יצירת תוכניות לבתי ספר

קדם Forums עצמאיות ראשי שיתופי פעולה ויזמות יצירת תוכניות לבתי ספר

  • רבקה גרוסברד

    כללי
    חברה
    12/11/2022 ב9:16 pm
    מנהלת קהילה בקדם

    שלום ריקי,

    במיוחד אם את חדשה בתחום, כדאי לך להכיר את פלנטה 🙂

    אנחנו עוזרים לאומניות, עסקים ועמותות להגשים מטרות ולהרים פרויקטים.

    המוטו שלנו – פלנטה אחת. ראש שקט.

    מתוך חזון שכל אישה שיודעת להנחות יכולה להיות בעלת סרט/תכנית מניבה – בניתי לפני עשור פלטפורמה שנותנת הפקה מלאה, משלב הרעיון ועד היציאה לבמה בקורת גג אחת (לא תיווך….)

    כאחת שליוותה בעשור האחרון נשים יקרות כמוך, עמותות חינוכיות ונשות מקצוע להפקת תכנית/סרט

    מזמינה אותך וכל אישה שרוצה לעמוד על במה/מסך ולהעביר מסר גדול

    להכנס לפלנטה ו…

    אחרי חודש-חודשיים (תלוי במורכבות ובעומס) לקבל בהתרגשות דיסק אונקי ביד עם תכנית מוכנה להנחיה! או סרט עלילתי מרתק מוכן להקרנה!

    וכמובן חומרי הנחיה שנונים וחומרי שיווק שעושים יופי של עבודה.

    צוות ההפקה שלנו מיומן לספק את השירותים הבאים:

    היגוי, תכנון, כתיבה, ליהוק, בימוי, ניהול לוקיישנים וימי צילום, צילום, עריכה, עיצוב גרפי, אריזה והפצה, בניית חומרי פרסום ושיווק וידאו, פרינט ודיגיטל.

    אז שלא יטריחו אותך.

    יש פלנטה שבה כדי להצליח לא צריך לטרוח 🙂

    מוזמנת לפנות: [email protected]

    • תמר שקוביצקי- איפור שזה את

      אופנה יופי וטיפוח
      חברה
      15/11/2022 ב1:34 pm

      ממליצה לך לחשוב טוב לפני שאת נכנסת לשוק הזה.

      הוא עושה רושם מפתה ומרשים, מכניס אלפים ויותר מזה…

      אבל אם לאמר במילים עדינות, הוא אכזרי למדי, ומתבסס לרוב על רקע קודם; קרי, מרכזות מעדיפות באופן מוצהר לחלוטין, לקחת מפעילה שכבר הפעילה אצלם בעבר והן היו מרוצות ממנה.

      קשה מאוד להיכנס, פיזית, לשוק. לשכנע את המרכזות לקחת אותך.

      גם אם את מאוד מוצלחת- קחי בחשבון שהתוכניות הראשונות לא יתקבלו בהתלהבות יש סיכון משמעותי שהתוכניות הראשונות שלך (אפשרי גם כמה שנים:() לא יחזירו את הכסף שהשקעת בהן…

      מדברת מניסיון.

      בהצלחה…

  • רבקה גרוסברד

    כללי
    חברה
    23/11/2022 ב9:43 am
    מנהלת קהילה בקדם

    היי תמר,

    כואב לשמוע על תוכנית שלא צלחה.

    לצערי אני פוגשת הרבה נשים מתוסכלות שמגיעות אליי אחרי ששלמו הון עתק (עתק!) ולא הגיעו לתוצאה הרצויה.

    ברב המקרים הבעיה נעוצה בגישה בה בנו את ההפקה.

    אני מאמינה כיום שתהליך הפקת תוכנית/מופע/סרט עלילתי זהה במדויק להפקת הפקת קורס דיגיטלי או מוצר תוכן עסקי.

    בסופו של יום תוכנית היא מוצר שאמור להיות מניב!

    האם התוכנית הצליחה או לא – נמדוד בחשבון הבנק.

    ולכן תוכנית מבריקה ומוצלחת לא תעבוד אם היא לא ארוזה נכון ונותנת פתרון שקהל היעד לא יכול לעמוד בו.

    ממליצה לך לבדוק מה היתה החוליה החלשה בשרשרת.

    כיוונים שיכולים לעזור:

    1. מה הייתה רמת ההפקה? גבוהה מידי? נמוכה מידי? המסר היה ייחודי? מקצועי?

    2. מה היו עלויות הביצוע? יש מחירים מופקעים בשוק כיום שלא מצדיקים את דרישות הקהל והתשלום…

    3. האם נבנה תהליך שיווקי נכון? האם הייתה פניה נכונה לרכזות? האם התוכנית פתרה להן צורך ונתפרה במדויק כמוצר שרכזת לא יכולה לעמוד בפניו?

    4. האם היו חומרי שיווק מדויקים?

    5. האם התוכנית הביאה ז’אנר חדש/בשורה/משהו שעוד לא היה? האם היתה ייחודית?

    6. מה היה אורך התוכנית ומה היה כלול בה? האם היתה רק הפעלה/הקרנה באולם או שהיו הפעלות שרכזת יכולה להשתמש בהן בימים נוספים?

    7. האם בצעת אפסייל בסיום תוכנית? (הזמנת תוכנית שניה בX מחיר, נהנית? ספרי לרכזת אחרת וקבלי Y…)

    החוכמה היא לא להפיק תוכנית (את זה עושה כל בחורה תוססת שיוצאת מהסמינר)

    החוכמה היא להפיק תוכנית בתהליך בניה מדוייק של מוצר חזק, מלא מסר וביצוע והעיקר עובר לסוחר.

    יום מלא אנרגיות!

    רבקה


  • חני מרנשטיין

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    23/11/2022 ב2:53 pm
    מנהלת קהילה בקדם

    רבקה,

    אהבתי את התגובה שלך.

    חשיבה אסטרטגית טהורה.

    אם אחשוב פעם על יציאה לתוכנית, מרגיש לי שאני יודעת את הכתובת להפקה…

    הצלחות לכולם והמון שפע וברכה!!

  • ריקי גרינבוים

    גרפיקה
    חברה
    24/11/2022 ב3:27 pm

    תודה רבה לכולן!!!

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן