
היי, אני גרפיקאית חדשה!
-
היי, אני גרפיקאית חדשה!
פורסם ע"י אסתר ברונשטיין גרפיקה on 29/12/2024 ב1:20 amהייי
אני גרפיקאית מתחילה והכנתי מודעות לעיתון לפרסם את עצמי-הייתי שמחה שתגידו לי מה אתן המנוסות אומרות?
תודה מראש!
שרה אנג'ל הגיבה לפני 1 חודש, 3 שבועות 11 חברות · 13 תגובות -
13 תגובות
-
189
138
0
פעילה בקהילה
ממש יפה!!!
קליל וזורם!
לדעתי הפונט הגדול קצת כבד….
ואולי רקע יותר מקושקש
👍
-
215
302
0
פעילה בקהילה
בוקר טוב אסתר!
לפי מה שכתבת נשמע שיש לך מה למכור…
אבל המודעה לא מספיק משדרת את זה,
שימי ויזואל עוצמתי ומרשים שיתן מענה בדיוק למה שכתבת,
את המלל תסדרי בקומפוזיציה המתאימה, ותבחרי לו פונט מקצועי ועדכני יותר.
מאחלת לך המון הצלחה עם כולן!
-
510
326
0
פעילה בקהילה
גם היום באמת הולך יותר כל הדף חלק וברקע כל מיני צורות וקווים למינהם…
😉
-
2
6
0
חברה חדשה
בעיני זה מידי הרבה מלל.
היום לאנשים אין כוח לקרוא כ”כ הרבה.
צריך כאן קופי טוב,
לצמצם מלל להוסיף ויז’ואל.
בהצלחה
-
598
204
0
מנהלת קהילה
ניכר כי חשבת על הצורך של הרכזות
אבל בתור רכזת חברתית,
פחות הייתי ניגשת לזה,
זה לא מספיק חדשני ונקי.
בהצלחה רבה בהכל!
-
2
8
0
חברה חדשה
אני ממליצה לך לבנות את המלל שלך על גריד קיים
תחפשי משהו שיעזור לך – באתרי גרפיקה (פריפיק, אנווטו ועוד רבים)
שייתנו לך מודעה כמעט מוכנה
ובסיס עיצובי מודרני יותר
זה ייתן לך את הקפיצה גם מבחינה רעיונית
וגם מבחינת ביצוע שלך בהמשך -
111
40
0
פעילה בקהילה
-
49
16
0
חברה חדשה
הייתי ממליצה לך
להשאיר את המעבר רק כמסגרת
וליצור מסגרת שהפנים שלה לבן- המסגרת לא חייבת להיות דוקא פס ישר אפשר גלי, מסתלסל- זה יקפיץ לך את המודעה
-
-
111
40
0
פעילה בקהילה
תודה רבה על התגובה, כיף לשמוע😊
-
15
4
0
חברה חדשה
היי אסתר יקרה, 💛
איזה כיף לראות מישהי יוזמת ואקטיבית כמוך, זה דבר ראשון מדהים בפני עצמו! 👏
אני רוצה לשתף אותך מניסיון שלי, וגם מהניסיון של מעצבות שאני מלווה כבר כמה שנים: מודעות פרסומיות כאלו לרוב לא עובדות בצורה אפקטיבית.
הסיבה היא שמעצבת בדרך כלל לא מפרסמת את עצמה בצורה הזו.
בנוסף, כדי שפרסום באמת יעבוד, הקהל שלך צריך להיחשף אליו לפחות 7 פעמים (!) כדי להתחיל לשקול את ההצעה שלך.
לכן, אם את משלמת על פרסום, כדאי מאוד לחשוב אם זה המקום הנכון להשקיע את התקציב שלך, כי חבל שהוא יתבזבז ללא תוצאות ברורות.אם זה משהו שאת מפרסמת בקבוצות או בווטסאפים, בלי עלות כספית, זה בהחלט שווה לנסות ולראות איזה אפקט זה יוצר. אבל הייתי ממליצה לך גם לנתח את התוצאות ולחשוב מה יכול לעבוד יותר טוב בפעם הבאה.
במועדון שלנו, לדוגמה, אנחנו עושות עבודה ממוקדת על איך לשווק בצורה יעילה ומדויקת בלי לבזבז משאבים יקרים. את תמיד מוזמנת לשאול עוד או להצטרף וללמוד איך לחדד את המסרים שלך ולמצוא את הכלים שיביאו תוצאות. 😊
בהצלחה רבה!
שרה
Log in to reply.