האם לשלוח מחירון שלי ללקוח מתעניין?
-
האם לשלוח מחירון שלי ללקוח מתעניין?
פורסם ע"י הודיה בושארי אומנות ועיצוב on 12/08/2021 ב12:00 amאני ציירת דיוקנים.
ומקבלת פה ושם פניות מאנשים שרוצים דיוקן.
השקעתי כסף ומאמץ ויש לי מחירון מרשים.
אני שולחת למתעניין + מייל אישי עם ככה מילים מרשימות.
ו–נאדה.
אין תגובה.
או שאומרים יקר לי..
השבוע היה לי לקוח שלא הצליח לפתוח את הקובץ,
אז ביקשתי ממנו שישלח את התמונה ואמרתי לו על כזאת תמונה תשלם X במקום X+.
ועבר חלק, לא אמר יקר וכו’..
חשבתי אולי להפסיק לשלוח את המחירון שלי (שהוא בהחלט יקר כי העבודות שלי ב”ה
ברמה מאד גבוהה)
ולתמחר בעל פה, אולי שלקוח רואה את המחיר במחירון מיד יורד לו הרצון להתקדם.
אבל לשמוע מחיר כזה במקום יותר יקר בעל פה יותר מתקבל..
מה דעתכן?הודיה בושארי (ניסן) – ציירת ואומנית
איור דיוקנים אחד על אחד
לאתר שלי:
http://www.hodayabushari.co.il
054-8497475איידי וייס הגיבה לפני 3 שנים, 5 חודשים 6 חברות · 7 תגובות -
7 תגובות
-
51400פעילה בקהילה
היי הודיה
קראתי את ההודעה שלך דרך המייל שלי וקראתי את זה רגיל ופתאום כאן באתר זה הכל איקסים (xx)
כנראה זה בגלל החסימה (נטפרי)
בכל אופן מי שיש לה נטפרי לא רואה את ההודעה שלך..
אז אולי תנסי להשאיר שוב
כי אין באמת סיבה שהתוכן יחסם
בהצלחה!
-
000חברה חדשה
היי הודיה.
קודם כל, חייבת לומר לך שבהחלט התרשמתי מעבודות שעשית שנמצאות באתר שלך!!
את מדהימה ממש!!
ובקשר לשאלה שלך,
גם לי קרה מקרה דומה,
שמיד כשלקוח פנה אלי בהתעיינות,
שלחתי לו את המחירון, והוא וויתר על זה.
המחירים שלי אומנם לא גבוהים, אלא רגילים, אבל בכל זאת,
ברגע שראה את המחירים, פשוט ירד מהרעיון.
אבל, לשלוח את המחירון רק אחרי שהוא כבר סגור על עצמו ואחרי כל ההתעניינות,
זה גם באיזשהו מקום חוסר אמינות.
ולכן יש אמצע..
כשלקוח פונה אלי, אני מתחילה לדבר איתו,
באיזה מוצר הוא מתעניין, מה הוא מחפש, וכו’,
ואז בשיחה, אני גם אומרת לו את המחיר, אבל לא רק.
אני אומרת לו את המחיר ובנוסף, וכאילו ב’המשך משפט’ אני אומרת לו על מה המחיר, ולמה זה שווה לו, ולמה המחיר באמת לא גבוה ל-מה שהלקוח מקבל.
וזה האמצע.
כי כשאני שולחת לו רק את המחירון, אז…
הוא עדיין לא יודע בדיוק הוא מקבל, ופשוט יורד מהרעיון.
לכן חשוב להבהיר לו מה הוא מקבל, ולמה זה שווה לו.
ועוד דבר, אני גם מעדיפה לדבר עם הלקוח טלפונית לפני שאני שולחת לו את המחירון,
כי בדיבור אפשר להסביר רחב יותר ומובן יותר מה הלקוח מקבל, וכמובן לשכנע.
זו השיטה שלי כבר שנים, ולי אישית, היא עובדת.
בהצלחה!!
-
720חברה חדשה
היי, הודיה,
מציעה וממליצה בחום לקנות את הספר ל-כוח
של נעמה הנקין הי”ד.
מחיר מצחיק לעומת התמורה.
ובכל אופן כדאי לא לדבר איתו בכלל בטלפון הראשון על המחיר.
לדבר איתו, לראות מה הוא רוצה,
לעזור לו להבין מה נכון לו. לתת לו להתרשם ממך לטובה. ()וגם לך להתרשם אם זה לקוח מהסוג שלא היית רוצה…)
ולאמ”כ לשלוח לו הצעת מחיר במייל (לא מחירון, אלא הצעת מחיר הבנויה לו באופן אישי)
בהצלחה
-
2120חברה חדשה
אני לא בטוחה שלא להגיד את המחיר זה ממש נכון,
לקוח רוצה לדעת את המחיר ,
וברגע שהוא מרגיש שאת מתחמקת מלתת לו אותו בצורה ברורה אז נוצר לו התנגדות פנימית,
הוא יכול להרגיש שאת לא בטוחה בעצמך, שאולי לא עשית את העבודה הזאת ואת הולכת לבדוק או שאת יקרה מידי או לא משנה מה…
מצד שני זה נכון שלפעמים ברגע שהם שומעים את המחיר הם יכולים לסגת,
הרעיון של שיחה ראשונה להסביר למה נכון שאני יעשה לך את העבודה ולמה אתה צריך דווקא אותי הוא נכון.
ואם זאת להציג את המחיר בבטחון ובצורה ברורה.
כשאני לא יודעת להגיד מחיר מדויק כי באמת אני רוצה לברר, או לבדוק כמה דברים שכוללים ברצון של הלקוח, כמו צלם, מאייר, קופי וכו’.
אני אומרת ללקוח שאני אשב ואבנה לו הצעת מחיר מפורטת ומדויקת, אבל פרויקטים מהסוג שהוא רוצה נעים אצלי בין X ל-X שח
ואז הוא יודע בערך מה סדר הגודל וגם מאפשר לי לארגן את הצעת המחיר בצורה כזאת שבטוח אני לא אפסיד.
-
-
720חברה חדשה
נעמה הנקין מסבירה שברגע שהלקוח שומע מחיר בטלפון,
נמחק לו כל ההתרשמות ממך, מהמקצוענות שלך, מהידע שהראית, מהאישיות שהקרנת בשיחה,
והוא יוצא מהשיחה הזו עם מסקנת ה-400 שקל.
אבל אם את לא אומרת לו מחיר בטלפון הוא יצא מהשחה עם ההרגשה שאת מקצוענית,
וכעת נשאר לו לראות כמה הוא משקיע בזה.
והרבה פעמים ברווח זמן הזה בין השיחה להצעת מחיר (אפילו 5 דקות) הוא יכול להחליט שהוא משקיע יותר ממה שתכנן כי הוא נשאר עם התחושה ששידרת בטלפון ולא עם המחיר.
עוד דבר – לדעתי לא כדאי לומר תמחור בטלפון, בלי שיקול דעת (וזה גם הרבה מקצוענים אומרים) הלקוח רוצה לדעת מחיר- 5 דקות והמחיר אצלו במייל…. ברב הפעמים שאמרתי מחיר בטלפון התחרטתי וראיתי שזה מעט….
אבל כנראה זה עיניין של שיטות שונות. כל אחת מה שעובד לה.
-
4160חברה חדשה
תודה יקרות!
התשובות שלכן כיוונו והוסיפו לי המון!
מקווה שאראה את התוצאות מיד בלקוח הבא!.
בהצלחה לכולנו:)הודיה בושארי (ניסן) – ציירת ואומנית
איור דיוקנים אחד על אחד
לאתר שלי:
http://www.hodayabushari.co.il
054-8497475
-
641860פעילה בקהילה
מתחברת ממש לתגובות של – “לא לומר מחיר בטלפון”
בעצם, אפשר לומר. אבל לא כשזה המדד הראשון והאחרון של הלקוח.
כשלקוח בא אלינו לקבל שירות, הוא לא רוצה רק את המחיר. אנחנו שוות בשבילו מעבר לכך. יש לנו ידע, יכולות, מעוף, סגנון, גישה, הבנה, ועוד הרבה הרבה תכונות שמשפיעות על התוצר הסופי. ברור שהכל שווה, בסופו של דבר, כסף – אבל כמו שכתוב בשם נעמה – כשהוא שומע את המחיר לפני הכל – המשוואה שלו הופכת להיות “X=כסף”, ולא תוצרת=כסף.
ולכן, אם אין שיחת ריכוך שמסבירה ללקוח מה הוא מקבל עוד לפני ששמע מה המחיר – זה עשוי לגרום ללקוח לרגליים קרות.
Log in to reply.