שלום חנה,
זה בסדר לקבל תגובה כזו מלקוח. סך הכול הוא משלם ורוצה תגמול. (הביצוע שלך יפהיפה ולי לא היה נראה מבינה).
בכל אופן – את כאן כדי לתת שירות, וזה בסדר שלקוח לא אוהב. תוצאה היא עניין של תהליך…
(ולכן לא ממליצה לנפנף את הלקוח. לקוחות מערימים קשיים לעיתים ולנו האתגר להתעלות מעליהם ולתת שירות טוב. אולי לעשות שיחת בירור – למה הוא מתכוון?, לשאול אותו מה הכיוון שהיית רוצה? אולי יש לך דוגמאות שראית ואהבת? להדגיש לו כמובן שעיצוב הוא עולם! ואנחנו פה בתהליך עד לתוצאה שתהייה מקצועית מצד אחד ומאידך – מושלמת בעיניו.)
האם בפרזנטציה של הלוגו שלחת תהליך מלא?
האם הסברת כל לוגו למה הוא נבחר ומה היו השיקולים שלך?
הוספת הדמיות?
אני שואלת את זה בגלל שלעיתים התהליך המלא שנשלח ללקוח מחדיר להבנתו שהיה כאן חשיבה, השקעה ודאגה במקסימום לעסק שלו. ויכול להיות שללקוח לא אכפת באמת שהלוגו יהיה מ AI, אבל חשוב לו לראות שלקחנו ברצינות את העסק שלו. לכן אנחנו נתאמץ יותר ונשקיע בהנגשת התהליך (השראות, ערכי העסק, הדמיות ועוד) במצגת הצגת הלוגו ללקוח.
זוהי דעתי
בהצלחה רבה