

עצמאיות
ציבורי קהילה
ציבורי קהילה
פעילות אחרונה: לפני 53 דקות
עצמאיות! ליצירת דיון חדש בחרי את הפורום המתאים מתוך הלשונית ”דיונים” . רוצות להכיר אותך | שרשור היכרות
ציבורי קהילה
תיאור הקהילה
עצמאיות! ליצירת דיון חדש בחרי את הפורום המתאים מתוך הלשונית “דיונים” . רוצות להכיר אותך | שרשור היכרות
קרה לכן שהייתן צריכות לסנן את המצטרפות לרשימת התפוצה שלכן?
קדם ‹ Forums ‹ עצמאיות ראשי ‹ שיווק ופרסום ‹ קרה לכן שהייתן צריכות לסנן את המצטרפות לרשימת התפוצה שלכן?
-
קרה לכן שהייתן צריכות לסנן את המצטרפות לרשימת התפוצה שלכן?
פורסם ע"י ריקי ריקי כללי on 27/11/2024 ב11:31 amאני שואלת כדי לדעת ולהבין את הנושא לעומק.
נניח שאני רוצה לבנות רשימת תפוצה, לקהל יעד מסויים,
איך אני מוודאת (גם אם לא באופן מוחלט) שמי שלא נמנית על קהל היעד, לא תקבל את התוכן שלי?
שאלון הצטרפות זה רעיון נורמלי? אשמח לשמוע רעיונות אחרים
ציפי פייבלזון -צילומי ניו-בורן תרפיים הגיבה לפני 2 חודשים, 2 שבועות 9 חברות · 13 תגובות -
13 תגובות
-
1090
1722
0
פעילה בקהילה
תשאלי את ההנהלה כאן בקדם,
יש להם ניסיון בזה 😇
-
0
0
0
חברה חדשה
את יכולה להכניס ברישום עוד שדה
מעבר ל
שם
מייל
ופלאפון (אם את מבקשת)
גם שדה של עיסוק/מה שזה לא יהיה ותהיה אופציה לסמן כן או לא וכו’.
-
1399
1698
0
פעילה בקהילה
ולקחת בחשבון שכל אחד יכול למלא כל תשובה שמתחשק לו
את לא באמת יכולה לדעת אם התשובות שקבלת הן אמת או קשקוש בגרוש
-
86
158
0
פעילה בקהילה
תכלס אז מה עושים?
אני לא רוצה להישאר עם רשימת תפוצה של 10,000 נשים שמתוכן רק 100 רלוונטיות
אני מחפשת דרכים לדוג מראש בפינצטה את ה-100 האלה
-
34
0
0
חברה חדשה
ריקי. אם דף הנחיתה תפנה ישירות לקהל היעד ותסביר להן במילים ברורות מה הן הולכות לקבל ברשימה. רק מתעניינות רלוונטיות תצטרפנה. אף אחת לא מחפשת ניוזלטרים שלא נוגעים אליה.
-
22
80
0
חברה חדשה
זה קשה מאוד, הסינון הזה. ובכל אופן…
שאלון סינון – לדעתי נותן הרבה. בפרט אם יש שם פרטי זיהוי מדוייקים שהם שאלות
חובה. מצד שני, יש הרבה שבאמת לא יצטרפו בגלל זה…
רשימת תפוצה פעילה – הן צריכות לשלוח לך מידי פעם משוב. ואז את יכולה להסיר את
מי שלא רלוונטית / פעילה.
אפשר לראות את הפתיחות של המיילים. אני לא מספיק יודעת איך, אבל יש כזו
אפשרות. ואז מי שלא פותחת בכלל, או כמעט לא, להסיר אותה.
יש גם איזו רשימת תפוצה שאני מנויה עליה, ובתחתית כל הודעה יש שורה צבעונית
מודגשת, שאומרת שהמסרים מיועדים ל— (בעלי עסקים / נשות מקצוע בתחום הטיפול /
אימהות טריות – הכל לפי הייעוד של הרשימה) ומי שלא שייכת לקטגוריה הזו בבקשה
שתסיר את עצמה. -
59
90
0
מנהלת קהילה
כמה נקודות שאולי יעזרו לך
1. אין באמת אפשרות של 100% לסנן כשמדובר בדיגיטל וסליחה שהתחלתי בלאכזב.
אבל המציאות מוכיחה שאפשר לנסות לסנן. אי אפשר לסנן הרמטית.
2. הפניה שממוקדת כאבים ותועלות של קהל היעד הספציפי (בפרסום או בתהליך ההרשמה) – תעזור לסנן את מי שלא תתעניין בתכנים,
אבל לא תסנן את מי שאת לא רוצה ברמה הרוחנית לדג’ (כמו גברים וכו)
3. כל דיוור ששלחת את יכולה לראות מה קורה איתו. במערכת הדיוור יש פילוח מדוייק מי פתח, ואפילו על מה הקליק.
כך שאת יכולה לדעת על כל מסר ומסר ברשימה מי פתח ומה עניין אותי, וכמובן מי לא…
4. מה רע שיש הרבה ברשימה? לא עולה לך כסף כל אחד… ויכול בהחלט להיות שיהיו הפניות מתוך הרשימה.
מישהי שיושבת אצלך לדג’ ופתאום הבת שלה/בת דודה/ שכנה מחפשת את השירות שבדיוק את נותנת…
5. יש ערך גבוה למושג שנקרא “חשיפה” – שאנשים ידעו עליך וידעו באיזה תחום מדויק את אוטוריטה.
זה מייקר אותך ומאפשר לך למכור במחיר גבוה יותר, לשווק מוצרים נוספים שלך בצורה שאת כבר “מוכרת”
ליצור שיתופי פעולה מצוינים עם תחומים משיקים ועוד ועוד.
6. אם ממש בוער לך לדעת בדיוק מי ברשימה שלך, את יכולה לייצר משפך לרשימה שעובר דרכך
עם אישור הצטרפות לרשימה שמקבלים בטלפון. ואז ליצור קשר (או לשים מישהי שתעשה את זה)
אבל זה תהליך ארוך ששווה רק עם יש סיבה מוצדקת לעבוד קשה כדי לסנן.
מקווה שהמידע יעזור לך,
בהצלחה עם הרשימה
רבקה ☺
-
86
158
0
פעילה בקהילה
רבקה תודה,
אני לא רוצה הרבה “פחמימות ריקות” ברשימה מכיוון שהתוכן שאני מתכננת להציע, שווה כסף.
ולכן אני רוצה רק כאלה שהן מקהל היעד שלי.
האם המשפך שציינת, זה משהו שעובד? אני לא רוצה שהוא ירתיע מצטרפות פוטנציאליות שהן כן רצויות
(באיזה שהוא מקום אני מחפשת את האיזון בין דחיית הבלתי-מתאימות למשיכת המתאימות)
-
-
8
34
0
חברה חדשה
איך את בונה את רשימת התפוצה שלך?
כדי להצטרף את צריכה לפרסם מתנה שווה שאנשים ירצו אותה
היא צריכה לפנות ולעניין את הקהל יעד הספציפי שלך
אחרי שנרשמים אלייך את ממשיכה לשלוח מסרים
מי שלא קהל היעד שלך לרוב תסיר את עצמה מיד או בהמשך
אם את רואה שהרשימה לא מניבה מספיק וכן יש צפיות ופעילות אולי כדאי לחשוב על סקר למשתתפות הרשימה
לגבי תשלום שמישהי כתבה למעלה שלא עולה כל נרשמת אז זה לא מדוייק
ברגע שיש לך רשימה גדולה ואת משלמת כסף על ה מנויים אז אם יש לך נגיד 200 נשים לא רלוונטיות מתוך 1000 ותרצי להגדיל את הרשימה אז חבל על ה200 שתופסות לך מקום (מקווה שמספיק ברור)
-
0
0
0
חברה חדשה
הכי חשוב זה שהמגנט לידים=המתנה שמקבלים בהרשמה-
תהיה מדויקת בול לצורך של הקהל המדויק שלך!!
זה בסוף מה שמביא את הלידים המדויקים!!!
(כמובן צריך גם שהדף נחיתה והכל יציגו את זה ככה)
-
0
0
0
חברה חדשה
ותמיד יהיה גם מיותרות..
זה חלק מזה…
(וזה גם בסדר שהן נמצאות, אולי הן ימליצו למישהי ביום מן הימים)
אבל זה בסדר כל עוד הרוב כן רלונטיות
-
0
0
0
חברה חדשה
וסליחה שאני כל רגע נזכרת בעוד משהו,
אבל זה חשוב-
צריך להבין איך עובד ערוץ השיווק הזה ששמו רשימת תפוצה.
כן, זה לתת ולחלק תוכן בחנם,
ויהיו אנשים שרק יקחו את התוכן, ולא ישלמו לך בחיים,
ואולי אפשר לקרוא לזה ה”חסרון” של רשימת התפוצה.
אבל רק אם את לארג’ית ולא מפחדת לתת תוכן-
היא אכן פועלת את פעולתה
(כמובן- ממש לא רק לחלק תוכן! צריך איזון בין תוכן למכירה! שגם חייבת להיות!
אבל כן כשאת נותנת תוכן- שזה יהיה בכיף)
(אם יש לך ממש תוכן שווה את יכולה להציע אותו כמוצר טעימה בתשלום סמלי)
כל הקטע של רשימת תפוצה זה שיקלטו שיש לך מה למכור!
ואז לאט לאט הם מתחממים,
קולטים שאת מקצועית
ומתענינים מה יש לך להציע,
וחייב להיות גם כאלה שזה לא רלונטי להם,
זה לא מותר ולא לחינם,
זה עושה לך שם,
את נהיית מוכרת,
וזה בונה לך את הבסיס לשיווק גם של עוד כמה שנים!
מאד הגיוני שמישהי רק “מנצלת” את הידע שאת נותנת,
אבל עוד כמה שנים- תפנה אליך בעצמה,
או תפנה אליך מישהי שצריכה אותך.
כמובן שזה לא סותר שחשוב הדיוק של הלידים,
ולכן צריך שהמשפך יהיה מדויק,
וחשוב גם לדעת למכור
ממליצה לך ממש לקחת מישהי מקצועית לבניה של הרשימה!!
Log in to reply.