
איך להכין שאלון קל ופשוט למילוי
-
איך להכין שאלון קל ופשוט למילוי
פורסם ע"י רייזי גוטמן גרפיקה on 19/08/2021 ב12:27 amאני רוצה לשלוח ללקוח שאלון לבריף,
שיהיה לה קל ונוח למלאות ולהחזיר לי,
ושיכבד אותי בתור מעצבת.
יש למישהי המלצות על סוגי מסמכים?
רייזי גוטמן הגיבה לפני 3 שנים, 9 חודשים 9 חברות · 12 תגובות -
12 תגובות
-
0
8
0
חברה חדשה
יש לי שאלון בריף, אם את רוצה שלחי לי את המייל שלך ואשלח לך בשמחה!
-
0
0
0
חברה חדשה
תודה אמלי!
לא הסברתי את עצמי נכון,
יש לי את השאלון,
אני מחפשת רק סוג מסמך ש:
1. מבחינה טכנית יהיה קל ופשוט ללקוח למלאות ולהחזיר לי
2. יהיה לי אפשרות לעצב את זה
-
-
5
8
0
חברה חדשה
היי רייזי
מקווה שהבנתי את שאלתך,
אני אישית מעצבת את הבריף בהתאם למיתוג שלי, בצבעים, בגופן, עם הלוגו שלי ועוד פיצ’רים שמאפיינים
את העסק שלי.
את השאלות אני מחברת בעצמי, עם כמה שאלות שממש חובה להכניס…
השאלון כולו אמור להיות ת’כלס, בשבילך, ולכן כדאי שאת תבחרי מה לכתוב בו, מה שבעצם מעניין אותך
כמעצבת מול לקוח.
ו..זהו.
קובץ פי די אף מעוצב שאפשר להדפיס, למלא ולסרוק חזרה אלי, ואפשר פשוט… לענות על השאלות לפי סדר במייל חדש בשם “תשובות לבריף מיתוג” לדוגמא.
עשיתי כך עם רב הלקוחות שלי, ו..כן, זה היה ממש נח.
בהצלחה!
-
0
2
0
חברה חדשה
את מתכוונת לאופציה שתהיה יותר קלה משאלון עם פסים למילוי שאת שולחת דרך המייל
הלקוח ממלא, סורק ושולח?
אולי אפשר בגוגלפורמס…
נוח למילוי, נוח לשליחה (למשתמשי אינטרנט, כמובן)
אך מוגבל בעיצוב
-
0
2
0
חברה חדשה
כל התשובות יפות, ונכונות.
אבל… אין כמו מפגש פרונטלי \ שיחת טלפון.
לא כולם (הרוב אולי בעצם…) טובים בהבעה בכתב,
מילוי טופס בלי לשמוע את הלקוח, את האינטונציה שלו, בלי לקרוא דברים שהם מעבר למלל וליכולת התבטאות ברמה זו או אחרת, הוא מתכון לכישלון.
צריך להסביר את השאלות, להקריא ללקוח. לשמוע את התשובות שלו, את החלומות, את השאלות על השאלות…
זה בשום אופן לא תהליך, לדעתי, שיכול להתבצע רק בכתב.
-
0
4
0
חברה חדשה
באינדיזיין יש אופציה לקובץ אינטרקטיבי שאפשר למלא שדות בקובץ PDF
-
0
0
0
חברה חדשה
אני גם חושבת שעדיף שיחת טלפון,
בכל און צריך בריף, רק שפשוט אני ממלאת לפי התשובות של הלקוחה תוך כדי השיחה ומציינת דברים חשובים.
זה מאוד נוח.
יש לך בריף כל פעם את שומרת אותו בשם חדש של הלקוחה או משהו וממלאת.
ולא לשכוח לשים גם כותרת של הערות והארות 😉…
-
5
8
0
חברה חדשה
אני ממש מסכימה עם זה שצריך לשמוע בנוסף לבריף את הלקוח. ובמיוחד לברר נקודות שלא הובנו בבריף, אם ישנן כאלה.
מה שכן, חוץ ממה שהבריף מארגן את העבודה, הוא יוצר ללקוח תחושה שמכבדים אותו, את העסק שלו, ושכל מה שהוא מציג בפני חשוב לי מאוד, כן, דווקא הבריף הכתוב.
לדעתי…
-
0
0
0
חברה חדשה
אני באופן אישית אוהבת לשלוח שאלון.
מסכימה איתך הודיה – זה מכבד את הלקוח,
ונותן לו קצת רושם כמה חשיבה והשקעה מכניסים לפרויקט שלו.
בשביל זה חיפשתי רעיון לאיזה מסמך אינטראקטיבי.
וברור שלא מבססים את הבריף רק על מה שהוא ענה בכתב.
Log in to reply.