להעריך, לתת כבוד וללמוד – מה עושים עם בעיות?

קדם Forums עצמאיות ראשי שיח פתוח להעריך, לתת כבוד וללמוד – מה עושים עם בעיות?

  • להעריך, לתת כבוד וללמוד – מה עושים עם בעיות?

    פורסם ע"י חני מרנשטיין  מיתוג שיווק ופרסום on 10/11/2022 ב3:01 pm

    מכירות את הסמן הקטן שהצטרף ליד השם שלכן פה בקדם בתקופה האחרונה?

    יש אנשים שבעיה מעמידה אותם על המקום וגורמת להם לסגת.

    יש אנשים שבעיה תוקעת אותם “אז מה עושים?!”

    ויש אנשים

    שלוקחים את הבעיה

    והופכים אותה לפתרון כזה מוצלח,

    שמודה לבעיה שיצרה אותו!

    הסמן הקטן (עברה זיהוי טלפוני / עדיין לא עברה זיהוי טלפוני)

    נוצר כפתרון מבריק לבעיה של משתמשים המנצלים את הפלטפורמה למטרות שהיא לא מיועדת להם (בשפה עדינה 🙂

    יישר כח לצוות קדם ששומר עלינו 🙂

    ובלי קשר,

    זו השראה מדהימה לכל בעלת עסק שהיא.

    הרי כולנו מכירות את המצב של צומת הדרכים,

    מה הלאה?

    מול הלקוח, מול הלו”ז, מול השעון, מול המחיר, מול הבנק, מול ה…. (השלימי את החסר…)

    כשיודעים שע”י בעיה ניתן להגיע רחוק ומבריק יותר,

    קל לחשוב על פתרון…

    איזו בעיה את הולכת לפתור?

    שתפי, יהיה מעניין…

    חני מרנשטיין  הגיבה לפני 2 שנים, 5 חודשים 1 חברה · 0 תגובות
  • 0 תגובות

עוד לא נכתבו תגובות לדיון זה.

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן