התבאסתי- לפסח הקרוב אני מגיעה מוכנה! | מיתוג ועריכת שולחן חג | ✴️אביטל הלוי

קדם Forums גרפיקה התבאסתי- לפסח הקרוב אני מגיעה מוכנה! | מיתוג ועריכת שולחן חג | ✴️אביטל הלוי

  • התבאסתי- לפסח הקרוב אני מגיעה מוכנה! | מיתוג ועריכת שולחן חג | ✴️אביטל הלוי

    פורסם ע"י אביטל הלוי  מיתוג שיווק ופרסום on 13/02/2025 ב12:15 pm

    היי שלום לך,
    זהו התחלתו של תהליך פסחי למעצבות שרוצות להגיע מוכנות. ייעלו רעיונות, טיפים ולקחים בהקמת קונספט ומיתוג מושלם לעיצוב ועריכה. ככה בכיף שלנו, בלי לחץ.🕰

    שנתיים ברציפות (לפני כמה שנים..)- עמלנו לקראת חג הפסח, קרצפנו וניקנו את הבית… כמו תמיד. ומצאתי את עצמי ביום החג- עומדת מול השולחן חסרת אונים, מנסה להוסיף פה אגרטל, ושם ראנר… רציתי כל כך ‘וואו’. מתזזת לי:

    “מה יוסיף עוד לשולחן?! זה שולחן חג חייב שהוא יהיה מושללם…., אם רק היה לי____, חבל שלא חשבתי על זה לפני…”


    אני ממש! זוכרת את ההרגשה ש- וואי לא היה לי זמן, ומבאס ממש שלא תכננתי את עיצוב השולחן לפני (אצלנו עורכים עם זכוכית ומפות בד- ככה שאין לנו צורך בקניית חד”פ- שעל הדרך מתאימים ובוחרים אלמנטים משלימים לעיצוב…וכאמור אצלנו לא עורכים את הקנייה הזו) ואני אוהבת ורציתי כל כך!- שהכל יהיה מעוצב, נעים למראה ומוסיף לחג.

    אז זהו! חסל חוסר אונים כזה.

    שנה שעברה ניפצתי את המיתוס- השנה אני מזמינה אתכן ביחד איתי לצלוח את זה גם😊💪.

    אז מה בעצם? עדיין לא הגענו לפורים בכלל… נכון!

    ובגלל זה מתחילים עכשיו לאט לאט בכיף שלנו, ברוגע ובלי לחץ, כי גם ככה מפורים- הזמן טס מהררר בלי לשים לב אפילו.

    אוקי. אהבתי. אני רוצה!

    מה זה דורש…. מה אני עושה….

    מעניין אותך? שאמשיך?

    אביטל הלוי הגיבה לפני 5 ימים, 14 שעות 4 חברות · 6 תגובות
  • 6 תגובות
  • מירי memory

    גרפיקה
    חברה
    13/02/2025 ב12:33 pm
    172
    144
    0
    פעילה בקהילה

    אביטל, אני בעד. תמשיכי–

  • rikibing

    גרפיקה
    חברה
    14/02/2025 ב12:17 am
    35
    2
    0
    חברה חדשה

    אביטל יקרה איזהו חכם הרואה את הנולד המשיכי להחכים אותנו לי זה נחוץ מאד!!!!

    בהצלחה

  • אביטל הלוי

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    15/02/2025 ב9:51 pm
    177
    308
    0
    פעילה בקהילה

    איזה כיף!

    ריקי, מירי – אתם איתנו!

    פעם בשבוע בערך (אם אוכל יותר, אעלה בעז”ה) אעלה שלב בהתקדמות שלנו.

    יהיה מועיל בעזרתו יתברך…

  • מירי memory

    גרפיקה
    חברה
    16/02/2025 ב12:51 am
    172
    144
    0
    פעילה בקהילה

    איזה כייף. מחכה—

  • פראדי

    גרפיקה
    חברה
    16/02/2025 ב10:04 am
    213
    292
    0
    פעילה בקהילה

    תמשיכי!

    נשמע טוב–

  • אביטל הלוי

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    17/02/2025 ב9:50 am
    177
    308
    0
    פעילה בקהילה

    הדבר הראשון שמומלץ לשבת ולחשוב עליו הוא מטרות

    המטרות- הם בסיס חשוב, שבהמשך התהליך וגיבוש האלמנטים הוויזואליים ניקח אותם לתשומת ליבנו יותר.

    מה המטרה שלי בעיצוב? בעריכה? בשביל מה שווה לי כל כך להתאמץ- ואיזה ‘ערך’ אני רוצה להנחיל?!

    כל פעם המטרות והערכים משתנים בהתאם לציבור ולקהל שאתם מעצבות לו, בהתאם לאירוע ולצורך.

    וגם כשלעיתים בשני מקרים שונים- המטרות זהות, עדיין (!)- יש הרבה מאפיינים שהעיצוב יצא ייחודי וכשלעצמו. ולא נראה בכלל דמיון.

    לדוגמא- בעיצוב למשפחה שלי המטרה כמעט כל הזמן זהה- אחדות. (זה ה-ערך של אבא שלי) וכמעט כל מפגש אני מוצאת את עצמי מתחילה עם המטרה הזו. בפועל, בקונספט העיצובי והרעיונאות – זה משהו חדש! למעט חגים- רוב הפעמים אני רוצה שרעיון מסוים שיש בחג הספציפי או ערך רוחני שאני רואה צורך ‘לרענן’ בבית – אז הוא המטרה שלי.

    בד”כ המטרה תהייה מילה או משפט קצר שהיא ‘ערך’ או תוצאה של משהו. לדוג: חוויה, חיבור, הנעה לפעולה (תרומות למשל), מורשת, ועוד.. (כמובן שכל פרויקט לפי הצרכים המדויקים בשבילו ואחרי מחקר…)

    בסופו של דבר כשיגמר הכול- מה הטעם והזיכרון שיישאר למשתמשים?

    אני נזכרת במיתוג לשבת כלה שהמטרה שלו העיקרית (חוץ מכיף לכלה כמובן) הייתה בכיוון רוחני של ניצול זמן. כל השבת הייתה בנושא : רכבת הכלה. והיו הרבה משפטי חכמה מפוזרים ותלויים על רכבת ומרוץ החיים והספק…, התוכנית הייתה קשורה בזה, ומזכרת, ועיצוב. עד כדי כך שבנות בסוף השבת ציטטו משפטים שהיו קשורים וזה המסר שהם יצאו אתו. המטרה השיגה את עצמה.

    מה שנעשה עכשיו- נחשוב איזה ערך או תוצאה היינו רוצות שיצא לנו מזה? מה אנחנו באות בעצם לומר (אנחנו לא מעצבות סתם שיהיה יפה, אלא מעצבות מטרה\תוצאה. אם הוא לא אומר לי משהו אז הוא תפל:).

    מה הערך שלך?

    שתפי אותנו


Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן