היי תמר,
כואב לשמוע על תוכנית שלא צלחה.
לצערי אני פוגשת הרבה נשים מתוסכלות שמגיעות אליי אחרי ששלמו הון עתק (עתק!) ולא הגיעו לתוצאה הרצויה.
ברב המקרים הבעיה נעוצה בגישה בה בנו את ההפקה.
אני מאמינה כיום שתהליך הפקת תוכנית/מופע/סרט עלילתי זהה במדויק להפקת הפקת קורס דיגיטלי או מוצר תוכן עסקי.
בסופו של יום תוכנית היא מוצר שאמור להיות מניב!
האם התוכנית הצליחה או לא – נמדוד בחשבון הבנק.
ולכן תוכנית מבריקה ומוצלחת לא תעבוד אם היא לא ארוזה נכון ונותנת פתרון שקהל היעד לא יכול לעמוד בו.
ממליצה לך לבדוק מה היתה החוליה החלשה בשרשרת.
כיוונים שיכולים לעזור:
1. מה הייתה רמת ההפקה? גבוהה מידי? נמוכה מידי? המסר היה ייחודי? מקצועי?
2. מה היו עלויות הביצוע? יש מחירים מופקעים בשוק כיום שלא מצדיקים את דרישות הקהל והתשלום…
3. האם נבנה תהליך שיווקי נכון? האם הייתה פניה נכונה לרכזות? האם התוכנית פתרה להן צורך ונתפרה במדויק כמוצר שרכזת לא יכולה לעמוד בפניו?
4. האם היו חומרי שיווק מדויקים?
5. האם התוכנית הביאה ז’אנר חדש/בשורה/משהו שעוד לא היה? האם היתה ייחודית?
6. מה היה אורך התוכנית ומה היה כלול בה? האם היתה רק הפעלה/הקרנה באולם או שהיו הפעלות שרכזת יכולה להשתמש בהן בימים נוספים?
7. האם בצעת אפסייל בסיום תוכנית? (הזמנת תוכנית שניה בX מחיר, נהנית? ספרי לרכזת אחרת וקבלי Y…)
החוכמה היא לא להפיק תוכנית (את זה עושה כל בחורה תוססת שיוצאת מהסמינר)
החוכמה היא להפיק תוכנית בתהליך בניה מדוייק של מוצר חזק, מלא מסר וביצוע והעיקר עובר לסוחר.
יום מלא אנרגיות!
רבקה