איך להכין שאלון קל ופשוט למילוי
-
איך להכין שאלון קל ופשוט למילוי
פורסם ע"י רייזי גוטמן גרפיקה on 19/08/2021 ב12:27 amאני רוצה לשלוח ללקוח שאלון לבריף,
שיהיה לה קל ונוח למלאות ולהחזיר לי,
ושיכבד אותי בתור מעצבת.
יש למישהי המלצות על סוגי מסמכים?
רייזי גוטמן הגיבה לפני 3 שנים, 4 חודשים 9 חברות · 12 תגובות -
12 תגובות
-
020חברה חדשה
יש לי שאלון בריף, אם את רוצה שלחי לי את המייל שלך ואשלח לך בשמחה!
-
000חברה חדשה
תודה אמלי!
לא הסברתי את עצמי נכון,
יש לי את השאלון,
אני מחפשת רק סוג מסמך ש:
1. מבחינה טכנית יהיה קל ופשוט ללקוח למלאות ולהחזיר לי
2. יהיה לי אפשרות לעצב את זה
-
-
020חברה חדשה
היי רייזי
מקווה שהבנתי את שאלתך,
אני אישית מעצבת את הבריף בהתאם למיתוג שלי, בצבעים, בגופן, עם הלוגו שלי ועוד פיצ’רים שמאפיינים
את העסק שלי.
את השאלות אני מחברת בעצמי, עם כמה שאלות שממש חובה להכניס…
השאלון כולו אמור להיות ת’כלס, בשבילך, ולכן כדאי שאת תבחרי מה לכתוב בו, מה שבעצם מעניין אותך
כמעצבת מול לקוח.
ו..זהו.
קובץ פי די אף מעוצב שאפשר להדפיס, למלא ולסרוק חזרה אלי, ואפשר פשוט… לענות על השאלות לפי סדר במייל חדש בשם “תשובות לבריף מיתוג” לדוגמא.
עשיתי כך עם רב הלקוחות שלי, ו..כן, זה היה ממש נח.
בהצלחה!
-
020חברה חדשה
את מתכוונת לאופציה שתהיה יותר קלה משאלון עם פסים למילוי שאת שולחת דרך המייל
הלקוח ממלא, סורק ושולח?
אולי אפשר בגוגלפורמס…
נוח למילוי, נוח לשליחה (למשתמשי אינטרנט, כמובן)
אך מוגבל בעיצוב
-
000חברה חדשה
כל התשובות יפות, ונכונות.
אבל… אין כמו מפגש פרונטלי \ שיחת טלפון.
לא כולם (הרוב אולי בעצם…) טובים בהבעה בכתב,
מילוי טופס בלי לשמוע את הלקוח, את האינטונציה שלו, בלי לקרוא דברים שהם מעבר למלל וליכולת התבטאות ברמה זו או אחרת, הוא מתכון לכישלון.
צריך להסביר את השאלות, להקריא ללקוח. לשמוע את התשובות שלו, את החלומות, את השאלות על השאלות…
זה בשום אופן לא תהליך, לדעתי, שיכול להתבצע רק בכתב.
-
000חברה חדשה
באינדיזיין יש אופציה לקובץ אינטרקטיבי שאפשר למלא שדות בקובץ PDF
-
000חברה חדשה
אני גם חושבת שעדיף שיחת טלפון,
בכל און צריך בריף, רק שפשוט אני ממלאת לפי התשובות של הלקוחה תוך כדי השיחה ומציינת דברים חשובים.
זה מאוד נוח.
יש לך בריף כל פעם את שומרת אותו בשם חדש של הלקוחה או משהו וממלאת.
ולא לשכוח לשים גם כותרת של הערות והארות 😉…
-
020חברה חדשה
אני ממש מסכימה עם זה שצריך לשמוע בנוסף לבריף את הלקוח. ובמיוחד לברר נקודות שלא הובנו בבריף, אם ישנן כאלה.
מה שכן, חוץ ממה שהבריף מארגן את העבודה, הוא יוצר ללקוח תחושה שמכבדים אותו, את העסק שלו, ושכל מה שהוא מציג בפני חשוב לי מאוד, כן, דווקא הבריף הכתוב.
לדעתי…
-
000חברה חדשה
אני באופן אישית אוהבת לשלוח שאלון.
מסכימה איתך הודיה – זה מכבד את הלקוח,
ונותן לו קצת רושם כמה חשיבה והשקעה מכניסים לפרויקט שלו.
בשביל זה חיפשתי רעיון לאיזה מסמך אינטראקטיבי.
וברור שלא מבססים את הבריף רק על מה שהוא ענה בכתב.
Log in to reply.