עצמאיות
ציבורי קהילה
ציבורי קהילה
פעילות אחרונה: לפני 9 דקות
עצמאיות! ליצירת דיון חדש בחרי את הפורום המתאים מתוך הלשונית ”דיונים” . רוצות להכיר אותך | שרשור היכרות
ציבורי קהילה
תיאור הקהילה
עצמאיות! ליצירת דיון חדש בחרי את הפורום המתאים מתוך הלשונית “דיונים” . רוצות להכיר אותך | שרשור היכרות
שיחת מכירה
קדם ‹ Forums ‹ עצמאיות ראשי ‹ שיח פתוח ‹ שיחת מכירה
-
שיחת מכירה
פורסם ע"י מיכל פריימן אינטגריטי, רוצה להטיס הספקים? יעוץ אימון והנחיה on 25/10/2021 ב11:15 pmיש לך תסריט?
מה הוא כולל בתוכו?
האם יש לך חיזוקי מכירה? עוגנים לתשלום? מענה להתנגדויות?
או שאת מדברת כמו שיחה שקיבלתי אתמול (סליחה, באופן אוטומטי אני מנתחת כל שיחת מכירה שמגיעה אלי..)
“שנה שעברה עשיתי, והיה ממש נחמד, ואני רוצה לעשות גם השנה… קיבלתי את המספר שלך מחברות של הבת שלך, ואני מתקשרת להציע… זה ממש נחמד, למדתי X ו- Y (לא נשמעים קורסים מקצועיים, אלא לימודים אצל מישהי מקצועית נטו), ואני מעבירה כך וכך…”
בסוף השיחה זכיתי לקבל 2-3 שמות של ילדות שהיו אצלה בשנה שעברה.
עוד משפט שנאמר בטעות והפך את הלקוחה לבוסית (לא ממנה, ב”ה, אלא מלקוחה שלי): “היא הראשונה שנרשמת, אז אני גמישה בזמן…” אופס…
עוד משפט ממישהי מקצועית ברמת על בתחומה “זו פעם ראשונה שאני עושה XYZ, אני לוקחת כך וכך, אבל כדאי בכל זאת שתשאלי רב לגבי (לא משהו עקרוני בעיניי, חזר על עצמו לאורך השיחה)…” מצטערת, לא עושה לי חשק. למרות שלפני כן הייתי משוכנעת שאני צורכת ממנה את השירות/ מוצר…
לכן קריטי שתכתבו לעצמכן מה אתן אומרות (ובמייל- מה אתן כותבות!), מענה להתנגדויות, עכשיו לא הזמן לפחד מהן, תכתבו, תפתחו כאן (בעצמאיות הסגור, כמובן) של בקשת התנגדויות למה לא לקנות מכן, כדי שתהיו מוכנות מראש!
תהיו ברורות עם עצמכן איזה זמן אתן יכולות לתת (טיפ של יעל פיינגולד, “יש לי מיד אחרייך פגישה, אז זה הזמן שאני יכולה לפנות לך” הפגישה עם הקפה, עם עצמך או עם המיטה, זה בסדר) וכמה.
תמחור, עדיף עם עוגנים: כשאת מגיעה אליי את חוסכת כך וכך ימי עבודה בשנה, שווה לך?, את מקבלת ממני גם וגם וגם…
תועלות!!! קריטי!
אם את מסוייגת ולא לגמרי ברורות לך התועלות, תחפרי בעצמך כדי למצוא אותן! אילו כאבים את פותרת, למה דווקא אלייך ולא למתחרה, מה התועלת שתצא מרכישה אצלך, מה מרויחים כשבאים דווקא אלייך. בהרחבה, ולחזק את התועלות לפני אמירת המחיר- כמובן לא בהגזמה. ואם את צריכה עזרה למצוא אותן, בשביל זה יש כאן קהילה יקרה ומדהימה! תציקי לנו קצת… 🙂
אודרוב,
תפעילו אותנו כאן.. 🙂
רותי כהן מאמנת – להתפרנס מהתחום שאת אוהבת וטובה בו! הגיבה לפני 3 שנים, 2 חודשים 8 חברות · 10 תגובות -
10 תגובות
-
5854860מדליות:מנהלת קהילה
אין כמוך מיכל
יצירתית, חדה וממוקדת.
בנות! תנצלו את הכשרון האדיר הזה שנמצא פה בשבילכן!
-
040חברה חדשה
אבל איך נגיד אני מתמחרת את עצמי, כשאני מתחילה.
מה אני אגיד, למה אני לוקחת זול…
ואני יודעת שאני מקצועית ותמיד משתדלת ליותר
מה ישכנע אנשים לקחת דוקא אותי שאני מתחילה?
ולא את האלה שהן יותר זמן בתחום?
-
040חברה חדשה
רותי המקצועית שמשתדלת לתת את המקסימום!
תמיד יש את הלקוחות שרוצים וצריכים דווקא אותך, ואת יכולה לעזור ולתת להם את השירות והתמורה באופן המקסימלי והטוב שלך. תני להם ביטחון שאת זו הבחירה הנכונה להם, ספרי להם בביטחון בשמחה במאור וברוגע את המקצועיות שלך, ואת ההזדמנות פז לקבל את זה במחיר התחלתי. יש הרבה שצריכים את השירות שלך, ובעיקר מחפשים להרגיש בטוח שהם עושים את הצעד הנכון שבחרו בך.
לכן, תשנני לעצמך תתחזקי בביטחון בהשם ששולח לך את הלקוחות הנכונים שאת יכולה לעזור להם, תתחזקי בביטחון שאת מצוינת ועושה את המקסימום ופשוט שווה להם להרוויח את השירות שלך ועוד במחיר התחלתי
תציעי את זה בשמחה ובהתלהבות שיש לך אפשרות לתת להם מחיר התחלתי, ממש רווח נקי.
ותכניסי את זה חזק ועמוק למח ללב… תחיי את זה
בהצלחה גדולה!
-
-
600חברה חדשה
תתחילי בזה שאת מקצועית.
המוצרים שלך שווים הרבה רק מאחר ואת עדיין מתחילה את לוקחת זול.
המחיר גם מדבר ללקוחות
אפילו מאוד.
-
060חברה חדשה
במילים יפות קוראים לזה ‘מחיר היכרות’ ‘מבצע השקה’ ‘מבצע ל-X ראשונים’ וכו’.
אפשר גם לומר שאת בתהליך התייעלות והמחיר הוא ל’קבוצת ביקורת’ – את נותנת את כל הכלים והיכולות שלך במחיר מוזל, ובתמורה הלקוח ממלא לך משוב בסיום/בתחנות זמן מסוימות (שתיכם מרוויחים!) הוא מתגייס ונהנה, הביקורת שלו – אם יש – עניינית וברוח טובה (הזמנת אותה!) ומפרגן גם הרבה מחמאות, ובסוף התהליך – יש לך נסיון רב יותר והמלצה כתובה ביד!
כדאי לציין מתי המחיר עומד לעלות ולכמה.
(גם אם תצאי ב’מבצע’ אחר אח”כ, ותישארי עדיין באותו המחיר – זה ישמע אחרת…)
בהצלחה!
-
000חברה חדשה
ערב טוב,
אשמח לעזרתכן המקצועית:
שלחתי הצעת מחיר ללקוח, ופרטתי כמובן את התמורה שהוא מקבל עוד לפני המחיר. (המחיר שהצעתי לא יקר בשוק)
הלקוח כותב לי:
”המחיר קצת יקר לנו רצינו לרדת לכיוון ה-XXX ש”ח כיצד ניתן לתמחר לנו בכזה מחיר ”
הוא מעוניין להוריד 15% , לא שווה לי להוריד את הסכום כ”כ משמעותי ומאידך אני מעוניינת בעבודה הזו.
האם מומלץ לענות לו במייל, או שיחה טלפונית ?
להסביר לו מה העבודה כוללת, והתוצאה שהוא יקבל תהיה שווה יותר ממה שהוא משלם…
אשמח להכוונה ואיפה כדאי לשים את הדגש-
על המקצועיות / על השירות / .. ?
תודה רבה!!
-
000חברה חדשה
בס”ד
לא יודעת אם העזרה שלי מקצועית לענין מכירות
רק לתזכר קצת
זה די שגרתי
לקוחות הרבה מאד פעמים מנסים ללחוץ במחיר
אם את נמצאת במקום נכון מבחינת מחיר
והעבודה שלך שווה את התמורה
לא נראה לי נכון לרדת
אלא אם כן תקבלי ממנו איזו תמורה שווה
לדוגמא , תשלום במזומן במקום דחוי
או פרסום שלך על העבודה (קרדיט) עם טלפון
או תמורה אחרת שאת יכולה להרויח מהעסק שלו
אני מקוה שאת מבינה את הכוונה
-
000חברה חדשה
תודה ליבי!
ואשמח לשמוע עוד
-
000חברה חדשה
בס”ד
תודה תמר על הפידבק
כדאי לך להיכנס לקמפיין של ריקי קפלן מאפס לאלף
היא הקימה קבוצה של כל מי שהצטרפה לקמפיין
ומביאה טיפים שווים במיוחד
כמו לדוגמא זה שהבאתי לך
-
040חברה חדשה
תמר יקרה,
מתסכל שאת נותנת מקסימום שירות ומקצועיות מבחינתך, והלקוח מאכזב ומבקש להוריד מחיר שבכלל לא ברף שלך, כמו שליבי אמרה זה קורה…
באופן כללי בסגירת עסקאות, יש את הרצון וציפיה של הלקוח לקבל את התמורה והמחיר שהוא רוצה.
ויש כאן את הרצון והציפיה שלך, שהלקוח ישלם סכום ראוי ויעריך את התמורה הערכית שאת נותנת. עכשיו כדאי שנבין את 2 הצדדים ונראה אם ניתן להגיע לעמק השווה.
את – מה את רוצה? כרגע את מעוניינת בעבודה הזו, למה את רוצה? בגלל התשלום? בגלל שזה פרויקט גדול? זה סוג עבודה שאת אוהבת לבצע או אולי זה לקוח מכובד? תפרטי לעצמך מה יש שם? כמובן, אחרי שראית את כל היתרונות מבחינתך בעבודה הזו, צייני לעצמך עד איזה מחיר שווה לך? כי כמובן את רוצה אבל לא בכל מחיר. מהו גבול המחיר שפחות ממנו את באמת בלב שלם מוותרת על העבודה הזו? (לפעמים שווה לך יוקרה של הלקוח, לפעמים שווה לך סוג העבודה, לפעמים גם עבודה קשה ומעצבנת אבל המחיר שווה.. תבדקי מה פה שווה לך ובאיזה מחיר)
ועכשיו נעבור לרצונות של הלקוח: הוא רוצה עבודה מסוימת, וגג מחיר מסוים. האם את יודעת או יכולה לברר איתו יותר? כתבת שהוא שואל איך ניתן לתמחר לו למחיר הזה, כלומר אולי הוא מעוניין להוריד חלק מסוים בעבודה, או מוותר על שירות מסוים שאת נותנת לו והעיקר שתרדי במחיר תראי אם גם במישור הזה יש לך מה לאפשר לו. וכך תוכלי לומר לו, אני מבינה שקשה לך עם המחיר, אוכל להוריד לך את האופציה של שרטוט ה… או הדמיה של .. או … וכך אוכל לבוא לקראתך במחיר.. (כרצונך כמובן)
מעבר לזה לא אוכל לרדת, אשמח לעשות לך את העבודה באופן המקצועי והמדויק וה..(תוסיפי מה שנכון לך)
כמו שאני אוהבת, במחיר של עד………. אוכל לבצע לך את העבודה בשמחה שתהיה לך הצלחה גדולה, והחלטה טובה.אחרי שהבנת היטב את הציפיה שלך וגם שלו את נותנת לכל אחד מקום של כבוד לרצון שלו, ולאפשר סגירת עסקה בכבוד ובידידות בכל מקרה, כי 1. אם הוא ייקח את העבודה במחיר שמוסכם עליך מראש ודאי זה טוב
2. אם הוא לא ייקח את העבודה כי הוא רוצה לשלם מחיר נמוך ממה שאת רוצה, זה גם טוב כי את לא רוצה עבודה במחיר כזה.
לשאלתך, טלפוני או מייל – איפה את תרגישי יותר בטוח? יותר מסודר לדייק את המסר בצורה מכובדת וידידותית?באופן הזה תבחרי.
חשוב! שימי לב, בכל מקרה את מסיימת את העסקה הזו בכבוד ובידידות ששתיכם תרגישו טוב, גם אם יש אכזבה. זה לא קשור לטיב שלך או לטיב שלו, אלא בפער הציפיות שבינכם וזה בסדר גמור.
בהצלחה רבה
רותי
-
-
-
-
Log in to reply.