עצמאיות
ציבורי קהילה
ציבורי קהילה
פעילות אחרונה: לפני שעה אחת
עצמאיות! ליצירת דיון חדש בחרי את הפורום המתאים מתוך הלשונית ”דיונים” . רוצות להכיר אותך | שרשור היכרות
ציבורי קהילה
תיאור הקהילה
עצמאיות! ליצירת דיון חדש בחרי את הפורום המתאים מתוך הלשונית “דיונים” . רוצות להכיר אותך | שרשור היכרות
מה הטיפ שלך לפרסום חינם של העסק?
קדם ‹ Forums ‹ עצמאיות ראשי ‹ שיח פתוח ‹ מה הטיפ שלך לפרסום חינם של העסק?
Tagged: עצמאי
-
מה הטיפ שלך לפרסום חינם של העסק?
פורסם ע"י מיכל פריימן אינטגריטי, רוצה להטיס הספקים? יעוץ אימון והנחיה on 31/05/2021 ב3:56 pmיש שני כיוונים לפרסום עסק:
תדמיתי- שלא מביא לקוחות ישירים, אבל בונה את התדמית השם והמוניטין שלך בעולם (כמו ראיון בעיתון ועוד)
ומכירתי- שמוכר לך, כמו פרסום שמפרסם את השירות שלך.
יש דרכים מגוונות לפרסם עסק:
אם בתשלום- כמו באנר או קמפיין באינטרנט, או פרסום בפרינט
ואם חינמי- כמו רשימת תפוצה, שת”פ, ועוד.
יש לך כלי יצירתי לפרסום חינמי של העסק שלך?
שתפי אותנו 🙂
מיכל
רבקה גוטמן הגיבה לפני 3 שנים, 3 חודשים 16 חברות · 17 תגובות -
17 תגובות
-
קודם כל תודה על העלאת הנושא המרתק…
רציתי רק להוסיף הערה, שכתבות פרסומיות, פעמים רבות מופיע בצורה של פרסומת, כלומר כתוב באופן בוטה מידי וסובייקטיבי מידי, מה שיוצר פעמים רבות סוג של פרסומת הפוכה….
למה הוא כל כך בלחץ לשכנע אותנו?!,
כמובן שזה לא דומה לראיון רשמי בעיתון, שלא מיוצג כפרסומת, מה שגורם בהחלט למיתוג השם והתדמית.
אבל בכל מקרה אני ממתינה להעלאת הרעיונות היצירתיים לפרסום חינמי…
-
ליצור כתבה מקצועית לעיתון דיגיטלי עם קישוריות למטה תמורת פרסום ברשימה שלך.
-
משתמש לא ידוע
חברהמשתמש שנמחק01/06/2021 ב10:08 amקשרים עם עיתונאיות שיזיכירו את שמך פה ושם.
קשרים עם חברות שמכירות מישהי שמכירה מישהי ש….
השתתפות בפורמים וכתיבת ידע, לפעמים אפילו סתם עזרה לא קשורה, העיקר שהשם שלך יתחיל להיקלט להם במח. (הרי אומרים שצריך חשיפה של לפחות 11 פעמים עד שהאיש מכיר אותך) וזה בדיוק מה שאני עושה כאן, אתם שומעים עלי והולכים לבדוק מי זאת ה’שרה אייכלר’ שכותבת את כל זה (שמתם לב איך באלגנטיות כתבתי לכם את שמי 🙂 )
ברטרים – אני אתן לך ואת תתני לי…
בנק הזמן – יש במתנ”סים תוכנית של בנק הזמן, שבו את נותנת שעה מזמנך בתחום שלך, ואת מקבלת שעה משמנה של מישהי אחרת בתחום שלה, לפעמים אפילו בייביסיטר וכדומה.
הרעיון הוא, שאת יכולה לעשות כנסים ועוד, ונשים יכירו אותך בדרך הזאת.
יש לי לקוחה שהעבירה סדנא בבנק הזמן (המתנ”ס הביאו לה את החדר ואת הלקוחות)
ואז כשהיה ביקוש לעוד, היא עשתה הסדר עם המתנס שישכרו את שירותיה.
יש גם את השיטה שמשלמים לפי תוצאות. כלומר, לא עולה כסף לפרסם,
אך ברגע שהפרסום עבד את מפרישה סכום ממנו. כך שאין כאן השקעה מראש.
ובצורה הזאת אפשר לגייס נשים עם רשימות תפוצה, שכנות, חברות וכו’.
עד כאן בינתיים ממה שעולה לי בראש בשניות הראשונות.
זה מאד תלוי באיזה תחום את…
בעיקר צריך לחפש היכן הלקוחות שלך נמצאות, ללכת לשם, ולחפש רעיון מה אותם לקוחות מחפשים.
-
איזה שפע, תודה!
רציתי רק להעיר בענין שמוזכר פה פעמים רבות והוא רשימות התפוצה
אני הייתי ועודני רשומה ברשימות רבות
ואכן, הדברים כתובים יפה ומעניין מחדש ומשכנע
אך, למה בתדירות כל כך גבוהה???
האם באמת אפשר לקרוא מייל כה ארוך שמדבר על אותו ענין פעמיים בשבוע? אפילו פעם בשבועיים?
כל מה שמרגיש לי “חופר” או “צפוף” מדי אני מיד מסירה את עצמי מרשימת התפוצה…
אולי אני מפסידה, אך לא רק אני…
ולעומת זאת מי ששולחת פעם בחודש או חודשיים (ויש כאלו) אני נהנית לקרוא וגם הדברים לא חוזרים על עצמם.
תשאלו את הלקוחות האם ההודעות נפתחות בכלל או שהן רק מתווספות למספר האינסופי של “הודעות שלא נקראו”.. (או שאולי זה בכלל בקידומי מכירות או ספאם)
ושוב, זה לא בסתירה לכך שהתוכן טוב, מקצועי ומעניין! זו רק התדירות שמפריעה לי.
בהצלחה רבה לכולן!
-
-
פרסום חינמי שעובד אצלי הוא “חבר מביא חבר” – לקוח מרוצה מביא עוד לקוח מרוצה 🙂
הרבה הגיעו אלי ואמרו לי “שמעתי עליך מ…”, “ראיתי עיצובים שעשית ל… והיא חברה שלי וממש המליצה”.
ב”ה
-
משתמש לא ידוע
חברהמשתמש שנמחק07/08/2021 ב11:32 pmשאלת השאלות, זה איך השגת את הראשונים שהם אלה שממליצים עליך עכשיו?
וזה בדרך כלל השאלה כששואלים על פרסום חינם.
זה כמו שאומרים שכל העולם עובד בשביל המיליון ש”ח הראשון, ברגע שיש לך את המיליון הראשון, את כבר יכולה להשקיע וכו’.
-
-
אני עובדת הרבה בשיטת התיווך.
אמנם לא בחינם, אבל גם לא הוצאה כספית מיותרת.
שילמתי רק אם הרווחתי…(10% בד”כ)
את התיווך עושות לי גם מתווכות מקצועיות בתחום שלי וגם לקוחות או כאלה שמכירות אותי ויש להן מכרה שיכולה להיות לקוחה שלי- הן מעניינות אותה (כי אחרי הכל אנו כמעט תמיד נרכוש דרך מישהו שאנו מכירים….) ואם נסגרה עסקה הן מקבלות 10% מהרווח.
משתלם לכל הצדדים!
מוזמנות גם כן לתווך לי:) לפעמים במייל אחד מצד המתווכת נוצרת הכירות ואני עובדת על סגירת העסקה והמתווכת קיבלה את חלקה בלי הרבה מאמץ!
שוב, לא חינמי, אבל גם רשימת תפוצה היא לא חינמית לחלוטין…יש שמי מנוי לחברת הדיוור וכו’.
אגב, לא חייב להיות דווקא 10%…אפשר לתת מתנה קטנה כמו (שובר לארוחת בוקר זוגית וכדומה. עדיף לא שובר הנחה לעסק שלך….משהו שישתלם לכולם!) כל אחת ורעיונותיה היא , כל אחת ויכולותיה היא.
הצלחות!
-
שלום אז הטיפ שלי ! זה על הדואר בבניין שלך תרשמי את העסק שלך עם מדבקה וכו’..
ןבפתח הבניין …אנשים באים ומתעניינים וזה לא עולה כסף.
בחתימה של המייל שלך תוסיפי את מה שאת עושה…
שייקלט שוב ושוב…
-
לגמרי ללקוח לוקח 7 פעמים ממצע לרכוש מוצר לאחר שנחשף אליו,
-
-
-
בהחלט אני שמתי קישור מיוחד רק למייל ככה אני עוקבת אחרי
-
-
שימי לב:
הפרסומים החינמיים למיניהם, בדרך כלל דורשות לתת מהזמן שלך
וזמן שווה כסף!!
זה בסדר שאת נותנת את הזמן שלך, אבל תהיי מודעת ששלמת עבור הפרסום – בזמן.
כמה שווה הזמן שלך?
תהיי מודעת לזה שאין לך זמן לטפל בלידים חמים שרוצים לקנות עכשיו,
כי את עסוקה כל כולך לארגן כנס שיניב לך לידים קרים
או להעלות פוסט בפלטפורמה שיתן לך תדמית…
נקודה למחשבה.
-
לא שלמדתי את התחום או משהו
אבל בתור צלמת אני רואה
שכל לקוחה שלי היא פרסומת בפוטנציאל
כל לקוחה שיצאה מרוצה מהשירות (שירות אישי ואכפתי) + אלבום יפה שמדבר בעד עצמו ב”ה
היא פשוט פרסומת הכי שווה – ותכל’ס כשאת שומעת על שירות כלשהו {מרופא ועד סנדלר 🙂 } מחברה/שכנה/קרובה
שהייתה מרוצה – את הכי מאמינה לה יותר מכל הפרסומות שיש 🙂
-
אני חושבת שאת הפרסום הכי טוב לעצמך,
שכל אחד ידעבשיחה של חצי דקת הכרות איתה
את המקצוע שלך ומה מיוחד בך שאין באחרות.
וכגם כשאת מדברת עם לקוחה-לא להתבייש, לא להצנע, ולא להוריד מאיות בקלות כי המחיר שלך הוא 700 ובהיא רוצה 300. אם יש לך מה למכור ואת בטוחה שהוא טוב, תמכרי את התחושה הזו ללקוחה.
עוד כמה דברים-
חתימת מייל עם קישור לעבודות
לקוחות לא רק מרוצים, אלא ממש כאלו שלא יוותרו עלייך בכל מחיר.
-
לדעתי, להוציא לקוח מרוצה
בכל עבודה שאת עושה להביא מתנה שבסופו של דבר תמתג אותך
למשל בתור צלמת אני מביאה קאפה מתנה
מי לא ירצה קאפה לתלות ואז אנשים שואלים אווי מי צילם וכו’ואז חבר מביא חבר
לפרגן ללקוח להיות לארג’ ולא להתקמצן -
דברים שעשיתי בעסק שלי ועובדים (גם אם ארך זמן עד שהתחיל לפעול בשטח, כנראה בגלל ההקפאה של הקורונה):
לכתוב תגובה בפורום שמתאים למקצוע שלך ולרשום בו דרך התקשרות אליך (עשיתי זאת באתר של יוצרים סביבה, וממשפט קטן שכתבתי שם הגיעו אלי כבר מספר לקוחות רציניים). כמובן שכדאי שזה יהיה אתר מאד מקודם ומתוקשר.
דבר נוסף: התקשרתי או שלחתי מיילים לאנשים שמתעסקים בתחום אך מכיוון שונה שלו והצעתי להם שיתופי פעולה ומחירים מיוחדים.
פתחתי בB144 כרטיס עם פרטים על העסק ודוגמאות לעבודות שנעשו. בתחילה הם לקחו הרבה כסף על כל הקלקה של לקוח בגוגל, אבל לאחר שאיימתי עליהם שאני עוזבת – העבירו אותי לכרטיס בתשלום חודשי של 80 ש”ח לחודש כולל מע”מ. אפילו שהם לא מקדמים אותי כמעט ושאנשים בדר”כ לא מחפשים שם את התחום שלי – קיבלתי משם לא מעט טלפונים עם לקוחות טובים. אמנם לא כל חודש, אבל שווה כספית. הרווח גדול יותר מההוצאה והשארתי כתובת באינטרנט להגיע אלי.
והכי ומעל הכל: כשאני מברכת ברכת המזון בכוונה מתוך ברכון – אני רואה איך הקב”ה שולח לי לקוחות מכל הארץ, שמוצאים אותי ומגיעים אלי ללא הוצאות כספיות.
-
איזה רעיונות! תודה לכולן. לא נשאר לי מה להוסיף, כן לחזק.
למדתי בקורס של מט”י (היום מעוף)
שאני הכרטיס ביקור של עצמי, ולכן חשוב לדעת להציג את עצמי נכון,
(כמו שמתרגלים פה בשרשור של הצגת העסק…)
Log in to reply.