ויהי כשוך הס(ש)ער…
קדם ‹ Forums ‹ קופירייטינג ‹ ויהי כשוך הס(ש)ער…
-
ויהי כשוך הס(ש)ער…
פורסם ע"י ד. אייזנשטיין מיתוג שיווק ופרסום on 24/06/2024 ב8:22 pmזוכרות את השעיר לעזאזל זכרונו לברכה
(בעצם בנוגע ללברכה נחלקו הדעות…)
אז זה מה שיצא ממנו בסוף
פחות שעיר,
פחות מסעיר,
אבל מה לא עושים בשביל אידישקייט…
א.ג – תוכן. עיצוב. אומנות. הגיבה לפני 6 חודשים, 2 שבועות 8 חברות · 8 תגובות -
8 תגובות
-
26580חברה חדשה
יפה!!!!!!!!!!!!!
כ”כ אחר.
כיוון חדש בעולם הטיפוח.
אהבתי ממש!
-
280חברה חדשה
תקשיבי, יש לך את זה בקטע של הקופי, את יצירתית בטרוף, וזה פשוט מרתק…
העיצוב מדי ילדותי ולא תואם לקהל היעד
המודעה משדרת ילדים, משחקי ילדים אולי גם משחקים טיפולים,
זה לא יתפוס את העין של מי שמחפשת אפילציה
-
0120חברה חדשה
גם אני פחות מחברת את העיצוב הזה לתחום אסטתי ועדין כמו אפילציה,
צריך מודעה שמשדרת קצת יותר רכות, טיפוח, וגם דיוק. כי זו בסוף המטרה. -
26580חברה חדשה
בסוף אפילציה זה דקירות…
לכן הדוקים דווקא מתאימים.
זה שהיא טוענת שזה לא משחק שאפשר לתת אותו לכל אחד משדר את המקצועיות.
-
1731584סטטוס תעסוקתי:פעילה בקהילה
מסכימה עם ההאורת בנוגע לעיצוב,
חובי –
העיצוב והתוכן לא אמורים להכפיל את המסר אלא להשלים אחד את השני.
בעיני האווירה שצריכה להתקבל מהמודעה היא רכה יותר, מקצועית יותר, נשית יותר, תואמת קהל יעד.
-
-
6120חברה חדשה
כיוון שונה ואחר!
לדעתי תשני את הצבעים לעדינים יותר
אחרי הכל את מדברת על טיפול עדין
תנסי גם את המשולש והלב לרכך אולי תלת מימד או משהו בסגנון
המון הצלחה!!!
-
680חברה חדשה
מציק מאד חוסר הסימני פיסוק-דיוק.מיומנות.וכו
משום מה-ואתן יכולות לחלוק עלי, הצבעוניות הכניסה אותי לאווירה של יד שרה.. של טיפול רפואי כלשהו, וזה מרתיע.
אני חושבת שהשילוב שהכי ימשוך את העיון, יחד עם הרעיון המבריק שלך-זה לקחת אלמנט אחר, ודווקא משדה כמו יהלומים, למשל. שם גם העדינות והדיוק הם חובה+לא עסק לחובבנים.
אמנם,זה יצור רושם יוקרתי יותר,
ואם את פונה לקהל יעד משוחרר יותר, כדאי לחשוב על לוקישן שיתאים לאימרה ולאלמנט, אבל גם ישדר את הרכות.
אולי קחי ממש את מכשיר האפילציה/ את מיטת הטיפול בתמונה נעימה לעין, נקייה ומושכת, ותניחי שם את הדוקים..
בהצלחה! מסוקרנת לראות מה יהיה ההמשך, את יצירתית ברמות:)
Log in to reply.