עצמאיות
עצמאיות! ליצירת דיון חדש בחרי את הפורום המתאים מתוך הלשונית ”דיונים” . רוצות להכיר אותך | שרשור היכרות
טיפ בשיווק ושיתוף על הדרך, תרגישי טוב:)
-
טיפ בשיווק ושיתוף על הדרך, תרגישי טוב:)
עזבי אותך מייעוץ. משירות. מחפץ. מעוד מוצר שנמכר תמורת כסף.
זה לא העניין.
אנשים הם בסך הכל בני אדם. מוּנָעים מרגש ועוד רגש ועוד….
יצירת אינטראקציה בין הלקוח הפוטנציאלי והמוצר שלך היא המפתח לרכישה ללא צורך במאמץ ובשכנוע.
כשאנחנו מחוברים רגשית- אנחנו כבר שם. לא צריך לעבוד כדי למכור לנו.
אם כך, כשעוסקים בשיווק ובעיצוב הפוקוס צריך להיות על הרגש, לא על המוצר.
כשנגרום ללקוח להבין שאת הרגש החיובי המסויים הוא ירוויח באמצעות המוצר שלנו, הוא ירצה את המוצר.בעיקרון הזה השתמשתי בסרטון הבא:
את האיחול של חני מרנשטיין, קופירייטינג וכתיבה שיווקית, לקראת השנה החדשה- הרצנו בדד ליין אפסי כמעט.
מכירה את הרגע הזה שתיבת המייל מפוצצת באיחולים וברכות, בפוסטים מבריקים ובמאמרים משוייפים?
את רוצה לשלוח ללקוחות ברכה משלך.
יושבת, מנסחת, מוחקת, מתקדמת צעד וחוזרת שניים. אוףףףף. ירדתי מזה ודי.
פה חני נכנסת לתמונה.
וואהה, איזו הקלה! איזה שיחרור!
היא פשוט נכנסת לך לראש ולמקלדת ומדבררת אותך הכי טוב ומוכר שאפשר.
והסוף הטוב?
ששש… ספויילר. בסוף הסרטוןיופי. יש לי רגש. הקלה ושיחרור.
עכשיו מהר מהר,
פלטת צבעים שמשרה המון רוגע ושלוה, מבוססת על הלוגו כדי להיות מזוהים עם המותג המקורי,את הדמויות המתוקות מהמיתוג של חני האנשתי (האנשה, כן?) כדי ליצור חיבור ורגש.
ההנפשה חלקה וזורמת בהתאם לקונספט כולו.
הצורניות וקטורית, שטוחה, מינימלית וקלילה.
אין שום פרט מיותר בפריים.
רק מה שיוצר אווירה נכנס, מה שלא- החוצה. לדוגמה:
המון מכשירי כתיבה על השולחן, כמה נכונות ורצון היו לדמות החביבה שלנו בתחילת הפרוייקט!
חלון שבו נשקפת שמש שוקעת? חשוב ברקע התיסכול.
גלגלי השיניים על רקע כהה שמבליט את הזוהר והפעלתנות שלהם, וכן הלאה–ככל שנתתי לצופה להרגיש יותר הקלה וכיף- מכרתי לו את השירות של חני נכון יותר.
אז איך זה מרגיש? הנה–https://drive.google.com/file/d/1nksZ0zjcXmYQgO******B4BDVypzN8P4XxxFDw/view
https://jumbomail.me/j/JRK4******WIGBfEyjESS
(להוריד כוכביות כמובן)
קרדיטים:
חני מרנשטיין- תסריט
בתי מנדלוביץ- סאונד
Log in to reply.