נשמע לי יקר.
פעילויות סמינריות אני תמיד מתמחרת לפי זמן עבודה. מדליקה טיימר (יש לי מחיר שעתי קבוע, והוא לא נמוך) ועובדת לפיו. במקרה ויש סבבי תיקונים, אני לא מפסידה.
השיטה הזו בדרך כלל טובה יותר ללקוח, כלומר- הוא מרוויח יותר, אבל אני מעדיפה אותה כי מורכב מאד לתמחר מוצרים שאינם ברי קיימא.
לוגו לפעילות הוא לא לוגו מותג. לא מבחינת מחקר, לא מבחינת אסטרטגיה, לא מבחינת הזמן המועט שהוא בשימוש. כל המוצרים לפעילויות מוסדיות הם כאלו. לכן, כמעט כל מוצר שהוא זמני ולא בר קיימא, אני מתמחרת אותו באופן הזה. זה מונע כאבי ראש, מהיר, פשוט וברור לשני צדדים. מסבירה ללקוח גם את הרציונל ובדרך כלל הם מתחבר… זה עובד מעולה.