בואי נגדיר שניה מה הוא מי: (בקצרה)
קופירייטרית – בונה אסטרטגיה שכוללת גם ניתוח שוק, מוצר וצרכן (אמרתי גם ולא רק) ובהתאם לאסטרטגיה מזהים את הבידול שלך מול המתחרים, ואותו מעלים בפרסום אחרי בנית בריף מדויק.
מכאן עוברים לחלק של נראות המודעה שזה שייך לגרפיקאית.
כמו שכבר נאמר כאן, אכן יש גרפיקאיות שעושות את העבודה באופן מקיף ונותנות חבילת פרסום שלמה ומקיפה.
יש גרפיקאיות שחוץ מלעצב בטכני עפ”י הוראת קופירייטרית / בלקוחה – לא מתעסקות בכלום מעבר.
ויש גם הפוך:) קופירייטרית שרק בונה את האסטרטגיה ומגיעה לשורה התחתונה ומשם מעבירה את החומר לגרפיקאית עם הוראות בסיסיות (משאירה את הקטע של הנראות לגרפיקאית),
ויש קופי’ת שעושה את העבודה בשלמות.
מתי פונים לקופירייטרית.
יש לך עסק קיים, והוא לא מניב כמו שלדעתך הוא מסוגל להניב בפוטנציאל,
הפרסומת שלך לא משביעה את רצונך / לא מדגישה את מה שאת רוצה להדגיש.
את לא מצליחה להביא לקוחות חדשים.
מרגישה במלחמת הישרדות מול המתחרים.
את מתכננת לפתוח עסק חדש.
כל אילו ועוד הן סיבות לפנות לקופירייטרית ולהתחיל תהליך אסטרטגי מקצועי כדי לגעת בנקודה הבעייתית או החזקה של העסק ולמנף אותו באופן יסודי ובס”ד מניב ומצליח.
מאחלת לך הצלחה וס”ד
ועסק מניב ומשגשג.
אם תרצי אוכל לעזור לך בשמחה.
(אני ‘מקוטלגת’ בתחום הפרסום והקופי)
חובי שטיין