יש כל מיני שיטות:
אפשר לתמחר לפי מילה, מה שלא כ"כ שווה, כי אז את לא מרוויחה כמה שמגיע לך באמת ואת רק מנסה להאריך את הטקסט שייצא כמה שיותר והרבה פעמים זה לא משרת את הטקסט.
אפשר לעבוד ע"פ בנק שעות. את מחשבת כמה שעות לדעתך ייקח לך לכתוב את הדף נחיתה הזה ולוקחת ע"פ שעה + מחשבת סבבי שכתובים ותיקונים כמה שאת מחליטה לתת.
אפשר לעבוד, וזאת שיטה של עצמאיות שמגיע אליהן לקוח שרוצה כמה דברים לפרסום ולשיווק, ע"פ פרויקט וחבילה אם יש לך עוד תוצרים שאת צריכה ליצור ולכתוב לה בעוד פלטפורמות או בכמות מסוימת, את יוצרת חבילה ואז משקללת את כל התוצרים בפנים.
אפשר ברייטנר חודשי שזאת שיטה של מי שיש לה לקוחות קבועים וגדולים ולוקחת לפי חודש סכום מסוים שנקבע בהתאם לכמות העבודה שלה על העסק/חברה.
בגדול, זה תלוי בכ"כ הרבה גורמים, שאי אפשר באמת לנקוב לך בסכום: האם זה כתיבה חד"פ? האם זה לקוח קבוע? האם יש אפיון שפה? מה האורך המבוקש? תמונות? אסטרטגיה? ועוד.