מה שלמדתי מהתחפושת \\ מסקנות של מעצבת

קדם Forums עצמאיות ראשי שיח פתוח מה שלמדתי מהתחפושת \\ מסקנות של מעצבת

  • מה שלמדתי מהתחפושת \\ מסקנות של מעצבת

    פורסם ע"י עדן מלול  מיתוג שיווק ופרסום on 10/03/2025 ב7:56 pm

    כל שנה אני עושה את זה מחדש.

    חושבת חצי שנה מראש למה לחפש ת’ילדים, מתחרטת לפחות 10 פעמים, רואה השראות, מתייעצת עם חברות או מפנטזת הפקות.

    ואז אני מחליטה, ועם ההחלטה מגיע מסע קניות החומרים, לא אני לא מחפשת ילדים לקוביה הונגרית ושמה עליהם קרטון מרובע שהם יחנקו איתו כל היום, יזיעו ויהיו מתקן ליצירת האומנות שלי.

    זה חוק אצלי – ללא סדיסטיות:)

    מה כן? אני מחפשת בקונספט… שמלות מלמלה בהשראת ארנב או ג’ירפה יהיו בעיניי הרבה יותר יפים, נוחים וכיפיים מאשר לחנוט את הילדה בתוך מיצגי ראווה.

    אז מה אני קונה? בדים, אביזרים ודומיהם ויושבת לתפור.

    וכל שנה זה קורה לי שוב.

    אני תופרת, ופורמת ותופרת ופורמת ולא מבינה למה אני עושה את זה כל שנה, יש לי ילדים לחתן ריבונו של עולם! הכי מתסכל לעבוד 10 פעמים על שמלה פשוטה.

    ואז אני מבינה שלא מדובר בשמלה פשוטה, היא מורכבת בדיוק כמו שמלת אירוע.

    ואם אני ימשיך לדלג על שלב הגזרה המדויקת, יצא לי אוברול בצורת עץ זית…

    הרבה פעמים יש בעלי עסקים שחושבים, שעבודת מיתוג, פרסום או לוגו היא מותרות למותגים בלבד… “לא, עזבי אותי אני לא בקטעים האלה… “

    תשמעו – כל לקוח כזאת מחדד לי את ההבנה כמה כן צריך זהות, כמה כן צריך מעטפת שיווקית שכשמה כן היא, עוטפת את המותג שלכם ויוצרת נראות מלאה! שמלה זה לא צווארון, זה גם וגם וגם, וכן – נרצה או לא הכל בנוי על תכנית מסודרת מראש…

    אז קודם כל! פורים שמח!

    ואם באלך קישוט מתוק של “חודש אדר מזל דגים” לתלות על הקיר ולהרויח סגולה

    לוחצים כאן ומקבלים קישוט מתוק לקיר

    אז יאללה, לכבוד פורים – לא נאריך הפעם – לכו תכינו משלוחי מנות!

    עדן מלול  הגיבה לפני 4 שעות, 37 דקות 1 חברה · 0 תגובות
  • 0 תגובות

עוד לא נכתבו תגובות לדיון זה.

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן