עצמאיות
ציבורי קהילה
ציבורי קהילה
פעילות אחרונה: לפני 6 דקות
עצמאיות! ליצירת דיון חדש בחרי את הפורום המתאים מתוך הלשונית ”דיונים” . רוצות להכיר אותך | שרשור היכרות
ציבורי קהילה
תיאור הקהילה
עצמאיות! ליצירת דיון חדש בחרי את הפורום המתאים מתוך הלשונית “דיונים” . רוצות להכיר אותך | שרשור היכרות
כשהלקוח הופך להיות בוס. הסיוט של העצמאיות
קדם ‹ Forums ‹ עצמאיות ראשי ‹ שיח פתוח ‹ כשהלקוח הופך להיות בוס. הסיוט של העצמאיות
-
כשהלקוח הופך להיות בוס. הסיוט של העצמאיות
פורסם ע"י רבקה גרוסברד כללי on 20/01/2025 ב12:29 pmאחת הסיטואציות המעצבנות
כשהלקוח שלך הופך להיות סוג של בוס שלך…
דורש. קשוח. נותן הוראות, לא מרוצה וכן מרוצה…מתקשר בשעות לא שעות
יש לו דרישות מוגזמות ופער גדול בין מה שמוכן לשלם לבין מה שרוצה שתתני…
ואת… 😔😠😲
סיוט של ממש
מה יש לך לומר על זה?
קרה לך?
תמי אפשטיין הגיבה לפני 9 דקות 3 חברות · 5 תגובות -
5 תגובות
-
39740מנהלת קהילה
מי מתחיל עבודה עם כאלה ‘בוסים’?
בד”כ מריחים אותם מיד בתקשורת הראשונית, ואז די מהר מנפנפים… -
66517020פעילה בקהילה
זה לא מדויק, הודיה.
את עובדת יותר מול פרטיים. עבודה מול מנהלים היא שונה לחלוטין, ותמיד יהיו בה אלמנטים כאלו.
תמיד אני שולחת כתבה/ סיפור בידיעה שאיאלץ לעבוד על התיקונים שידרשו. לפעמים אני נאלצת ‘להתעמת’ כדי שלא לרצוח את היצירה. היה פעם שדרשתי ששמי לא יהיה חתום על התוצאה, לאחר שהשינויים הורידו את הרמה מאד.
יותר מזה. כשאת מראיינת – את בהחלט מחויבת למי שפתחה את סיפורה האישי. לךפעמים אני מצטערת שבכלל התחלתי. חייבת לשלוח לפני אישור הפרסום. ואז: תורידי את זה, תשני את זה, המילה הזו לא מתאימה, תחליפי מיקום.
סיוט.
למדתי:
א. לסכם הכל במייל ולא להתחיל לעבוד לפני אישור שמופיע על המייל. גם אם שוחחנו בע”פ – אני שולחת לאחר השיחה מייל עם שורת המסקנות.
ב. לקבוע מראש מול מי אני עובדת, שלא יקרה מצב שעלי לעבוד מול כמה קודקודים שעלי להשיגם וכל אחד מושך לכיוון אחר.
-
17160מנהלת קהילה
הודיה אז לגמרי כמו שתמי אומרת לא תמיד אפשר להריח אותם
לפעמים הם מגיעים הכי מדהימים שיש 🙂
ואחר כך זה מתפרץ להן.
תמי, התחברתי להגדרה “להתעמת כדי לא להרוס את היצירה”
אני פוגשת את זה הרבה עם לקוחות שלא מבינים אסטרטגיות,
ואז כשהם לדג’ מפתחים מוצר מניב לעסק, הם עסוקים באומנות של המוצר
ורוצחים בשקט את האסטרטגיה
קרי הורסים את ההצלחה של המוצר
והם עוד מתעקשים על זה
אין
לקוחות זה עם מרתק
מפתחים בנו יכולות לחיים
מה שאני למדתי ב12 שנה של לקוחות 🙂
שזו אומנות
אבל גם כשהם מגיעים בוסים
עם טקטיקות מדויקות אפשר להושיב אותם יפה במקום הלקוח 😉
הצוות שלי אומר שזה נותן כלים להדרכת הורים מול ילדים שלפעמים מרגישים הבוסים שלנו 😅
מה אומרות?
-
66517020פעילה בקהילה
אהבתי קשות את ההגדרה של הצוות שלך.
יש מצב הפוך? שהדרכת הורים תעזור לנו מול הלקוחות? 😜
-
-
39740מנהלת קהילה
נכון, לא תמיד אפשר לדעת עד כדי כך, אם כי באופן כללי כן יש את האינטואציה
בהתחלה להבין מול מי את עומדת
לא זוכרת מקרים רציניים שהמצב התהפך בצורה קיצונית
וגם אני יעמוד על שלי כדי להגיש יצירה מושלמת למקצועית, בנעימות אבל בנחישות
אחרי הכל אני חתומה על היצירה..
Log in to reply.