אוטומציה עסקית
הקהילה הנשית החרדית לנשות האוטומציה העסקית:
צ’אטבוטים, מערכות CRM וDB, פתרונות טכנולוגים מתקדמים... פירוט נוסף
עצה מהמבינות באוטומציה
-
עצה מהמבינות באוטומציה
חברות הי
אשמח לעצות ומידע.
אני מחפשת פתרון בשביל משרד בן 10 עובדים שמעוניין לגדול, לגייס עוד עובדים ולעשות עוד עבודות.
היום משתמשים באקסלים לנהל הכול- אקסלים ברמה גבוהה, עם נוסחאות וקטעי קוד, אבל עדיין רק אקסלים.
המשרד עובד בתחום מאוד נישתי, ויש חברת תוכנה שפיתחה תוכנה ייעודית לתחום העיסוק הזה, לפי המחירון שלהם התוכנה תעלה סביבות 1200-1500 ש”ח לחודש, תלוי במספר היוזרים המדוייק.
החסרונות- א. שהמידע העיסקי חשוף גם לעובדי חברת התוכנה, ב. כל שינוי והתאמה אישית זה בתשלום נוסף, וכמובן אין גישה לקוד של התוכנה כך שתלויים בלעדית בהם. מה גם שלא את כל ההתאמות המבוקשות ניתן יהיה לעשות. ג. שמדובר בשינוי שיקיף את כל המשרד ויהיה קשה להטמיע אותו בהדרגה לעומת החלופה השניה.
החלופה השניה היא לקחת מפתחת אוטומציה, להתבסס על האקסלים הקיימים (שהם באמת מאוד מאורגנים וגם כתובים נכון מבחינת סוגי הנתונים וכו’), ולפתח בכל פעם את האוטומציות שנדרשות אד-הוק.
החסרונות- א. מתבססים על מישהי שעובדת לבד, זה פחות רציני מחברה מסודרת (מה עושים בחל”ד לדוגמה), ב. זה לא פתרון מקיף אלא אד-הוק למה שצריך, כך שייתכנו בזבוזים, שלבים שנעשים פעמיים בשביל ההדרגתיות בהטמעה וכו’, ג. העלות החודשית בלתי ידועה ועלולה להיות יותר מאשר התוכנה שכבר נמצאת בשימוש.
אשמח לקבל מכן ייעוץ- לא הצעות ספציפיות לשירות שלכן, כי זה עדיין לא עומד שם- אלא ייעוץ.
על מה אתן ממליצות במקרה הזה?
והאם יש עוד שיקולים שצריך לקחת בחשבון?
עוד לא נכתבו תגובות לדיון זה.
Log in to reply.