א ו
כאחת שליוותה בעשור האחרון עשרות אומניות ועמותות לזינוק עסקי ביצירת מיצוב, מוצרי תדמית, מותג ומוצרי תוכן
תני לי לתת לך טיפ קטן:
שם הוא מהות. שם הוא מותג. שם הוא המשמעות, האוירה והערכים שתרצי לשדר.
שם, לוגו, סלוגן וטאג ליין נבחרים אחרי אסטרטגיה. אחרת אין הרבה מאחוריהם מלבד אויר….
וגם אם היום את מתחילה והעסק בחיתוליו, ממליצה לך לקרא לו שם שבעוד עשר שנים יתאים לאולפן גדול הכולל צוות והפקות בע”ה…
זכרי תמיד שלא צריך להיות עסק גדול כדי להיות מותג גדול. אבל חייבים להיות מותג גדול כדי להיות בע”ה עסק גדול – – –
הצלחות!!
בכל אופן, אם את רוצה בשליפה, אז הנה השמות ששלחתי לך בקהילת הסאונד, אם ראית – מעולה.
אם בחרת את אחד מהם – תתחדשי 🙂
מפתח סול
כאן מפתחים כישרונות
הרמוניה
מוזיקה. שירה. הפקה.
סולו
הפקות מוזיקה בהתאמה אישית
דואט
כשמוזיקה פוגשת מקצועיות
שירו נא
המקום שלך לשיר
השיר והשבח
הקלטות אולפן בז’אנר ייחודי
שירת הבריאה
המוזיקה שעושה את ההבדל
אקורד
אוירה. מוזיקה. ביצועים.