מה עושים כשהלקוח לא יודע להסביר מה הוא רוצה?
-
מה עושים כשהלקוח לא יודע להסביר מה הוא רוצה?
היי ממצב?
עבדתי על מיתוג (לוגו וכרטיס ביקור) ללקוחה מהממת בשיחה טלפון איתה היא הסבירה לי כמה חשוב לה שהמיתוג יהיה בקו נקי מודרני וחדשני משהו שונה ובולט.
אני בתור מעצבת שאוכלת מיתוגים לארוחת בוקר עפתי על זה ברמות שהגיע אלי לקוחות החלומות. 🤩התחלתי לעבוד על המיתוג וכמובן הלכתי על הקו הכי חדשני ומודרני.
שלחתי ללקוחה פרזנטציה עם 2 אופציות לבחירה והלקוחה ממש התבאסה, זה בכלל לא היה בכיוון היא לא התחברה לסגנון… (כמובן שבכיתי את נשמתי התחברתי למיתוג בכל רמ”ח אברי 😭)
לאחר שיחה נוספת עם הלקוחה התברר שהיא בכלל אוהבת קו קיטשי ומיושן היא שלחה לי מספר אופציות שהיא מאוד אוהבת הסברתי לה שזה סגנון שונה לגמרי ממה שהיא רצתה לבסוף ישבתי על המחשב ובניתי לה לוגו חדש כמובן שגם הוא יצא יפה אבל לא כמו האופציה הראשונה.
אני לא רוצה שוב להגיע למצב כזה מה הייתי צריכה לעשות?
Log in to reply.