התבאסתי- לפסח הקרוב אני מגיעה מוכנה! | מיתוג ועריכת שולחן חג | ✴️אביטל הלוי

קדם Forums גרפיקה התבאסתי- לפסח הקרוב אני מגיעה מוכנה! | מיתוג ועריכת שולחן חג | ✴️אביטל הלוי

  • התבאסתי- לפסח הקרוב אני מגיעה מוכנה! | מיתוג ועריכת שולחן חג | ✴️אביטל הלוי

    פורסם ע"י אביטל הלוי  מיתוג שיווק ופרסום on 13/02/2025 ב12:15 pm

    היי שלום לך,
    זהו התחלתו של תהליך פסחי למעצבות שרוצות להגיע מוכנות. ייעלו רעיונות, טיפים ולקחים בהקמת קונספט ומיתוג מושלם לעיצוב ועריכה. ככה בכיף שלנו, בלי לחץ.🕰

    שנתיים ברציפות (לפני כמה שנים..)- עמלנו לקראת חג הפסח, קרצפנו וניקנו את הבית… כמו תמיד. ומצאתי את עצמי ביום החג- עומדת מול השולחן חסרת אונים, מנסה להוסיף פה אגרטל, ושם ראנר… רציתי כל כך ‘וואו’. מתזזת לי:

    “מה יוסיף עוד לשולחן?! זה שולחן חג חייב שהוא יהיה מושללם…., אם רק היה לי____, חבל שלא חשבתי על זה לפני…”


    אני ממש! זוכרת את ההרגשה ש- וואי לא היה לי זמן, ומבאס ממש שלא תכננתי את עיצוב השולחן לפני (אצלנו עורכים עם זכוכית ומפות בד- ככה שאין לנו צורך בקניית חד”פ- שעל הדרך מתאימים ובוחרים אלמנטים משלימים לעיצוב…וכאמור אצלנו לא עורכים את הקנייה הזו) ואני אוהבת ורציתי כל כך!- שהכל יהיה מעוצב, נעים למראה ומוסיף לחג.

    אז זהו! חסל חוסר אונים כזה.

    שנה שעברה ניפצתי את המיתוס- השנה אני מזמינה אתכן ביחד איתי לצלוח את זה גם😊💪.

    אז מה בעצם? עדיין לא הגענו לפורים בכלל… נכון!

    ובגלל זה מתחילים עכשיו לאט לאט בכיף שלנו, ברוגע ובלי לחץ, כי גם ככה מפורים- הזמן טס מהררר בלי לשים לב אפילו.

    אוקי. אהבתי. אני רוצה!

    מה זה דורש…. מה אני עושה….

    מעניין אותך? שאמשיך?

    אביטל הלוי הגיבה לפני 6 ימים, 21 שעות 5 חברות · 14 תגובות
  • 14 תגובות
  • מירי memory

    גרפיקה
    חברה
    13/02/2025 ב12:33 pm
    214
    190
    0
    פעילה בקהילה

    אביטל, אני בעד. תמשיכי–

  • rikibing

    גרפיקה
    חברה
    14/02/2025 ב12:17 am
    44
    2
    0
    חברה חדשה

    אביטל יקרה איזהו חכם הרואה את הנולד המשיכי להחכים אותנו לי זה נחוץ מאד!!!!

    בהצלחה

  • אביטל הלוי

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    15/02/2025 ב9:51 pm
    300
    472
    0
    פעילה בקהילה

    איזה כיף!

    ריקי, מירי – אתם איתנו!

    פעם בשבוע בערך (אם אוכל יותר, אעלה בעז”ה) אעלה שלב בהתקדמות שלנו.

    יהיה מועיל בעזרתו יתברך…

  • מירי memory

    גרפיקה
    חברה
    16/02/2025 ב12:51 am
    214
    190
    0
    פעילה בקהילה

    איזה כייף. מחכה—

  • פראדי

    גרפיקה
    חברה
    16/02/2025 ב10:04 am
    253
    376
    0
    פעילה בקהילה

    תמשיכי!

    נשמע טוב–

  • אביטל הלוי

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    17/02/2025 ב9:50 am
    300
    472
    0
    פעילה בקהילה

    הדבר הראשון שמומלץ לשבת ולחשוב עליו הוא מטרות

    המטרות- הם בסיס חשוב, שבהמשך התהליך וגיבוש האלמנטים הוויזואליים ניקח אותם לתשומת ליבנו יותר.

    מה המטרה שלי בעיצוב? בעריכה? בשביל מה שווה לי כל כך להתאמץ- ואיזה ‘ערך’ אני רוצה להנחיל?!

    כל פעם המטרות והערכים משתנים בהתאם לציבור ולקהל שאתם מעצבות לו, בהתאם לאירוע ולצורך.

    וגם כשלעיתים בשני מקרים שונים- המטרות זהות, עדיין (!)- יש הרבה מאפיינים שהעיצוב יצא ייחודי וכשלעצמו. ולא נראה בכלל דמיון.

    לדוגמא- בעיצוב למשפחה שלי המטרה כמעט כל הזמן זהה- אחדות. (זה ה-ערך של אבא שלי) וכמעט כל מפגש אני מוצאת את עצמי מתחילה עם המטרה הזו. בפועל, בקונספט העיצובי והרעיונאות – זה משהו חדש! למעט חגים- רוב הפעמים אני רוצה שרעיון מסוים שיש בחג הספציפי או ערך רוחני שאני רואה צורך ‘לרענן’ בבית – אז הוא המטרה שלי.

    בד”כ המטרה תהייה מילה או משפט קצר שהיא ‘ערך’ או תוצאה של משהו. לדוג: חוויה, חיבור, הנעה לפעולה (תרומות למשל), מורשת, ועוד.. (כמובן שכל פרויקט לפי הצרכים המדויקים בשבילו ואחרי מחקר…)

    בסופו של דבר כשיגמר הכול- מה הטעם והזיכרון שיישאר למשתמשים?

    אני נזכרת במיתוג לשבת כלה שהמטרה שלו העיקרית (חוץ מכיף לכלה כמובן) הייתה בכיוון רוחני של ניצול זמן. כל השבת הייתה בנושא : רכבת הכלה. והיו הרבה משפטי חכמה מפוזרים ותלויים על רכבת ומרוץ החיים והספק…, התוכנית הייתה קשורה בזה, ומזכרת, ועיצוב. עד כדי כך שבנות בסוף השבת ציטטו משפטים שהיו קשורים וזה המסר שהם יצאו אתו. המטרה השיגה את עצמה.

    מה שנעשה עכשיו- נחשוב איזה ערך או תוצאה היינו רוצות שיצא לנו מזה? מה אנחנו באות בעצם לומר (אנחנו לא מעצבות סתם שיהיה יפה, אלא מעצבות מטרה\תוצאה. אם הוא לא אומר לי משהו אז הוא תפל:).

    מה הערך שלך?

    שתפי אותנו


  • אביטל הלוי

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    24/02/2025 ב10:08 am
    300
    472
    0
    פעילה בקהילה

    היי לכם!

    בדיון הזה נעסוק: ב’סיעור מוחות’ והצפת רעיונות המשרתים את המטרה, סינון והתאמתו לקהל היעד.

    אנחנו ממשיכות-

    אחרי שגיבשתי לי מטרה ושמרתי לי אותה כתובה איכנשהו. (כן, מומלץ לכתוב את זה😄),
    אני רוצה לחשוב עם עצמי:

    איך בדיוק אשרת את המטרה? איך אגרום לקהל להבין את מה שאני רוצה להעביר?

    מבחינה ביצועית- איך אני הולכת להעביר את זה?

    וכאן מגיע רגע כיף, אך שעשוי לבלבל מאוד (!).

    אני ‘משליכה’ את כל הרעיונות שעולים ושעשויים להיות קשורים, מה שאני עושה- זה ‘סיעור מוחות’, ע”י כתיבה של המטרה הברורה באמצע הדף- וזרועות משתלחות ממנה ומביאות לי רעיונות ללא סינון שעשויות להשלים לי לקונספט ולהתאים למטרה.

    לדוגמא: המטרה שלי בערב גיבוש האחיות הקרוב הוא: חוויה ושחרור (כמו שהזכרנו בדיון קודם- זה תוצאה. ועכשיו אני רוצה שזו התוצאה שתצא לי מהערב גיבוש) כתבתי את המטרה באמצע הדף, ושלחתי זרועות לכל הכיוונים (הזרועות בעצם הם הרעיונות והאסוציאציות שעולות לי מהמילים הללו- חוויה ושחרור): צחוק, שמחה, כיף, חופש, בלי מסגרת, הוואי, אווירה, תרפיה, לנשום ועוד….

    מעולה!

    שימי לב: לא חייב להשתמש רק בתיאורים, להפך כל מה שעולה לך בראש הוא מצוין, אפילו פעולות, הגדרות וכו’.

    עכשיו אנחנו מגיעות לחלק של סינון, הצלבה והתאמה לקהל היעד.

    א. כל מה שכתבתי למעלה- ה’נגזרים’ של המטרה- צריכים להיות לנגד עיננו. ואנחנו מתחילות לחבר פעולות לכל אחד: לדוג’ לנגזר- צחוק, איך אוכל להביא לידי ביטוי ‘צחוק’? ולהעלות רעיונות…מיתוג משעשע, בדיחות, סיפור, הפעלה מצחיקה, וכו’. ולהמשיך בדרך הזו את כל המילים שהוצאנו בסיעור המוחות.
    בעצם: להוציא רעיונות מעשיות\ מופעלות לכל אחד מהנגזרים (הייתי מובנת?)

    ב. עד כמה מהרעיונות שכתבתנו ברי ביצוע? האם אוכל ליישמם? (כבר קרה לי שלא היה לי אפשרות לאלמנטים כאלו או אחרים בעיצוב והפקה. אז מוותרים (או שלא🙃)

    ג. שימושיות! חווית משתמש! נוחות!

    סופר חשוב.

    האם הקהל שאני מתכננת לו את זה- זורם\אוהב\נוח בשבילו? עד שלא ‘חופרים’ ומעמיקים בין בקהל היעד ובין בנושא- נדיר להבין באמת את הצרכים האמיתיים של הקהל שלנו.

    כך לדוגמא גיליתי במשפחה של בעלי- שלא נוח להם מרכזי שולחן גבוהים, ואצל חברה שלי- הרוב בנים ותוכניות ילדותיות או סמינריסטיות לא באות בחשבון. ויש כאלה שלא נח להם לשלם מחיר יקר על אטרקציה, ויש כאלה שלא אוהבים חלבי, ויש כלללל מיני משפחות ומגזרים וקהלים שלכל אחד אזור הנוחות שלו.

    ולכן כשאת ואני וכל אחת באות לעצב ולהפיק- נחשוב אחרי שלב המטרה ואחרי שלב העלאת הרעיונות:

    מה בר ביצוע?

    מה מתאים ונוח לקהל היעד?

    ולסיום- והאם זה משרת את המטרה?

    קריטי קריטי קריטי!

    שיתופון קטנטן ממני:

    השבוע יש לנו- האחיות מסיבת פורים ביחד. ומה שאני עשיתי- בדיוק לפי המהלכים שאני משתפת אתכן כאן: המטרה שלנו- חוויה ושחרור (אחיות שלי מטופלות ב”ה בילדים, ועד שיוצאים מהבית…), אז כמובן אני על המיתוג למרות שאף אחת לא ביקשה ממני (ציטוט אחותי לאמא שלי: היא עסוקה, יש לה הרבה עבודה… נסתדר בלי מיתוג.) בכל אופן- מה שיוצא זה שאני מפתיעה אותם עם מיתוג. – אל תגלו פליזז!

    בסיעור מוחות- מחוויה הוצאתי- צחוק. עכשיו אחיות שלי הם מצחיקות מאוד!, הם אוהבות צחוקים ואנחנו כבר יודעות מה הולך להיות בערב הזה…. אחותי הקטנה גינבה לאזניי את נושא התכנית מ’למעלה’- כל המ’ של המגילה (-משתה ושמחה, מקרא מגילה, משלוח מנות ומתנות לאביונים). עכשיו- גם בגלל שזה פורים, גם בגלל שזה ‘ממים’, וגם בגלל שזה אחיות שלי…- החלטתי לעצב את כל המיתוג עם כבשות (מההה).

    המיתוג כולל: הזמנה- שנשלחת אליהם יום לפני האירוע (וכל השבוע אני שולחת להם בצ’אט- ממההה, והם לא מבינות מה נסגר איתי… חכי שהם יגלו שזה קשור…😅) מדבקות לכוסות (ממה- טורפת, ממהה-קסימה וכו’), מזכרת וכרטיס ברכה שיהיה על כל צלחת.

    בעצם- רציתי שהם יצאו בהנאה וחוויה- ונתתי לזה ביטוי באמצעות העיצוב (והתוכנית של אחותי- חכו חכו…🤭)

    זהו. אז זוהי דוגמא טרייה למה שכתבתי לכן היום.

    אהבת?

    יש לך מה להוסיף?

    אם כן- תוסיפי לנו!

    אם גם את נתקלת בקושי של קהל יעד ואזור נוחות- שתפי אותנו שנחכים!

    בהצלחה רבה!

    אביטל הלוי

  • אביטל הלוי

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    24/02/2025 ב10:20 am
    300
    472
    0
    פעילה בקהילה

    זה גיף

    צריך להוריד כדי לראות…

    (חווית משתמש😉)

  • אביטל הלוי

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    04/03/2025 ב10:57 am
    300
    472
    0
    פעילה בקהילה

    שלב שלישי! ואוו אנחנו מתקדמותת😄

    בהודעה הזו אדבר בעז”ה: גיבוש קונספט אחיד ושפה עיצובית מלאה


    נושא מעניין וכיפי. התחלנו!

    יש לנו נושא > יש לנו מטרה > יש לנו עקרונות\ערכים > עכשיו אנחנו מגבשות קונספט!

    גיבוש הקונספט הוא בעצם אופן ההגשה למשתמשים שלנו. אנחנו עוסקות בתחילה- בחשיבת קונספט: לתוצאה ויזואלית.

    ראשית, נבחר תיאורים המתאימים למטרה והערכים שבחרנו, ונרצה ‘לתייגם’ כך : (בחרי 3 נגיד)
    צעיר, רוחני, מצחיק, טבעי, קליל, יוקרתי, סטייל, עליז, כיף, מקצועי, מודרני, נוסטלגי, עוצמתי, אלגנטי, חדשני, מרגש, שמח, אמין, מתוחם, ידידותי, זוהר, הייטק, שובב, פשוט

    עכשיו זה משרת אותנו! איך המותג והמיתוג שלי הולך להיראות… אם לדוג’ בחרתי בתיאורים: רוחני, יוקרתי וסטייל- זה המראה הסופי מהתוצאה הוויזואלית שאגבש!. לכן אם זה הערכים שלי לדוג’ עבור אירוע- אשתמש בצבעים המסמלים רוחניות וקדושה וגם- משדרים סטייל (נגיד תכלת עמוק או סגול כהה), האלמנטים שלי יהוו יוקרה ורוחניות, והעיצוב שלי בפועל בשולחן חג לדוג’- ישדר יוקרה במפה, וילונות, כלי אוכל, מרכזי שולחן, הדפסים מעודנים ויוקרתיים, כרטיסי הושבה אישיים.
    בדוגמא האחרונה בחרתי ברוחניות ויוקרה, עכשיו אני מחליטה באיזה אופן לבצע את זה- יכול להיות שהרוחניות תתבטא בתכנים של הערב, בתוכנית המוצעת. והיוקרה- בעיצוב אווירתי. ואפשר גם אחרת: נניח שבעיצוב האווירה אני בוחרת לשזור את הרוחניות- במשפטי אמונה, עלון, מזכרת ועוד… ואת העיצוב היוקרתי אניח בנישה של האוכל לדוגמא.

    מה שאני מנסה להגיד זה בעצם- את בוחרת לפי ‘תיוג’ הערב שלך איפה בדיוק להשקיע כל ערך. (אם בעיצוב שולחן, מיתוג, תוכן, בר ועוד…) הייתי מובנת?

    אחרי זה תוכלי לעשות לעצמך רשימה-

    מה בדיוק אני צריכה פיזי וויזואלי בהתאמה לקונספט?

    ברור שזה תלוי בצורך שלך ושל קהל היעד, וגם בצורך המקסימלי כדי לקיים את המטרה.
    דוגמאות-
    פרינט: הזמנה, כרטיסי הושבה, כרטיסי ברכה, מזכרת, שלטים, מדבקות, כוסות ועוד.
    מוצרים: מרכזי שולחן, סרטי בד, פרחים, כלים, מפות, עמודים, וילונות, כסאות וכו’
    תוכן: פעילות, מצגת, תחרות, שיחה, משחק ועוד. (חשוב שיהיה תוכן!, ערב- ככל שיהיה מושקע ונראה וואו בלי תוכן הוא תפל מאוד)

    הבנו מעולה! נכון? (תגידי לי אם משהו לא מובן- אני פה לשאלות בכיף, וגם אם מובן אפשר בגמרי לעדכן אותי😊)


    המשכנו-

    יש לנו כללי ברזל בסיסיים לקונספט מנצח:

    1. פשטות – קונספט מותג חייב להיות ברור ונגיש. פחות זה יותר.
    2. עקביות – מסר ברור ועקבי, המשתמשים מבינים בצורה ישירה או בעקיפין מה בדיוק רוצים מהם או מה באתם לומר
    3. רלוונטיות – התאימו את הקונספט למה שמעניין את קהל היעד שלכם. תוך התאמה לגיל, מגזר, העדפות ועוד.

    זכור לי מאוד עוד בזמן הלימודים שמיתגתי שבת גיבוש קיץ למשפחה שלי (הסנדלר לא יחף..), וכל הזמן הייתי עסוקה בלהסביר להם מה בדיוק התכוונתי בכל צורה ומבנה בעיצוב המיתוג. משום מה ללא ההסבר שלי זה לא היה ברור..😅. לי זה היה ברור! כשמש! שהצורה הזו נעלי בית – וכל אחד ראה משהו אחר:) לכן חשוב מאוד עניין הפשטות. הבהירות של המיתוג שכולם יודעים מה זה בדיוק. ומבינים. (ואפשר תוך כדי עיצוב לאתגר את המשפחה ולשאול – מה זה בדיוק?! למקד את עצמך כי לפעמים מרוב שאנחנו ‘עמוק’ בעיצוב, זה יכול להתפספס וחבל.)

    יש עוד הרבה רעיונות להוספה עבור הקונספט, אבל זה תלוי בכל נושא ומטרה שונים. תזכירו לי לשתף מיתוג בהקשר הזה בהמשך בעז”ה.

    הרבה הצלחה!

    תשתפו בהתקדמות, שאלות וכל דבר שקשור.

    באהבה,

    אביטל הלוי

  • אביטל הלוי

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    10/03/2025 ב11:02 am
    300
    472
    0
    פעילה בקהילה

    היי חברות!

    א. בדיון הזה יש רעיונות להקפיץ את עיצוב שולחן חג פורים בקלות

    ב. אנחנו ממשיכות- אבל מייעלות את עצמנו קודם

    מה זה אומר? כל הפרטים…

    כדי שהתוכן שאני מביאה פה לא יישאר ‘טכני’ אני רוצה לאתגר אתכם. שנעבור באמת יחד תהליך מדהים וכיפי ברמות- לתוצאות ממשיות!

    מוכנה?

    אז מה בעצם? אנחנו נתחיל בקטנה… ואז נגיע לחג פסח בעז”ה מוכנות ‘בגדולה’😄.

    מעניין אותך לשמוע מה האתגר?

    את רוצה לעצב ולהפיק שולחן פסח מושקע?

    בא לך להתנסות קודם או ‘לצנוח’ בניסן?

    תגיבי לי עכשיו

    מחכה…

    😊

  • מירי memory

    גרפיקה
    חברה
    18/03/2025 ב12:46 am
    214
    190
    0
    פעילה בקהילה

    אביטל, מחכה להמשך….

    • אביטל הלוי

      מיתוג שיווק ופרסום
      חברה
      18/03/2025 ב9:37 am
      300
      472
      0
      פעילה בקהילה

      יאאאה מירי איזה כיף שאת איתי,

      תודה לך!

  • רחל גולד

    גרפיקה
    חברה
    19/03/2025 ב2:48 am
    75
    176
    0
    פעילה בקהילה

    מרתק, מחכים. וגם אני מחכה..

  • אביטל הלוי

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    19/03/2025 ב11:52 am
    300
    472
    0
    פעילה בקהילה

    בתגובה הזו אעסוק בעז”ה-

    א. אתגר מעשי ומתגמל במיתוג ועיצוב שולחן

    ב. המשך תהליך העיצוב שלנו!💪

    ראשית- חשבתי לצאת באתגר מתגמל למעצבות גרפיות- בשילוב של מיתוג ועיצוב שולחן לחג הפסח הקרוב, בליווי אישי שלי. אבל זה תלוי בכן, בהיענות שתהיה. את מעוניינת? שתפי חברות שעשויות לאהוב, וקדימה- נגבש קבוצה ונתחיל באתגר… (המטרה של האתגר זה ליישם בשטח ולהתנסות במיתוג ועיצוב שולחן בתהליך. כמובן שהמרוויחה מזה- זו ההשתתפות, הידע והניסיון שנרכש. בכל אופן אנסה לדאוג לפרס מתגמל בעז”ה) אז תעדכני אותי פה ב’תגובה’.

    שנית- אנחנו ממשיכות!

    בעצם- מה שהעברתי לכן עד עכשיו זה עוגני הבסיס שלנו בתחילתו של תהליך מיתוג ועיצוב בכלל ובפרט:

    א. מטרה

    ב. ערכים

    ג. תיוג הקונספט

    ד. שימושיות ונוחות למשתמשים שלנו

    נתתי גם טעימה מזערית לכללי עיצוב- שיהיו ברורים, שיבינו את הכוונה, כמה פשוט ככה לא פשוט… עקביות ועוד. (בכללי, עקביות זה ה- חשוב בפרסום מותג. העיצוב חייב להיות אחיד, תואם ועקבי. ככה הוא מזוהה וממתג בצורה טובה.)

    לאט לאט אנחנו צוללות פנימה- לביצוע האמיתי, הממשי. יאווו זה הכי כיף!👏

    בוא נטעם מהביצועיסטיות:

    כל מה שעשינו עד כה -תיאורטי, בואי נוריד אותו לשטח!

    בחרת מטרה וערכים. תכל’ס עכשיו נוציא מהם מוצרים.
    (במידה ויש מטרה ותוכן ממשי לערב ההפקה של עיצוב השולחן- המיתוג והעיצוב באים לשרת וליעל אותו. במידה ולא- עכשיו (!) זה הזמן לחשוב על תוכן שיהיה, כמובן קשור ומשמש את המטרה. (לדוגמא: אם העיצוב נועד לליל פסח- ליל הסדר הוא ה’תוכן’ העיקרי שלי. וכל מטרה שבחרתי- תבוא לידי ביטוי במיתוג, בעיצוב וניתן גם בתהליך ליל הסדר- אם זה מתאפשר. זה מובן?)

    בחרתי מוצרים המשרתים את המטרה (שלט, כרטיסים, מדבקות, קופסת מתנה, ערכה אישית, שקית תוכן ממותגת ועוד. בהמשך הגיוני שיעלו עוד רעיונות..)


    ועכשיו לגיבוש קונספט עיצובי שעל פיו אני מעצבת את השולחן. דיברתי איתכם באחד הדיונים על עיצוב הקונספט. איך בפועל אני מגבשת קונספט?

    א. כיוון

    ב. השראות

    ג. התאמה


    כיוון כולל את הצורך והמטרה, בד”כ אנו עושים את ההבחנה די אוטומטית- ברור לנו שאם האירוע הינו ‘חוויה’ ו- ‘אקשן’ צבעים מסוימים לא יופיעו בקונספט (צבעים קרים או עמומים) כמו שגם אלמנטים מסוימים שלא קשורים לא יופיעו! יש לנו כיוון בערך לצבעים, לאלמנטים והמוצרים שיהוו בקונספט. אמנם עדין גולמי יחסית אבל זה מעולה.

    השראות זה שלב שפותח את הראש (והעיניים), התוצרים הויזואליים ברובם נותנים לנו אפיקי חשיבה נוספים ויחודיים. חיפוש ממוקד- ייתן תוצאה מוצלחת יותר. פינטרסט הוא אתר השיתוף בינאולמי וממנו ניתן להתרשם ממלא השראות (זהירות זה מבלבל- כדאי לעשות חיפוש ממוקד) ניתן בחיפוש לכתוב שולחנות ערוכים\מעוצבים ובחיפוש חדש- פלטת צבעים לבחירת סקאלת צבעים מתאימה. (יכול להיות שתאהבי סקאלת צבעים משולחן ערוך, או שתקחי מההשראה של השולחן רק את הקומפוזיציה או ההפך.)

    נ.ב עבור הקונספט, ניתן לקחת נושא קשור (זוכרות את סיעור המוחות והשמש?!)- ולהוציא מזה רעיונות. לדוגמא עם המטרה שלי אידיאולוגית- לשמור על סביבה מתכלה (לא מחזור אלא טבעי), אוכל מזה להוציא רעיון של קונספט ‘טבע’ ועיצוב שולחן מחומרים מתכלים, ואווירת יער וכו’. מה שאני מנסה לומר- זה ‘פיתוח’ הנושא ולהוציא מזה ‘הקשרים’ למושגים קשורים שאנו מכירים ולעשות את הקונספט על זה. בשביל ההבנה- חיות, כלי רכב, מושגים ועוד. צירפתי למטה תמונות של עריכת שולחן (פינטרסט)- אחד בהשראת יער טרופי, השני בהשראת נמר- תראו כמה זה יפהיפה!

    התאמה חייבת לכלול סינון. לא כל דבר מההשראות ששמרתי לי בתקייה אכן מתאימות\ברות ביצוע\ מגשימות לי את המטרה. וכן- אני חייבת להתאים את ה’חוויה’ מהקונספט לקהל היעד שלי. (אם החלטתי לעשות יער טרופי וחלק מהמשפחה רגישים אז..) לראות שזה בגבול הטעם הטוב ולא מגושם.


    מה אני עושה עכשיו?

    גיבוש קונספט לעיצוב השולחן (כבר נגיע למיתוג, אל תדאגי😊)

    א. פלטת צבעים

    ב. השראה משולחנות ערוכים (התאמה!)

    ג. נושא ומוצרים לעיצוב

    אל תדלגי על זה- מאסט!! עשי לך תרשים של שולחן החג שלך, איפה ממוקם כל חפץ? היכן יהיה סרטים, החפצים הממותגים, מפה, גביעים, כוסות (קחי השראה מהתמונות שאספת) תני לכל חפץ מקום, לכל פריט תני יחס.

    וואי יצא לי ארוך, מצטערת.

    אהבת את הדיון הזה?

    מה אומרת על האתגר?

    תגיבו לי

    באהבה, אביטל הלוי


Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן