עצמאיות
ציבורי קהילה
ציבורי קהילה
פעילות אחרונה: לפני 35 דקות
עצמאיות! ליצירת דיון חדש בחרי את הפורום המתאים מתוך הלשונית ”דיונים” . רוצות להכיר אותך | שרשור היכרות
ציבורי קהילה
תיאור הקהילה
עצמאיות! ליצירת דיון חדש בחרי את הפורום המתאים מתוך הלשונית “דיונים” . רוצות להכיר אותך | שרשור היכרות
מהי התכונה שלך שהכי מושכת אלייך לקוחות? (אפשר גם שתיים 🙂 )
קדם ‹ Forums ‹ עצמאיות ראשי ‹ שיח פתוח ‹ מהי התכונה שלך שהכי מושכת אלייך לקוחות? (אפשר גם שתיים 🙂 )
-
מהי התכונה שלך שהכי מושכת אלייך לקוחות? (אפשר גם שתיים 🙂 )
פורסם ע"י מיכל פריימן אינטגריטי, רוצה להטיס הספקים? יעוץ אימון והנחיה on 07/10/2021 ב11:53 pmנצלי זאת להצגה עצמית שלך, כמובן 🙂
למשל:
שמי מיכל פריימן, אני עוסקת בשחרור חסמים רגשיים לבעלות עסקים, כדי למקסם את הפוטנציאל שלהן.
התכונה שהכי מושכת אלי לקוחות היא חיבור לעולם היהדות גם בעבודה, ויכולת הקשבה וניתוח חד.
בעזרת יכולות ההקשבה והניתוח, אני יכולה לעזור לנשים די בקלות, כי התמונה ברורה לי וכמובן גם הפתרון בעז”ה.
עכשיו תורך 🙂
מירי גרינוולד עיצוב שבונה עסקים הגיבה לפני 3 שנים 28 חברות · 41 תגובות -
41 תגובות
-
שמי גיתית בן עמי ואני יועצת מס.
התכונה שהכי מושכת אלי לקוחות היא שאני יודעת לתת יחס אישי ומסור לכל לקוח וזמינות כמעט כל היום.
בנוסף,יש לי יכולת הסברה מצויינת ואני אוהבת להסביר ללקוחות כיצד הדברים מתנהלים ברשויות.
כך הלקוחות מבינים יותר,לוקחים אחריות ומקבלים החלטות,כמובן עם הכוונה בעת הצורך.
זה נותן ללקוחות הרגשה טובה ומעורבות בניהול התיק.
-
גיתית, יכולת הסברה מצויינת בתחומי המס היא כל כך הדבר הנכון במקום הנכון!!
שימי את זה בפרונט כשאת משווקת את עצמך, זה קריטי למשוך לקוחות שצריכים ורוצים להבין מי נגד מי ואיך לעבוד נכון!
-
-
איזו שאלה מעניינת ויפה!
קוראים לי שירה סקורניק מטפלת בהבעה ויצירה (M.A) ובשחרור טראומה (EMDR).
מתמחה בהכנת רגשית לנישואים גם במקרים מורכבים מאוד.
אני חושבת ששתי התכונות הכי חשובות שלי כמטפלת הן אנושיות ואמפתיה.
היכולת להיות עם כל אחת בגובה העינים ועם כל הלב, ומצד שני להשאר עם רגל אחת בחוץ וראיה רחבה שעוזרת לה לצאת מהתקיעות שלה.
-
שירה, אני זורקת לך,
יש לך שיתופי פעולה עם שדכניות שעוסקות במקרים מורכבים? (מחלות, אתגרים נפשיים, פרק ב וכו)
תשקלי לייצר מערכת הפניות שתשחרר אותך לעבוד מול הלקוחות ופחות לעסוק בשיווק.
זו ברכה, ואני חושבת שאין לך הרבה מתחרים בשוק הזה, חייבים להכיר את נשות המקצוע שעובדות בתחום!
לגבי התכונות, הן מעולות בדיוק למה שאת עושה,
ומה שכתבת בסוף, בעיניי הכי חזק. היכולת שלך להכנס פנימה אבל גם לראות את המכלול מבחוץ,
זו יכולת עצומה!
-
-
שמי דבורי הלברשטאם – מעצבת פרחים ואירועים עם כל הלב!
התכונה שהכי מושכת אלי לקוחות זה האנושיות, השירות וההתמסרות עם כל הלב והנשמה, עד שהלקוח יהיה מרוצה – באלף אחוז!!!!!!! אני יעשה הכל כדי שמי שהזמין אצלי ירגיש שאני איתו, ומקבל בתוצאה בדיוק את מה שרצה!
ההתאמה מדויקת לרצון הלקוח – מבחינת הסגנון, הטעם, התקציב וכו’!
הסלוגן שלי הוא: מלבלב – עיצוב פרחים ואירועים עם כל הלב! והלקוחות מעידים שאכן!…
אשמח לעצב לכן מכל הלב! רק בשמחות, ובלב שמח!
-
דבורי, זה מהמם!!
עבודה עם פרחים מחייבת לב, אחרת אין, זה לא זה 🙂
נכון?
אנושיות, התמסרות- זה מה שמביא את התוצאה המבורכת והיפה שהלקוחות מחפשים…
-
-
שמי רותי כהן ואני צלמת.
ואני אוהבת לצלם לא רק בגלל הכסף שאני מקבלת בסוף,
אלא מאד בגלל שאני רוצה שיצאו תמונות הכי יפות
ושהילדים ייהנו ויצאו מתוקים בתמונות
ובסוף לראות את האלבום הדיגיטאלי מודפס
(שאני גם עיצבתי) נותן לי נורא סיפוק וכיף.
בקיצור אני אוהבת לתת מכישרונותיי לאחרים.
-
רותי, זה מקסים,
אבל הייתי מחפשת ממש תכונה, משהו שייחודי אצלך,
הרבה צלמות מחפשות לייצר תמונות מושלמות יותר,
גם אם שעות העבודה הארוכות הופכות את התוצאה לפחות משתלמת.
מה מיוחד אצלך?
מה גורם ללקוחות להגיע דווקא אלייך?
-
-
אני שינדי וינברגר.
המקצוע שלי הוא מזכירות לעסקים שרוצים לגדול.
התכונות שלי שהכי מושכות אנשים : הם האמינות הגבוהה שאני משדרת. המוכנות ללמוד דברים חדשים והיכולת ללמוד אותם מהר, ב”ה. וגם- אני מצליחה לעזור הרבה ללקוחות שיודעות שהן צריכות מזכירה אבל לא ממש יודעות מה הן יתנו לה לעשות בשבילן .ואיפה בכלל אפשר להכניס לעסק מישהי נוספת. ומה זה יעזור להן? כי הן חשבו שעד שהן יגידו לי מה לעשות הן יכולות לעשות זאת בעצמן.
היו לי כמה לקוחות כאלו שהרגישו שהן טובעות וחייבות עזרה אבל לא ידעו איך ומה- ואחרי שיחה טלפון לא ארוכה במיוחד- שיקפתי להן את המצב שלהן . והגענו ביחד למסקנה מה אני יכולה לעשות בשבילן ומה רק הן יכולות לעשות.
-
שיינדי, לכי בכוחך זה 🙂
אני חושבת שיכולת הניתוח הזו מדהימה, ולא אופיינית לכל מזכירה.
שימי את התכונה הזו בפרונט,
ואפשר לשקול להציע שירות שיחה בתשלום סמלי, שבה תנתחי עם בעלת העסק את מה שאת יכולה לתת לה בעסק שלה.
אולי אפילו לבנות סקר דיגיטלי לבעלות עסקים, שיקצר לך את זמן השיחה עצמה.
-
תודה, מיכל.
אני באמת רוצה לבנות כל מיני מוצרים שיש להם מחיר קבוע.
אני עדיין רק מתחילה להתעסק בעולם הפרסום הדיגיטלי ולכן אני שמחה על הרעיונות שהצעת לי. אנסה לברר איך מיישמים את זה.
-
ראשית, לדעתי, (אני לא יועצת עסקית, אני עוזרת במישור הרגשי- תודעתי)-
תכתבי את כל השאלות שאת שואלת כדי לכוון מישהי בפגישה הראשונה,
כדי לדעת מה בדיוק היא צריכה ממך, ואילו סמכויות היא מורידה מעצמה.
אחר כך יהיה לך הרבה יותר קל לפתח מזה שאלון מסודר,
שאותו תשלחי לכל לקוחה פוטנציאלית.
תוכלי כבר להפוך אותו למדריך להרשמה לרשימת תפוצה שלך,
או למדריך בתשלום סמלי (כי יהיו כאלו שיקחו וילכו למישהי אחרת, תתכונני!)
זה יהיה כלי מיוחד!
-
-
-
-
קוראים לי בתאל טשיטיד ואני מדריכה נשים לבחור בזוגיות שלהן מחדש ולאהוב את מה שיש
התכונה שהכי מושכת אלי לקוחות זה הזיהוי המדויק של התחושות והתגובות למצבים שקורים בזוגיות והיכולת שלי לנרמל את המצב ולתת תקווה לשינוי אני מדייקת להן מה לעשות כדי להפסיק את הכאב הזה במיידי.
בנוסף אני יודעת לפשט דברים שנראים מסובכים והופכת אותם לפרקטיקה נוחה וקלה מה שהופך את מערכות היחסים הזוגיות למשהו נעים, ברור עם מפת דרכים מדויקת איך לחיות באהבה בשלווה ובשלום אמיתי.
ובעיקר אני משתדלת מאוד לייצר הדרכה קצרה וממוקדת ולא משהו ארוך ובלי סוף,
בהצלחה לכולן,
תודה על ההזדמנות בפורום המיוחד הזה
-
הודיה אולמן, צלמת חוץ ילדים ומשפחה
אני מייחדת את עצמי בגמישות ובהמוווווון סבלנות
גיליתי אחרי הרבה סטאז’…. שתמיד ההורים מגיעים לצילומים אחרי כל הדיבורים והתכנונים וההתאמות והליווי… חוששים ומסבירים לי שהילד שלהם הוא קצת קשה ומאתגר, קשה לו שינויים , הוא מפחד מזרים, ועוד כאלה, ואני בסיעתא דשמיא בלבד!! מצליחה בשיא הרוגע דבר ראשון להרגיע , לתת להם לנשום עם עצמם, ולהפקיד לי את הילד לסט צילומים מפנק ורגוע!
וההוכחה הכי גדולה וכמובן גם התענוג הכי גדול… זה לשמוע מהאמא יום אחרי שהילד רוצה עוד פעם תמונות (:
-
כלומר, שיש לך גישה מדהימה לילדים, משהו נדיר, כך זה נשמע,
והמון סבלנות
בגלל זה הורים אוהבים לקחת אותך.
שימי את התכונות האלו בחזית השיווק שלך, זה נותן המון!
ועם סיפורים פיקנטיים של “הילד שלי רוצה שוב”- בכלל… 🙂
-
-
-
רותי זייבלד, מנהלת בית ספר לאליפות הקונדיטוריה – רותיז.
התכונה שהבנתי שהכי מייחדת אותי היא הלב והנשמה
אני משקיעה את כל כולי בכל תלמידה, עושה את המקסימום וגם מעליו כדי שהיא תצליח, תהנה ותקבל את המעל ומעבר במהלך הקורס וגם הרבה אחריו
ולמה כתבתי שהבנתי? – כי אחרי שכמה קבוצות סיימו אצלי קורס מלא, שמחירו אינו זול, ולוקח זמן ותהליך – ולמרות כל זה מצאו לנכון להתאסף כולן ולקנות לי מתנה מכל הלב, וכל המכתבים שמצורפים רק מספרים על הלב שהן מרגישות… אז כנראה שיש פה משהו…
ככה זה. קונדיטוריה עושים באהבה.
-
רותי, זה מדהים!
אבל אל תכתבי בחוץ ש”הבנת” 🙂 זה לא שיווקי 😉
יש לך כאן גם את המסירות והידיעה שכל אחת אצלך יוצאת ספץ בהבנה, בטכניקה וכו,
וגם את האהבה הגדולה לתחום שמייצרת לך תוצאות מהממות
-
-
שמי אביבית ואני מעצבת הום סטיילינג מלבד הידע בעיצוב אני קשובה לכל לקוח להבין מה ירצה ואיך
ירצה את העיצוב. אני גם מייעצת ומכוונת במה כדאי להשקיע ובמה כדאי לחסוך כדי להגיע לסטיילינג
בתקציב הלקוח. העיצוב הוא בנשמה שלי ואני עושה מכל מהתהליך של העיצוב גם חוויה.
כי גם הדרך לעיצוב כדאי שתהיה כיפית וחוויה כך נהנים גם מהדרך לעיצוב ולא רק מהתוצאה הסופית.
-
כלומר, גם חוויה, גם תקציב וגם תוצאה 🙂
-
-
שמי חגית ויס ואני מספקת שרותי מזכירות לעסקים במיקור חוץ.
התכונה שמייחדת אותי, זה דיוק ומיקוד, סדר בעסק. אני עושה עבודה מדויקת וממוקדת לצורך שלך הלקוחה, בצורה שתהיה לה הכי יעילה. מפעלה חשיבה עסקית לטובת בעלת העסק. תוך כדי ביצוע המטלות, אני חושבת מה יהיה יעיל יותר לעסק, לדוגמא: עשיתי שיחות מכירה (אני לא עושה את זה בד”כ…) ומי שהתענינה אבל לא מאד ברצינות, שמרתי את השם שלה בקובץ נפרד כדי שיהיה ללקוחה שלי זמין במידה ותרצה להשתמש בזה בהמשך. או עדכון נתונים לכולל בתחילת הקורונה, אחרי שאחד או שתיים ביטלו הו”ק, הפסקתי מיד והתייעצתי עם בעלי הכולל, והם באמת בקשו לא להמשיך את העדכון.
חברה אחרת ישבה איתי לפגישה ותכננתי לה איך לנהל את העסק שלה בצורה שתהיה לה הכי יעילה, כולל רשימה של שעורי בית וקובץ מוכן לעבודה.
דבר נוסף, חישובים. יש לי לקוחה שהתלבטה עם שווה לה לפתוח קבוצה, עשיתי לה קובץ עם כמה נוסחאות שתוכל לחשב לבד כמה בנות היא צריכה בקבוצה כדי שיהיה רווחי.
אלו רק דוגמאות חלקיות.
-
חגית, הייתי מתקצרת למשפט, על כך שאת עובדת עם כללים מאוד מובנים וברורים,
כך שגם לך וגם ללקוח ברור מה משתלם, מה נכון ואיך לעבוד,
נכון?
או שתדייקי אותי…
אני זוממת לעשות לכן עימות, לכמה נשים מאותו מקצוע,
זה יעזור לכן מאוד לחדד את הבידול שלכן
כמו מה שעשיתן עכשיו! שינדי כתבה דברים שונים ממה שאת כתבת, תראי איזה יופי!
-
הי, כעמיתה למקצוע – אשמח להצטרף…
תודה על היוזמות המיוחדות, ועל ההתייחסות האישית לכל אחת!
כל תגובה שלך (גם לאחרות) מחכימה ומקדמת!
-
-
-
שמי מירי ורשנר, מעצבת ואדריכלית פנים,
התכונה שהכי מושכת אלי לקוחות
היא שאני שמה את עצמי בכל שלב במקום של הלקוח עם כל החלומות והצרכים שלו
מנשה להרגיש את החלל או החדר מה מרגישים בחדר ומה רואים יש מקום להכל?
האם ישרת את הצרכים והחלומות ? איך היה להם כיף ופרקטי להיות בבית או בעסק…
-
אני נעמי בוקרה, מעצבת גרפית,
והתכונות שמושכות אלי לקוחות:
מעוף יצירתיות ודמיון
השקעה בכל לקוח, לא משנה מה סוג וגודל העבודה, ב”ה כולם יוצאים מרוצים!!
-
שמי הודיה טיירי, מעצבת גרפית.
את מה שמייחד אותי שמתי בתור הלוגו שלי. ARROW זה השם של הסטודיו שלי,
והוא מתאייפן בחדות, שנינות, מעוף, דיוק, ו..פגיעה במטרה. וכל זה בזריזות:)
אין מה לומר, תכנונותיו של החץ. (אגב הסלוגן שלי זה “ישר למטרה”)
היפה הוא שאחד הדברים שהלקוחות שלי חוזרים עליהם שוב ושוב אחרי תהליך/ עבודה זה
העובדה שלא מרחתי אותם/את הזמן שלהם , ועבדתי בצורה זריזה ומדויקת, בלי שהם יצטרכו לחכות
ולהמתין, ( אצלי אני זו שנאלצת להמתין ללקוח בדרך כלל:) והתוצאה שהם קיבלו היתה “בינגו”!
כמובן בשל העובדה שכל זה רק אחרי ברור יסודי ומקיף על כל רצונו, חלומותיו, תכנונו, וחזונו של הלקוח והבנה מלאה של המפה, שזה דבר שאני שמה עליו דגש חזק חזק יותר מכל.
ב”ה אני מכירה את השטח וכל הזמן ‘מתאמנת’ במטווח שלי, צוברת ניסיון ומצדיקה את המיתוג שלי.
בהצלחה לכולן ותודה על ההזדמנות:)
יכלתי להאריך ולהסביר. הלוגו שלי (כמו גם זה המונפש) יעשו את זה יותר טוב ממני:)
-
לאו דווקא כללים, אל תבקשי ממני את הכללים, כי אני לא אדע לענות לך…
יש לי חשיבה עסקית שעוזרת ללקוחות
בכל סיטואציה אני חושבת על מה מתאים בנתונים הקיימים.
-
אסטרטגיה מסודרת?
תנסחי את זה בצורה חדה וקולעת
כי תכלס גם אם לא הוצאת עדיין את ספר הכללים של המשרד שלך-
נראה שאת עובדת בצורה מאוד ברורה ומובנית
-
-
חשיבה לוגית, ומיקוד,
בא לידי ביטוי בצורת העבודה שלי –
כיון שאני ממוקדת בצורך של הלקוח, זה גורם לי לעבוד מסודר,
ומגדירה את הנתונים בנקודות ברורות.
ובשיחות שלי עם הלקוחות – מציבה את הנתונים שעולים תוך כדי שיחה בצורה שתעזור ללקוחות לשקול מה רווחי יותר, ואיפה עלול להיות הפסד שלא חשבו עליו.
תודה מיכל,
את גורמת לי לחשוב בכיוונים שלא חשבתי עליהם עד היום
-
חגית אני חושבת שהשם של העסק ממש משקף אותך – ניהולית
זה לא רק שרותי מזכירות של אקסלים ודוחות
אלא יותר ניהול מרחוק
מזכירות ממבט ניהולי
-
-
אני אפרת פרידמן, יועצת מס ובודקת שכר מוסמכת וכמובן, מנה”ח וחשבת שכר
מייצגת בהצלחה לקוחות רבים מול רשויות המס בינהם עצמאים, עמותות וחברות.
ההדגשים שלי הם: אחריות – לוקחת את מלוא האחריות על דברים שאמרתי ללקוחות או שנהגתי לפיהם.
מקצועיות – בעלת ידע ונסיון רב בכל דיני המיסים, חוקי חשבונאות ודיני עבודה. מבררת עד הפרט האחרון כל דבר, בצורה הכי מקצועית שיש
והכי חשוב – זמינות – זמינה רוב שעות היממה, בסבלנות ובשמחה ממש 🙂
מוזמנת 🙂
-
היי, אני מעצבת מדיה.
התכונה שלדעתי (פעם ראשונה שאני מנסה לאפיין את זה בצורה כזו)
זה הפניות שלי לעבודה שיכולה להתבטא גם בשעות באמצע הלילה
וקבלה של עבודות של דד ליין מטורף של שעה!
והעובדה שלא רק שהעבודה המהירה לא פוגעת בתוצרת – להפך היא מוציאה ממני הרבה יותר
וב99% מהמקרים בעלי הדדליין המהיר הלקוחות היו המומים ומופתעים מרמת העבודה תוך זמן קצר כל כך.
תכונה נוספת – עברתי קורס מסויים (מעדיפה לא לפרט איזה) לפיתוח תקשורת חברתית בין אישית
ואני רואה בחוש איך לקוחות מתחברים לטון ולנימה המבינת עניין, לחשיבה המהירה וליכולת שלי לקלוע בול לתחושות ולמחשבות.
עד כאן בנתיים.
(האמת שאני כל היום דוחה את השיתופים ואת הטיפול בתיק העבודות שלי כאן באתר מחוסר זמן.
אל תדאגו, זה עוד יגיע בקרוב. חכו להפתעות:)
-
שמי זכות יוסיפסקו ואני מורה למוסיקה, יש לי קורסים דיגטיליים ללימוד נגינה.
כשחשבתי על זה, ראיתי שיש לי תכונה שמושכת לקוחות ותכונה שמוציאה אותם מרוצים 🙂
תכונה שמושכת לקוחות – ההקפדה על ההלכה ללא פשרות.
אני מלדמת נגינה בקורסים דיגיטליים ולמרות שיש אפשרות לכתוב רק לנשים וכו’, אני לא רוצה לסמוך על זה שזה לא יגיע לגברים אפילו בטעות (האבא בדיוק נמצא בבית…) כי אין לי שליטה על זה, ולכן אני מקפידה שלא לשיר בכלל ושלא יראו אותי בכל הקורסים. (רואים רק את הידיים שלי, ולקחתי לי “זמרים” חמודים שישירו במקומי…)
ראיתי שהרבה לקוחות הגיעו אלי בזכות זה, מאד העריכו את זה.
תכונה שמוציאה לקוחות מרוצים- סדר ובהירות.
ללמד נגינה בדיגיטל, דרך סרטונים זה אתגר, בלי לראות מה התלמיד עושה, איפה הטעויות שלו, ואיך כדאי לקדם אותו. ב”ה התלמידים שלי מצליחים מאד בזכות שהשיעורים מסודרים, אני טיפוס מאד מסודר, ובניתי את השיעורים בצורה ממש מסודרת, בשלבים קטנים ואיטיים. אני גם מדגימה לאט לאט כל תרגיל כדי שיוכלו לתרגל ממש איתי.
ב”ה קיבלתי משוב מהרבה תלמידים שהם מצליחים בזכות הסדר של הקורסים.
-
אז הי לכולן,
מקווה ששלומכן מצוין!
שמי ליבי הלר ואני מעצבת גרפית מתמקצעת במיתוג ופרסום עסקים.
לקוחות אוהבים לעבוד איתי- בזכות ההקשבה שלי –
בגלל ההתעניינות הכנה שלי בעסק שלהם, יש לי חולשה רצינית ליזמות,
וכל עסק שמתפתח ממש מרגש אותי ומשמח אותי:)
זה גורם לי להקשבה רצינית ומעמיקה וכך להגיע בעז”ה לאסטרטגיה ובידול מדויק לעסק ולמיתוג מוצלח שלהם.
לקוחות אוהבים לעבוד איתי- בזכות היצירתיות שלי–
אני סקרנית, לומדת ומתפתחת כל הזמן.
יש לי אהבה גדולה לעיצוב וראש מלא רעיונות חדשים.
תמיד שמחה לקחת חלק (עיצובי) בעסק של מישהו
♥ליבי♥
-
מיכל איבגי זמרת ומפיקת אירועים- בימוי הפקה משחק ושירה.
אומנות הבמה והפקות תוכןחברה03/11/2021 ב12:24 amאני מיכל-מפיקה בימאית וזמרת
ויש עוד המון……
ב”ה
מה שמייחד אותי בעבודה זה שאצלי חזרות-זו חוויה, הבנות לא מרגישות שהגיעה ”מאמנת” שצריך להילחץ ולהרשים אותה.
מצד שני החזרות מתנהלות בנחת, בחוויתיות והמשמעת לא נגרעת מכך שיש אווירה טובה.
אני אוהבת את הבנות, מתחברת אליהן ועושה הכל שהן תזכורנה את התקופה כתקופה יפה וחוויתית.
כזמרת- מה שמייחד אותי זה הרגש—
אני זוכה לגעת בלבבות ולרגש, לחבר את הקהל ולסחוף אותו.
אני אוהבת את הקהל, ומתרגשת כל פעם מחדש לפגוש עיניים נוצצות….
רואה את זה כשליחות וסיפוק אדיר
ניחנתי בקול נעים ומוזיקליות ברמה גבוהה מאד, אלו כלים נוספים שמסייעים לי בעבודה המגוונת.
אז אם את מחפשת שחקנית/ זמרת /רקדנית /מורה למחול ומשחק/ בימאית /כוראוגרפית או מפיקה-
מוזמנת ליצור איתי קשר
-
צירי הולנדר,
מה שהכי מושך אלי לקוחות זה המון סבלנות ושירות עד הסוף
-
יהודית שיינשניידר- אולפניסטית
מה שמושך אלי לקוחות זה סבלנות בכמויות…………
זריזות, זמינות יסודיות ומקצועיות.
(זה תשובות שקיבלתי כמעט בכל התשובות של סקר שערכתי ללקוחות שלי)
יש לי עכשיו גם חבילות שאני עכשיו הולכת להריץ אותם בע”ה שכוללת את כל ההפקה.
כלומר, כותבת, מסריטה, עורכת וידאו וכמובן אולפן הקלטות.
מוזמנות בחום😊
-
שלום,
שמי הדסה שרבאני- צלמת ילדים, משפחה, בת מצווה ומעצבת אלבומים דיגיטליים.
לפי דעתי לקוחות ממליצים וחוזרים אלי שוב ושוב בגלל העובדה שבצילומים לילד כיף!!
ילד שמח ומרוצה יקפיץ את האלבום לרמות אחרות!!! המקצועיות והאיכות של התמונות והאלבום רק משתבחת מתמונות שרואים ילד שמח וטוב לו, מרוצה ומבסוט, ולא רק עומד ועושה מה שאומרים לו.
-
שלום שמי לאה פלדמן
מה שמושך לקוחות אלי – ההצלחה לקלוע לטעם הלקוח.
יחד עם שירות ואכפתיות – כדי שהמוצר יצא על הצד הטוב ביותר, עם עמידה בלוח הזמנים.
-
רותי כהן.
תכונה חזקה (מתנת שמים 🙂 עוצמה וביטחון מהסוג שסוחף את השני (גם מי שחושבת עצמה חלשה ביותר) היכולת להאיר ולהעצים מאד נקודות של אור הקיימות בכל אחד, גם לפעמים כשהבנ”א עצמו לא שם לב כמה עוצמה וייחודיות יש בתוכו. מאמינה שבכל אחת יש הרבה מאד טוב, אלו מתנות שמים שהקב”ה נתן לך כדי להייטיב עם הסביבה, כל אלו שסביבך פשוט צריכים אותך ומחכים לך!
ועוד משהו .. הרבה אנרגיות אקשן וכיף, באמת באמת מתרגשת מכל התקדמות של המתאמנות שלי, מרגישה שזה גם משהו שסוחף אותן להצלחות גדולות, בס”ד גדולה!! ורק בעזרתו!!
כך שסה”כ זה משפיע על האימון… אישה מקבלת ליווי כזה מהסוג שנותן דחיפה אנרגטית וכיפית להתקדמות בפעולות מעשיות, פסיעות בטוחות בקצב שנכון לה, ופשוט להגשים בהנאה בעז”ה 🙂 !
-
שלום לכולן, שמי הודיה בושארי (ניסן) בעלת עסק עצמאי של חוגי ציור לילדים
בנתיבות, ומאיירת דיוקנאות ברמה גבוהה מאד.
מה שלדעתי מושך אלי לקוחות שנפגשים בדיוקנים שלי, זה הרגש והחום שיוצא מהדמות
המצויירת, גם אם הם לא מכירים אותה.
אני לא רק מציירת ריאליסטי, אלא כל המעטפת היא חיבור לאדם היקר אותו אני
מציירת ולמשפחתו.
לפני הציור אני אבקש שיספרו לי עליו, אבקש תמונות נוספות כדי להוסיף לדמות עוד
גוונים ותוים המיוחדים רק לו,
לעיתים תוך כדי ציור אני דומעת בעיקר שאני מציירת אנשים מיוחדים וטובים שכבר
לא כאן ל”ע…
אעשה הכל מכל הלב שבני המשפחה יהיו מרוצים ומרוגשים, ושהציור המודפס מגיע,
(אם להפתעה של יום נישואים/יומולדת וכו או להנציח אדם אהוב ויקר,) וקריאות
ההתרגשות וההתפעלות ממלאות את חלל החדר, אני יודעת שאני ממשיכה את שליחותי
בעולם.
את מוזמנת בחום לעבור איתי מסע מרגש ונדיר בדרך לדיוקן שלך…
לזכות שבסלונך תתנוסס תמונת הרב/אדמור שלכם, להפתיע בן משפחה יקר, או להנציח
אדם אהוב.
אפשר להתרשם בתיק העבודות שלי בקדם, או באתר שלי המופיע למטה.
נשתמע
הודיה 0548497475*כדי לראות דיוקנים ברמה שלא הכרתם, היכנסו לאתר שלי:*
http://WWW.HODAYABUSHARI.CO.IL <https://www.hodayabushari.co.il/>בתאריך יום ד׳, 3 בנוב׳ 2021 ב-11:25 מאת קדם
Log in to reply.