מערכות CRM וDB, פתרונות טכנולוגים מתקדמים... פירוט נוסף
ציבורי קהילה
עצה מהמבינות באוטומציה
קדם ‹ Forums ‹ אוטומציה לעסקים ‹ עצה מהמבינות באוטומציה
-
עצה מהמבינות באוטומציה
פורסם ע"י ריקי ריקי כללי on 30/01/2025 ב11:28 amחברות הי
אשמח לעצות ומידע.
אני מחפשת פתרון בשביל משרד בן 10 עובדים שמעוניין לגדול, לגייס עוד עובדים ולעשות עוד עבודות.
היום משתמשים באקסלים לנהל הכול- אקסלים ברמה גבוהה, עם נוסחאות וקטעי קוד, אבל עדיין רק אקסלים.
המשרד עובד בתחום מאוד נישתי, ויש חברת תוכנה שפיתחה תוכנה ייעודית לתחום העיסוק הזה, לפי המחירון שלהם התוכנה תעלה סביבות 1200-1500 ש”ח לחודש, תלוי במספר היוזרים המדוייק.
החסרונות- א. שהמידע העיסקי חשוף גם לעובדי חברת התוכנה, ב. כל שינוי והתאמה אישית זה בתשלום נוסף, וכמובן אין גישה לקוד של התוכנה כך שתלויים בלעדית בהם. מה גם שלא את כל ההתאמות המבוקשות ניתן יהיה לעשות. ג. שמדובר בשינוי שיקיף את כל המשרד ויהיה קשה להטמיע אותו בהדרגה לעומת החלופה השניה.
החלופה השניה היא לקחת מפתחת אוטומציה, להתבסס על האקסלים הקיימים (שהם באמת מאוד מאורגנים וגם כתובים נכון מבחינת סוגי הנתונים וכו’), ולפתח בכל פעם את האוטומציות שנדרשות אד-הוק.
החסרונות- א. מתבססים על מישהי שעובדת לבד, זה פחות רציני מחברה מסודרת (מה עושים בחל”ד לדוגמה), ב. זה לא פתרון מקיף אלא אד-הוק למה שצריך, כך שייתכנו בזבוזים, שלבים שנעשים פעמיים בשביל ההדרגתיות בהטמעה וכו’, ג. העלות החודשית בלתי ידועה ועלולה להיות יותר מאשר התוכנה שכבר נמצאת בשימוש.
אשמח לקבל מכן ייעוץ- לא הצעות ספציפיות לשירות שלכן, כי זה עדיין לא עומד שם- אלא ייעוץ.
על מה אתן ממליצות במקרה הזה?
והאם יש עוד שיקולים שצריך לקחת בחשבון?
leahmedan הגיבה לפני 2 שבועות, 5 ימים 5 חברות · 4 תגובות -
4 תגובות
-
15
70
0
חברה חדשה
חד וחלק הפתרון הוא אוטומציה (ולא בגלל שזה התחום שלי… 😃)
אבל זה לא כמו שאת אומרת : החלופה השניה היא לקחת מפתחת אוטומציה, להתבסס על האקסלים הקיימים (שהם באמת מאוד מאורגנים וגם כתובים נכון מבחינת סוגי הנתונים וכו’), ולפתח בכל פעם את האוטומציות שנדרשות אד-הוק.
בכלל לא.
הפתרון הוא שאשת אוטומציה טובה מעבירה את כל האקסלים הקיימים
ל CRM מאחד את כל המידע
ואז בונה לך אוטומציות לפי צרכיכם.
תשלום חד פעמי ולא חלילה חודשי קבוע כמו תוכנה
ובשוטף את לחלוטין לא צריכה אותה!!! שתצא לחלד לבריאות ולשלום 10 פעמים
והיה ואת צריכה אוטומציה נוספת שלא חשבת עליה מראש- את תמיד יכולה לפנות אליה שוב
ואם מכל סיבה אישית שהיא היא לא פנויה – היא מתווכת לך קולגה מעולה שתתפור לך את הפתרון
-
30
32
0
חברה חדשה
אני ממליצה לשקול מעבר למערכת CRM מסודרת, שתספק פתרון מקיף לניהול המידע במשרד ותחסוך את התלות במערכות חיצוניות.
המערכת תאפשר אוטומציה של תהליכים, תייעל את העבודה בין העובדים ותתמוך בצמיחה עתידית בצורה גמישה. בנוסף, בניגוד לתוכנה הייעודית, ה-CRM יאפשר שליטה מלאה על המידע ואבטחתו, תוך התאמה אישית של המערכת לצרכים ספציפיים שלכם.
עם תמיכה מקצועית ואפשרויות הרחבה עתידיות, מדובר בפתרון יציב ומאובטח שיכול להקל על המעבר ולמנוע בעיות של תלות בשירותים חיצוניים.
ולגבי החשש מחל”ד וכד’
ב”ה שירבו שמחות בישראל , אוטמטרית טובה תהיה זמינה לדברים דחופים כפי היכולת, ומקסימום תעביר אותך לקולגה תותחית , או שתדאג לממלאת מקום כמו בחברה רגילה…. -
76
64
0
סטטוס תעסוקתי:פעילה בקהילה
מצטרפת לדבריכן, חיה ופייגי.
CRM הוא פתרון מושלם למקרה הזה.
חשוב לברר על אוטומטורית טובה ואחראית שתדאג לכן עד הפרטים הקטנים, ותאפשר תמיכה הלאה.מחדדת שאוטומטורית טובה שתבנה את המערכת נכון-
לא תהיה בעיה לעבור עם זה למישהי אחרת, מכל סיבה שהיא, שתמשיך או תוסיף באם יהיה צורך.
ניתן לבקש מראש לאחר ההטמעה המלצה לקולגה שתוכל להמשיך אתכם אם וכאשר יווצר צורך והראשונה לא תוכל.בהצלחה!!
-
2
0
0
חברה חדשה
רוצה לחדד נקודה נוספת בקשר למה שכתבה פייגי, “אפשרויות הרחבה עתידיות”
במערכת אוטומציה, תמיד יהיה קל ומהר יותר להוסיף יכולות והרחבות,
כי המערכות האלו מיועדות להתממשק עם המון מערכות נוספות ולתת סל ענק של יכולות נוספות
Log in to reply.