אני חושבת שאם יש לך מיתוג ואת מצליחה איתו, את לא צריכה למתג או להוסיף שם נוסף, כי אז תצטרכי למתג מחדש ולבנות לך מחדש את המוניטין, אלא אם כן יש לך משאבים כלכליים ומוטיבציה לעשות את זה בכל הכוח. מה שכן עושים במצב כזה: 1. משנים את השפה העיצובית של המותג. 2. משפרים ומשנים את שפת המותג (מבחינת התוכן, הקריאייטיב וכו’)
את יכולה לשנות לשם שלך, אבל לדעתי זה ייצור בלבול בגלל שהקהל שלך יתרגל לשם מסוים, אלא אם כן את מעדכנת אותו בפלטפורמות השיווק שלך. אכן בתחום הנדל”ן לצערי בנים פחות יבואו אלייך בעקבות השם.
אני מבינה שאת רוצה ליצור לעצמך בידול יותר ייחודי ואישי, זה מעולה, רק צריך לחשוב איך לעשות את זה נכון. את צודקת ששמך הפרטי מוסיף וגורם לזה לקרות.
לגבי שם המשפחה שאמרת, למה לא? יש כבר משרדי נדל”ן עם השם הזה? תחום משיק או עקיף? כי אם יש את השם הזה בתחומים אחרים שלאו דווקא קשורים לנדל”ן את עדיין יכולה לקרוא לעסק שלך בשם משפחה שלך, כל עוד קהל היעד שלך בחיפוש לא מתבלבל עם עסק אחר. וגם אחרי שתתחתני המותג יישאר עם שם המשפחה הקודם, כי ככה מכירים את המותג שלך, וזה לגמרי בסדר.
כותבת לך כפרסומאית, קופירייטרית וכותבת תוכן, אם את רוצה להתייעץ עוד בנושא, את מוזמנת לפנות אליי במייל: kofman400@@gmail.com
בהצלחה