התחלת עבודה כקופירייטרית, מה כדאי עצמאית או שכירה? ***עצות בבקשה***
קדם ‹ Forums ‹ קופירייטינג ‹ התחלת עבודה כקופירייטרית, מה כדאי עצמאית או שכירה? ***עצות בבקשה***
-
התחלת עבודה כקופירייטרית, מה כדאי עצמאית או שכירה? ***עצות בבקשה***
פורסם ע"י אפרת קופמן מיתוג שיווק ופרסום on 14/02/2024 ב11:46 amהיי לכן. מה קורה?
אני אפרת ולמדתי פרסום וקופי בסיעור מוחות.
אני מאוד אוהבת את התחום, מעשירה את הידע שלי בתחום איפה שרק אפשר. ברשימות תפוצה במייל, במדריכים, בוובינרים בפורומים, כמובן, אני מאוד אוהבת לכתוב, לפצח וליצור שיווק ופרסום יצירתי וקולע.
אני מחפשת הרבה זמן עבודה כשכירה ולא מוצאת (אני יודעת שהשוק היום בעייתי מאוד בעקבות המלחמה, אבל עדיין), העבודות שלי (לדעתי ולדעת המרצים בקורס) טובות ומקוריות ונוגעות בקהל היעד, אני מאוד אוהבת אנשים ומאוד יסודית.חשבתי כבר להתחיל בתור עצמאית, אבל זה מאוד קשה ומלחיץ (לפחות אותי) מה גם שכולם כמובן רוצים ניסיון בכתיבה ללקוחות אמיתיים, מה שעדיין אין לי לצערי… מעדיפה להתחיל במשרד, אבל כמו שכבר אמרתי, אני לא מוצאת כלום…
תובנות מהידע והניסיון שלכן? עצות? דעות? עידוד? משהו? יתקבלו בברכה.אני ממש אשמח אם מישהי תסכים לעבור לי במהירות על התיק עבודות בפרטי ולומר לי אם היא רואה בו בעיה ולתת לי עצות נקודות לשיפור.
תודה לכן על העזרה. יום טוב.
חיה שרה גלינסקי הגיבה לפני 2 שבועות 19 חברות · 45 תגובות -
45 תגובות
-
-
תודה רבה. היום לא אוכל בערב, אוכל להתקשר אלייך בסביבות 11?
למה את חושבת שכדאי בפלאפון? מעניין.
-
-
אפרת
אני חושבת שכדאי להתחיל כשכירה או פרילנסרית
כדי שתצברי שפשפוף ונסיון,
ובד בבד להתחיל עם פרויקטים קטנים
חוץ מהלמידה של המקצוע
יש עוד למידה של ליישם את הדברים באמיתי
להטמיע את החומר בשטח.
שזה קצת אחרת ממה למדו
וזה שווה הרבה!!
ככה תצברי נסיון
תלמדי מהגדולים ממך
תוך כדי עבודה
ועוד תקבלי על זה כסף:)
-
חני, את מדברת מתוך השטח?
כי מניסיון, נדיר מאוד למצוא עבודה כקופירייטרית שכירה ורוב הקופירייטריות עובדות כעצמאיות.
גם אני רציתי בהתחלה לעבוד כשכירה, אבל רק כעצמאית מצאתי עבודה.
אדרבא, אם אתן יודעות ממשרדים שמחפשים, תעלינה פה.
-
ממש לא קשה למצוא עבודה לקופירייטרית שכירה
יש ביקוש משמעותי ומשרדי פרסום יכולים לחפש חודשים! ולא למצוא.
אני אומרת מהמקום של המעסיק – חיפשתי תקופה בשביל חברה והגיעו המון פניות אבל אף פניה לא התאימה.
או ברמה, או לדרישות, או מבחינת נתונים טכניים.
הפואנטה היא שיש פער בין השכר המוצע לדרישות,
ורוב המשרדים מחפשים מישהי עם ניסיון של כמה שנים + כישרון ותיק עבודות –
ומשלמים לא בהלימה, בעיני.
בכל אופן, אם את לא מוגבלת מבחינת שכר, יהיה לך איפה להשתלב, גם אם לא במשרד הכי מקצועי שקיים.
-
-
ודאי מתוך השטח.
השטח העצמאי….
וזה מה שרציתי לומר לה, שזה לא כזה מאיים.
ועוד נקודה- כל המשרדי פירסום יבקשו תיק עבודות….
ככה שזה לא יעזור. -
ודאי מתוך השטח.
השטח העצמאי….
וזה מה שרציתי לומר לה, שזה לא כזה מאיים.
ועוד נקודה- כל המשרדי פירסום יבקשו תיק עבודות….
ככה שזה לא יעזור.-
-
אני מתעניינת בלימוד קופי ופרסום בסיעור מוחות ויעזור לי מאוד לשמוע ממך!
יהיה אפשרי להתייעץ איתך?
זה ממש דחוף לי ויעזור לי מאוד!
-
-
-
אפרת יקרה,
תיק עבודות מהקורס מראה את הרמה המקצועית שלך,
תיק עבודות שנבנה בעמל ע”י לקוחות אמיתיים-
מראה את העבודה שלך בשטח,
את התוצאות,
את ההצלחות,
את המשובים והתגובות…
לכן אי אפשר להימלט מזה ולהגיע לשלב 10
בלי לעבור את שלבים 1, 2 ו-3
ההמלצה שלי היא להתחיל.
פשוט לקפוץ למים
ולתת מחירים נמוכים בהתחלה,
לעשות שיתופי פעולה,
לתת לקרובות משפחה קופי במחירים של פורים…:)😉
וככה להתקדם.
לאט לאט.
עד שיהיה לך תיק עם בשר אמיתי ושווה.
ואז-
כל האפשרויות פתוחות…!!!
המון בהצלחה!!!❤
-
גם אני סיימתי קורס. אצל חני שרלין. כבר במהלך הקורס כתבנו הרבה ללקוחות אמת. בחינם.
המלצתי:
חפשי באנשי הקשר שלך 10 אנשים שיכול לעניין אותם ותתקשרי לספר להם עלייך. על מה למדת ושתפי אולי בתוצר
צרי קשר עם גרפיקאיות שמכירות אותך וודאי אותן על שלמדת.
לכל הנ”ל ספרי שאת רוצה ליצור תיק עבודות ולכן לוקחת רק “דמי רצינות” של 100 שח.
מניסיוני: כשעשיתי חינם שלוש מתוך שש אכן ביצעו והשתמשו- מאחת הפרסומות גם הגיעה עוד לקוחה
במאה שקלים עשיתי לשלוש לקוחות דרך גרפיקאיות- אנשים רבים מוותרים על קופי וגרפיקאית טובה מתקשה מאד לעצב מודעה לא נכונה מספיק והקופי זה לגמרי אינטרס שלהן. במאה הן קיבלו מייד הסכמה מהלקוח לעניין.
התשלום, גם אם סמלי מאד מראה על רצינות ונכונות ואכן הפרסום היה מושלם!!! והביא להם הרבה מאד לידים!
קחי בחשבון שמלבד תיק העבודות גם הקרדיט שווה לך הרבה מאד כסף. אל תוותרי!
-
תודה על המענה המפורט.
מבינה? כל אחת אומרת לי משהו אחר. תאמת? התבלבלתי…
אחת אמרה לי שעדיף שאני ייקח עבודות בהתנדבות מלאה, כי אם אני ייקח עבודות בתשלום סמלי אח”כ יהיה לי קשה לעלות מחירים ולהשאיר את אותם הלקוחות שבאו בעקבות המחיר האטרקטיבי לכאורה.
מה הכי מומלץ? (אם בכלל) כמובן שמניעה את הגלגל כל הזמן כפי שאת מציעה ומתארת. מה שנקרא – ‘יורה לכל הכיוונים’ עד שמשהו ייפגע וייגע. ניסיתי כבר, ועדיין מנסה, את ההמלצה שלך. אמשיך לנסות ולהתמיד…-
היי אפרת
בוקר טוב
אישית אני ממליצה חד משמעית להיות שכירה
להיכנס למשרד פרסום, גם אם לא בתור קופירייטרית- ייתן לך המון!
הבנה על תהליכי פרסום, אסטרטגיה וסתם שפשוף בכללי שיקדמו אותך המון בהמשך כשתרצי להיות עצמאית
ודרך אגב, יש היום הרבה משרדים שיהיו מוכנים להכניס אותך בתור מתחילה או מתלמדת
ויתנו לך פשוט מבחן כניסה, כלומר איזה שהוא תרגיל כתיבה ויבחנו אותך עפ”י התוצאה ולא על פי תיק עבודות שנותן מימד כללי, פחות תכלס.
ככה אני בוחנת את הגרפיקאיות שלי, וככה קולגות שלי בוחנות עובדות בהרבה תחומים:)
אם תרצי עוד פירוט אשמח לתת לך בפרטי
המון הצלחה!
זה תחום קשוח, אבל מי שמתעקשת- מצליחה:)-
מעניין אותי מה שאת אומרת, אני קופית גזעית, ועדיין לא מספיק אנשים עלו עלי 🙁
אשמח לשמוע פרטים באישי
*** אין לפרסם מיילים בציבור, השתמשנה בהודעות הפרטיות לשם כך ***
תודה מראש!
-
היי.
האשכול נכתב ממזמן, אבל עדיין רלוונטי והגעתי לכמה תובנות מאיך שאני רואה את הדברים:
1. אין ביכולתי, מסיבות אישיות ומורכבות, לעבוד במשרה מלאה מצאת החמה עד הנשמה ומעבר לה, ואני לא משרות מתאימות, חלקיות, מהבית או גמישות מאוד.
2. עדיין לא ראיתי משרד שמוכן לקבל כותבת תוכן וקופירייטרית מתחילה, גם אם הם עושים קופי טסט, וכמובן שלא לקבל אותי במשרה חלקית או גמישה מאוד.
3. אם לך יש רעיונות או אופציות שנראות לך רלוונטיות ומתאימות אני אשמח לשמוע בפרטי או במייל: kofman400@@gmail.com
תודה לך. 🙂-
אם את מחפשת משהו בגזרת הזמן שלך אישית
אני ממליצה לך לחבור לאיזו גרפיקאית ולהתחיל לתת יחד תוצר משלים
זה יקדם את שתיכן:)
-
-
-
-
אפרת
שם המשחק בעסקים – זה סבלנות!!
להיות מוכנה לתת מעצמך ולתת לתת,
ומכל הלב
ועם הרבה אהבה:)
ולדעת שמה שאת משקיעה היום
תקצרי עוד שנה שנתיים
ועוד כמה שנים
זה רק יכפיל את עצמו
לא חושבת שנכון על ההתחלה לגבות מחיר מלא או מחיר שוק
כי בכזה מחיר
הם כבר ילכו למשהי יותר מנוסה
-
אמנם אין לי עצת זהב או דרך סודית לקפיצה לראש ההר,
אני שמה כאן את דברי, ומקווה מאוד שיעשו לך קצת סדר
אם עוזר לך או למישהי אשמח שתפרגני לי 👍
(זה ישמח אותי😉 )
שמעתי הרבה יועצות עסקיות, מלוות, מנטוריות וכו’
וכל אחת ודעתה שלה
בגדול ישנן 2 גישות בענין תמחור בתחילת הדרך
הראשונה הדרגה.
תו”כ לימודים לעבוד ללא רווח, אח”כ מחיר סמלי, אח”כ מחיר נמוך, ולאט לאט להעלות מחיר.
זו גישה ריאלית והגיונית, נותנת לבעל העסק זמן ללמוד, להתנסות וליישם.
אממה
היא איטית מאוד (כבר להעלות מחיר או להשאר עדיין בסמלי…)
לרוב מתסכלת, (הלקוח לא מעריך! ש-ע-ו-ת אני עובדת על הפרויקט שלו!!!, אם לא הייתי מתחילה הוא היה משלם על זה טוב טוב…)
והחיסרון המשמעותי שלה שהרבה פעמים נוצר קושי משמעותי להעלות מחירים בהמשך.
הגישה השניה לבוא מוכנה ובשלה.
תו”כ למידה להתנסות ולעשות סטאז’ על אנשים שאת מכירה, חברות, שכנות וכו’,
ככה תקבלי ניסיון עם לקוחות עוד בשלב הראשוני, תיצרי תיק עבודות של לקוחות אמת, ותגיעי לרמה גבוהה מאוד, עוד לפני שפרצת לשוק, ואז לצאת לשוק במחירים משתלמים.
הגישה הזו היא שיווקית יותר
היא דורשת המון השקעה והמון אומץ
הרעיון שעומד מאחוריה הוא כזה:
במהלך הזמן כל עסק יוצר לעצמו קהל לקוחות.
בדר”כ דומה מושך דומה, ואם מישהי מאוד נהנתה מהעבודה שלך, היא תפנה אליך לקוחות פחות או יותר כמוה.
ואם את בהתחלה מתמחרת נמוך, מטבע הדברים הלקוחות שלך הם כאלו שמחפשים מחירים נמוכים.
וכשתרצי להעלות מחיר רוב הסיכויים שהם יחפשו את הזול ויעזבו אותך. (יתכן שחלקם ימשיכו איתך מכח ההרגל במיוחד אם השינוי הוא לא מאוד משמעותי…)
ואז את עלולה להיות בבעיה, כי תצטרכי ליצור לעצמך קהל לקוחות חדש לגמרי, תצטרכי ללמוד את קהל היעד החדש, לשווק להם בדרכים שאת לא רגילה בהם, יתכן ותצטרכי גם מיתוג מחדש, בקיצור זעזוע בעסק
לטענת מומחים מסוימים זה קשה מאוד.
את אחת הדרכים להתגבר על הקושי הראשוני בלקחת מחיר מלא שמעתי משרה קמינסקי.
היא פותרת את הבעיה ב’תרוץ’ של מחיר מבצע / השקה
למשל, אם מתקשר אליך לקוח את אומרת לו המחיר הרגיל הוא X ש”ח, עכשיו (החודש, השבוע, רק היום) לרגל ההשקה / החג / המצב, אני עושה הנחה של X ש”ח / אחוזים כך שיוצא לך מחיר ממש טוב X ש”ח בלבד.
אני רואה שהארכתי מאוד, מקווה שלא הטרחתי
המון הצלחות לך ולכולנו
שנראה ברכה והצלחה וס”ד בכל מעשה ידינו
-
תודה על התגובה המפורטת והמנומקת.
ואם אין לי דרך להתחיל באופציה השנייה?
(כנראה שהתשובה היא להתחיל באופציה הראשונה)
אבל אז באמת יוצר מצב שהם באו אליי בגלל המחיר ואני אעלה את המחיר הם יעזבו אותי, כי זאת הסיבה שלשמה באו אליי. אז אמרו לי שנכון להתחיל בהתנדבות לחלוטין, מה דעתך בנושא?וכן, זה ברור ומובן שלא מעריכים את העבודה, ההשקעה והשעות הרבות שאנחנו משקיעות, כדי להגיע לתוצר ולמסר אפקטיבי וממוקד.
ועוד יותר ברור לי, שמשרדי פרסום קטנים (של איש/ה אחת) לא יודעים ומבינים שאם אני חסרת ניסיון פרקטי (כרגע) ייקח לי קצת יותר זמן לעשות דברים ובכללי, כמו לכל עובד.ת ייקח לי זמן להבין את הראש. זה לא קסם. צריך סובלנות וסבלנות, ולא אל תעשו לי תקופת ניסיון של שבועיים בהגדרה, תיתנו לי מתוכה עבודה 6 ימים ותגידו לי שזה לא מתאים עקב חוסר תגמול, שנייה, תנו לי זמן להוכיח את עצמי. איך אפשר תוך 6 ימים?! כמה ואיך זה מייצג?? אל תשים.מי מודעת דרושים ושלום ולא להתראות. למה לנצל אותי?!
סליחה שיצא עלייך, פשוט הייתי צריכה לפרוק מליבי.
תודה. 🙂 -
את אחת הדרכים להתגבר על הקושי הראשוני בלקחת מחיר מלא שמעתי משרה קמינסקי.
אם שמעת את זה ממנה – בטוחה שמדובר בעצת זהב…
-
אסתי,
באופציה השניה יש קצת משהו לא אמיתי,
צריך לשים לב לזה,
אני לדוגמה,
מקפידה מאד לעמוד על המילה במבצעים והטבות,
ולא להמציא,
הלקוח קולט את זה גם מה?, כן?
תמיד יש לה הנחות
וכבר שמעתי מכמה,
כן, המחיר שלה X
אבבבבל
אפפעם לא תשלמי אותו,
זה סתם לכיסוי
(אגב, יש גם רשתות גדולות שזה קורה,
וזה יוצר אי אמון,
קחי את בגיר, אקסוס וכו’
בגלל שהרבה קונים שם דרך קופונים וכו’
המחיר שהם אומרים לחליפה מופרז,
לדוגמה 1200 ש”ח
בתכלס
בחים לא תשלמי יותר מ800)
-
-
ממליצה לך לעשות את ה100 דרך גרפיקאיות. הן אלו שהכי סובלות מלקוחות שבאים עם מלל לא מעובד
וכך ממילא לא השקעת בשוק לקוחות שחיפשו קופי זול.
הם הגיעו במחיר הכרות דרך הגרפיקאית
וימשיכו לבוא אם זה יביא תוצאות.
ללקוחות שבאים אלייך בעקבות הקרדיט,
את לא חייבת לספר כמה הוא עלה:)
-
זה בדיוק מה שאני מנסה לעשות ועושה.
סגרתי כבר עם כמה גרפיקאיות שת”פ. בינתיים כבר תקופה די ארוכה, דממה…
גם אני חשבתי שזה אפיק טוב להתחיל דרכו.
תודה על הצעה, אם את מכירה מישהי שצריכה ומחפשת מישהי כזאת אשמח אם תעדכני אותי.
* שולחת בפרטי תיק עבודות שלי.
-
-
כתבתי לך באישי, מחכה.
מקווה בהמשך גם לכתוב את השנקל שלי בנושא, אם אגיע לזה.
-
אפרת היקרה,
הפחד שלך שברגע שתעלי את המחיר הלקוחות יעזבו אותך הוא לכאורה מוצדק.
אבל מה-
את צריכה להחדיר לעצמך חזק:
את הלקוחות שבאו אלייך רק בגלל המחיר המוזל – את לא מחפשת!
את מחפשת (תאמיני לי, מניסיון 🙂 ) את הלקוחות שאכפת להם מקופי טוב
אז גם אם הם יעזבו אותך (והגיוני מאוד שזה יקרה)
לא לפחד מזה.
יבואו בעז”ה אחרים, אם בגלל הקרדיט, ואם בגלל תיק העבודות שלך שיראו איפשהו.
יבינו שיש כאן משהו אמיתי וטוב ששווה לשלם עליו. הוא ידבר בעד עצמו.
אבל דבר אחד את חייבת לזכור:
לקוחות שבאים אלייך בגלל המחיר הנמוך, בדר”כ יעשו לך “חיים קשים”…
לכן, השאיפה שלנו היא לעשות על לקוחות ה’100′ את הסטאז’,
להרגיש שאת בשלה, ולהעלות מחירים. -
היי אפרת.
ראיתי את הדילמה שלך – ונהניתי.
למה נהניתי?
כי גם אני הייתי בדיוק במקום שךל…
בוסרית, מתחילה, עם כישרון גדול
שרוצה לטרוף את העולם
אבל לא יודעת איך:(
האמת, מה שב”ה היה השליח ללעזור לי לצאת לאור
ולעבוד היום כעצמאית בתחום במשרה מלאה
זה הקורס של דבורי כהן – שפשוט שינה לי את החיים כעצמאית
והוביל אותי צעד אחר צעד
לכל מה שאני צריכה לעשות כדי להפוך לעצמאית מצליחה ב”ה כמו שאני היום.
אז אם את כמוני,
ומאמינה בעצמך רק לא יודעת איך לצאת לאור-
ממש ממליצה לך עליו. והלוואי ובעז”ה שגם את תצליחי בענק!
-
בס”ד
את מתכוונת לקורס כתיבה שיווקית -PREMIUM של דבורי כהן?
אם כן -זה קורס שמותאם במיוחד לבעלות עסקים שרוצות להצליח למכור באמצעות כתיבה שיווקית נכונה.
אז אני לא חושבת שהשואלת מתכוונת למה שהקורס הזה מציע – כי היא מחפשת ללמוד קופירייטינג כדי להיות כותבת מודעות פרסומיות, שמות וסלוגנים, כתבות יח”צ, משפכי שיווק וכו’.
מצרפת מידע מהאתר של דבורי כהן על הקורס הזה -זה היחיד שראיתי שם, אשמח אם תתקני אותי ואכן יש לה קורס להכשרת קופירייטריות.
<summary data-accordion-index=”1″ tabindex=”0″ aria-expanded=”true” aria-controls=”e-n-accordion-item-2500″>
נלמד גם איך לחבר סלוגנים ושמות לעסק?
זה לא חלק מהתוכן של הקורס מפני שהוא לא מיועד להכשיר קופירייטריות שכותבות סלוגנים ושמות, אלא מיועד לכל בעלת עסק שרוצה להתמצא ולשחות היטב בתחום של כתיבה שיווקית, להבין איך לגעת באמצעות מילים, דווקא בקשר לתכנים שיווקיים קלאסיים כמו מודעות פרסום, מיילים, רשימת תפוצה, דפי נחיתה, הצעות מחיר וכו’.</summary>
<slot></slot>
-
סליחה,
הגבתי בשרשור הלא נכון.
בכל אופן – המידע עדיין רלוונטי.
-
למה? אני כן רוצה וצריכה אולי משהו כזה. אני למדתי את כל התחום בצורה מקיפה במכללת סיעור מוחות.
ואני כל הזמן משתלמת בקורסים. זאת לא הבעיה.
מנסה באופן עצמאי, אבל אנשים ונשים היום לא אוהבים ואוהבות לשלם (בכוונה כתבתי את 2 המינים)
זאת בעיה קשה למשל…-
אז הייתי מציעה לך ללמוד קורס תמחור, שיווק ומכירות.
נראה לי שיש לה משו כזה.
beeing.co.il
תוכנית יוצרות באזזז - beeing.co.il
תוכנית הכשרה פרקטית למעצבות גרפיות ועורכות וידיאו B2B שרוצות להגדיל הכנסות. מודלים, שיטות וכלים מקצועיים לבניית אסטרטגיה, קופי מדויק ותהליך שיווק חכם כדי שתעבדי בטוח ותרוויחי יותר.
-
-
-
-
נהנתי לקרוא ואתך,
אני גם שם,מחפשת את דרכי ואת הלקוחות
-
מי שעושה את הפסיעות הראשונות בעולם העסקים
או שמרגישה שהעסק שלה תקוע ולא מתקדם כמו שרוצה
יש אפשרות פספוד לקורסים או פגישות יעוץ עסקי
מי שמעניין אותה פרטים יכולה לפנות אלי למייל
8527221❤gmail.com
-
אפרת
כל הרעיון בקורס של דבורי,
זה לא איך לכתוב (נראה לי יש לה גם קורס כזה, לא עליו אני מדברת…)
אלא איך לבנות את העסק,
איך להביא לקוחות
איך למכור
איך לשווק
איך ליצור שיתופי פעולה
איך לעשות נכון שיחת מכירה
ואיך לגרום ללקוחות לרצות לשלם על השירות שלך – ולא רק להסכים 😄
-
נתת הגדרה לקונפליקט שלי: יש לי תיק עבודות בסיסי מכמה לקוחות שהצעתי להם פרסום בתשלום סימלי אבל חוץ מאחת אין שם לקוח רציני שיקח אותי שוב. הפתרון שלי היה לפנות ללקוחות שמפרסמים המווון וכנראה לא מספיק קולטים שהשוק מוצף ופרסום חייב להיות חדשני (תדפדפי במקומונים, פשוט כואב הלב לראות כמה כסף שופכים על מודעות בנאליות) ב”ה סגרתי עם שתיים בסגנון הזה. אם הם ימשיכו לפרסם בקצב הזה אני מסודרת…
-
זה רעיון מעולה. אבצע אותו…. תודה.
הבעיה שלי היא כזאת: אני משיגה לקוחות, אבל הם לא רוצים ומוכנים לשלם לי את הסכום שאני דורשת (ולא, לא סכומים גבוהים במיוחד) אולי הבעיה שלי היא – בחוסר ידע בשיחת המכירה שלי, אולי סתם חוסר מזל, אבל שום לקוח שפנה אליי אחרי שהשקעתי בו חיפושים קדחתניים לא המשיך לכדי משהו רציני.ולמה אני מספרת לך את זה?
כי זה מעניין אותי, בדר”כ מי שמפרסם במקומונים לא מבין את חשיבות האסטרטגיה, הקופי והתוכן השיווקי והפרסומי. הם מסתכלים ונותנים דגש יותר לעיצוב הגרפי, להרגשתי, איך גרמת להם להבין שהם צריכים לייחס חשיבות גם למסר, לתוכן איתו הם פונים לקהל היעד ורצוי שהוא יהיה יצירתי, מפתיע, רלוונטי ומניע לפעולה?
מרגיש לי שאת המחסום הזה אני לא מצליחה לעבור, ומאוד מאוד רוצה לעבור ולחצות אותו.
פשוט מביאה ערך בסכומים סמליים ואטרקטיביים במיוחד? ניסיתי… אך זאת בעיה.
אותם לקוחות שבאו בגלל המחיר, כנראה, שלא יחזרו שתעלי מחירים ותעריפים, ואני רוצה ומעוניינת בכמה שיותר לקוחות לטווח ארוך.יצא לי ארוך, חפירה, אבל חפירה מעניינת.
בקיצור, אשמח אם נעביר את שיחתנו לפרטי ושם, אם תסכימי, תשתפי אותי באיזו דרך וצורה פעלת בשיחות המכירה ובאיזה סכומים הסכמת ונתת שירותים מקצועיים ואיכותיים בכתיבה.
תודה. אודה לך מאוד אם תשלחי לי הודעה בפרטי.-
אפרת
לפי מה שאת מתארת כאן (לא עקבתי בכל השרשור)
הבעיה שלך בשיווק המוצר והערך שלך
עוד הרבה לפני בעיה בשיחת מכירה.
ולגבי מה שאמרת שמי שמפרסם במקומונים משקיע בעיצוב ולא בקופי טוב,
חולקת עלייך,
יש כאלו שיתנו לגרפיקאית של העיתון לעצב את המודעה,
ואז, סורי, אבל בד”כ גם יפה זה לא,
ולא בגלל שהיא לא טובה,
מאד יכול להיות שאם תתנו לה לבצע עבודה בבית התוצאה תהיה פי 10
אבל מה לעשות שבעיתון העומס רובץ עליה,
והבוס…
אז ככה התוצאות,
ומי שכבר באה לגרפיקאית / מעצבת,
היום המודעות עולה יותר ויותר,
וכמו שתמיד אני אומרת למעצבות,
אם את מוכרת מודעות,
חשוב לך לקוחות חוזרים וממליצים,
נכון?
אז בשביל זה חוץ ממודעה מהפנטת,
צריך מודעה שעובדת,
אז לרוב היום,
כל מעצבת שמכבדת את עצמה,
”מוכרת” ללקוח שהוא צריך גם קופי,
ואולי זה כב רעיון בשבילך,
שת”פ עם מעצבות
-
זה לא מה שאני חוויתי וראיתי…
ויש לי ערך, ויש לי בידול, מאוד ברור שאני מדגישה בכל שיחת מכירה. אולי בבחירה של המילים יש בעיה, אנסה לחשוב.
וכן, כבר עשיתי שת”פ עם הרבה גרפיקאיות שסיכמנו והסכמנו ומאז צרצרים. אין כלום. יש כבר כמה גרפיקאיות שסיכמנו. מספר נכבד. מזכירה להן אותי פעם בשבוע, אבל צרצרים.
-
-
-
-
היי אני חדשה בפורום. למדתי כתיבה שיווקית אצל אסתי לוין ואשמח לעזרתכן למציאת עבודה בתחום (גם כעצמאית.)
תודה
-
היי, מרגלית.
ספרי לנו קצת על עצמך בשרשור הבא:
-
הי, אני מתעניינת בלימודי קופי ופרסום בסיעור מוחות ממש יעזור לי לשמוע ממך.
אני ממש אובדת עצות וזה ממש דחוף לי.
תודה מראש!
-
אין לי מה לחדש, אבל עזרתן לי לא להרגיש בודדה בחיפוש עבודה.
שיווק עצמי זה שם המשחק! לספר על עצמי בכל מקום, לשאול אנשים שיכולים להתענין ובאותה נשימה להציע מחיר טוב ולשלוח תיק עבודות.
אני כבר עברתי על כל הספר טלפונים שלי כמה פעמים ולא הנבתי מכך תוצאות, בשטח ראיתי שדווקא שיתוף פעולה עם גרפיקאיות הכי הולך.
למרות ששוק הגרפיקה כ”כ מוצף והגרפיקאיות עצמן עובדות עצות בלעבוד לחפש לקוחות.
להתקשר לאנשים לא מוכרים שמפרסמים במקומונים זה רעיון מקסים שבררררררר…. עדיין אין לי אומץ לעשות.
יכולות לתת אומץ? כל שיחת שיכנוע ללקוחה פונטציאלית שאני לא מצליחה מורידה את המורל שלי…
-
וואו זה בול, אבל בול, מה שאני מרגישה. למעט שכתבת שראית ששת”פ עם גרפיקאיות הכי עוזר או עזר לך, אני ניסיתי ויצרתי כמה שת”פים כאלה ומאז צרצרים. אשמח לשמוע איך זה עבד או עדיין עובד אצלך.
מעבר לזה מסכימה עם כל מילה ומרגישה אותו דבר, לפחות אני לא היחידה. איך אומרים – צרת רבים חצי נחמה, לא?
-
Log in to reply.