קופירייטריות, מעצבות וקולגות, מה אומרות על המודעה??

קדם Forums עצמאיות ראשי שיווק ופרסום קופירייטריות, מעצבות וקולגות, מה אומרות על המודעה??

  • מירי memory

    גרפיקה
    חברה
    01/11/2022 ב12:23 am

    ממש מגרה ומזמין!

    אולי הייתי מגדילה טיפונת את האייקונים עם הכיתוב של- צימרים וכו’.

    זה כמעט לא קריא. בעיני—

  • נחמי ברנשטיין אסטרטגיה ופרסום

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    01/11/2022 ב10:22 am

    משהו פה לא מסתדר לי

    מעצבות/וכל מי שמתעסקת, תעזרו לי?

    הכותרת מחניקה וצפופה, מגרדת פצע כואב

    אבל—

    התמונה, אויה, היא בדיוק ההיפך!

    זה הולך ביחד? לא היה מתאים יותר לכתוב, נניח( ללא ניסוח):

    גם בית קטן וצפוף יכול להיראות כך!

    מה אומרות?

    ריקי, אל תקחי אותי קשה- – –

    אגב, העיגול בצד שמאל – המילה עכשיו לא מיותרת?

    שלושת הפונות הראשונות- יכול להיות כותרת.

    ולמה הכוונה חדר מפנק? עיצוב? אביזרים תכלס? כדאי לתת להבין יותר

    סליחה על ההתקפה, זה רק כי ביקשת

    אגב הסלוגן שלך ממש יפה

  • נחמי ב.ש. שוּרוֹת- כתיבת תוכן מהשורה הראשונה

    אומנות הבמה והפקות תוכן
    חברה
    01/11/2022 ב11:11 am

    אמממ…

    אולי המשפט” ופתאום כיף להכנס הביתה” הוא צריך להיות בגדול במקום “הבית צפוף וכו’- קצת יותר מזמין להכנס לקריאת המודעה:)

    וחייבת לומר-

    עיצוב מהמם, צבעים עם נוכחות וסטייל, ממש אהבתי.

  • מירי ריזל קופיright!

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    01/11/2022 ב11:34 am

    נחמי גם אני באתי לכתוב את זה …

    אבל במחשבה שניה.

    אולי לכתוב פתאום כיף להיות בבית.

    המשפט ידגיש שכיף להיות לא רק להכנס.

    העיצוב מהמם ומזמין.

  • רבקה

    אדריכלות ועיצוב פנים
    חברה
    01/11/2022 ב5:42 pm

    תודה לכל המגיבות:)

    נחמי, תודה על ההארה,

    [ואל דאגה, לא לוקחת קשה, 1)כי בדיוק לכן שיתפתי 2) לא אני כתבתי אותה, את המודעה… :)]

    צודקות, בטענה על הניגודיות בין הכותרת לתמונה,

    אבל כן, יש לי בהחלט איזשהו אינטרס צדדי לעורר את הפצע הכואב והמגרד… 😉

    ובתמונה כן רוצה גם להצית את הדמיון למראה של הבית אחרי התהליך איתי, בע”ה…

    אולי ננסח משהו כמו [רעיונית כמובן, זורקת ]:

    רוצים לעצום עיניים כשנכנסים הביתה?

    עם תכנון סטיילינג נכון ויעיל להום שלך,

    המחר ייראה לכם אחרת…

    ופתאום-

    כיף להיות כאן, מרגיש לי בבית:)

    מה אומרות על הכיוון?

    נשמע טוב יותר?

    הארות? הערות? הברקה לניסוח שונה?

    ומה דעתכן? להקטין את השורת כותרת?… שוב חוזרות לאותה נקודה,

    נכון, יהיה כיף יותר לקרוא את המודעה, אבל פחות יציף את הכאב מהמצב…

    שוב תודה למאירות, מעירות ומסייעות, אין עליכן👌

  • מושקא רייכמן

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    02/11/2022 ב8:56 am

    היי אם את פונה לקהל יעד עם בתים קטנים הכיוון טוב, כדאי לדעתי לחדד כמה דברים:

    1) כדאי ללכת על כותרת טיפוגרפית- להמחיש את הצפיפות/הגודל הקטן. (אותיות צפופות או קטנות, מתבלגנות מרוב צפיפות וכדו’)

    2) הצעות לכותרת משודרגת:

    עם משקפיים ורודות,

    גם בית קטן יכול להיראות כמו

    בית בובות

    * צריך לשבת לחדד יותר, זה מה שעלה לי. אבל המסר הוא: דווקא בתים קטנים חייבים תכנון. בתכנון וסטיילינג נכון הוא ייראה נהדר ויהיה פרקטי. לדעתי כדאי להקדים פרקטי למראה.. מסר נוסף פונה לרגש ומעורר תקווה.

    (ויזואל: תמונה של בית מניאטורי ויד מסדרת את אחד הפריטים מלמעלה)

    3) טקסט משני: חולמת על מרחב פרקטי ומעוצב גם יחד? יש תקווה! בואי ליצור איתי יד ביד תוכנית מקצועית הכוללת הום סטיילינג פרקטי ומהפנט לבית, למשרד ולצימר שלך.

    הצלחות רבות. יש לך מקצוע מהמם! שלחי איך יצא בסוף.

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן