מקובל להחתים על תקופת צינון שבה היא לא תוכל לתת שירות ללקוחות שנתנה להם שירות אצלך
אבל לא ייתכן להחתים אותה על משהו לעולם
העובדת היא לא מחשב ואי אפשר למחוק לה את הזכרונות, אנחנו בני אדם לומדים, וכל מה שלמדנו הולך איתנו הלאה בין אם נרצה ובין אם לא
מה שכן, יש כמה פעולות פשוטות שכדאי לך לעשות
האחת, לעשות ג'ימייל עיסקי ולהגדיר את עצמך כבעלים/מנהלת
בצורה הזו את יכולה להחליף סיסמאות במקרה שהיא עזבה, וכמובן הכתובת שלך תהיה הכתובת לשיחזור של המייל שלה
השניה, לא לתת לה לעבוד עם הנייד שלה, אלא לדאוג לקו טלפון מסודר, או נייד ששייך לעבודה ונשאר בעבודה בסוף היום
ואם יש לך מערכות שונות בעסק שדורשות כניסה עם סיסמה- לדאוג תמיד שהשליטה על החלפת הסיסמה תהיה רק בידייך
יש עוד אופציה, לעשות העברה אוטומטית של כל מייל שמגיע אליה, גם למייל שלך
את יכולה להגיד לה ביום הראשון שפשוט ככה עובדים פה
אבל העיקר הוא, כמו שכתבו כאן, שאם את לא רוצה שיידעו את הסודות שלך אל תגלי אותם… מהרגע שנתת את המידע לעובדת, הוא כבר לא רק שלך.