
מניסיונך, איך מתנהלים מול כזו לקוחה? אני כמעט פורשת…
-
מניסיונך, איך מתנהלים מול כזו לקוחה? אני כמעט פורשת…
פורסם ע"י STUDIO OVER מיתוג שיווק ופרסום on 25/12/2024 ב11:30 amשלום, אשמח אם תוכלי לסייע בעדי מניסיונך…
יש לי לקוחה שביקשה מיתוג,
לאחר ישיבה מאומצת וחלומות בליל יצרתי לה מיתוג עדכני ומקצועי.
שלחתי לה לתגובה ובחירה והיא משיבה שהיא לא אוהבת את הגופנים,
אני משנה, נותנת עוד כמה אופציות שונות גם בעיצוב הכללי וכו’, שולחת והיא שוב מחזירה לי – אני בכלל לא אוהבת את הסגנון ומצרפת תמונות מpinterest של איזה גופן היא אוהבת, צבעים ללוגו ועוד דברים מיושנים ממש, או לא ממש מיתוגים…
מתלבטת אם להרים ידיים ולפרוש…
מה את אומרת?
לכתוב לה שאני מגיעה מהמקום המקצועי, מציעה לה מיתוג מקצועי וכו’ ואם היא רוצה אני יכולה לעשות את מה שהיא מבקשת אבל אח”כ אין תלונות שזה לא מוכר או מקצועי וכדו’ – כי ממש לא מתחשק לי לעשות דברים כאלו, רק אם חייבים…😞
תודה מראש על הקדשת הזמן עבורי!
עדן יאמין הגיבה לפני 2 חודשים 12 חברות · 16 תגובות -
16 תגובות
-
1527
2604
0
מנהלת קהילה
אין לי עצה, רק השתתפות.
כל כך מתסכל 🙁
-
566
480
0
מנהלת קהילה
הי,
מצד אחד- את רוצה להשביע את רצון הלקוחה.
מצד שני- אם תעשי זאת, ייצאו מתחת ידך תוצרים שמביישים את המוניטין המקצועיים שלך.
לעניות דעתי הטוב ביותר או לפרוש מהעבודה הספציפית הזו, אבל לעשות זאת בצורה הכי טובה שאפשר.
ולכן נראה לי שאת יכולה לכתוב לה מייל בסגנון:
X יקרה,
אני רואה ששני סבבי טיוטות ששלחתי לך לא השביעו את רצונך,
שלחת לי השראות אחרות- מעניינות מאוד אבל רחוקות מהקו המקצועי שלי,
כשאני מסתכלת כאן נטו עלייך כלקוחה אני מתלבטת עד כמה אוכל להיות לך לתועלת, בגלל הפער בין מה שהצעתי לך לבין מה שאת באמת רוצה,
וכדי לנהוג ביושר ובכנות אני אומרת את זה כבר עכשיו לפני שאנחנו מתקדמות הלאה,
אם את רוצה ללכת למישהי אחרת זה בסדר גמור מצידי, וכמובן אחזיר לך את כל מה ששילמת עד עכשיו,
אבל אם את בוחרת להמשיך איתי- אז תצטרכי לסמוך עליי בתור אשת המקצוע ולהתקדם עם אחת מהאופציות שכבר הכנתי עבורך.
זה לחלוטין לבחירתך, בינתיים אני לא מתקדמת עוד, תעדכני אותי בבקשה מה את מחליטה,
-
383
252
0
פעילה בקהילה
יפה.
לצערי, אצטרך לשלוח לה מייל בסגנון הזה…
תודה על ההשתתפות וההיענות!!
-
306
222
0
פעילה בקהילה
אהבתי את הסגנון…מכבד מאד!!!!!
גם אני במסגרת העבודה שלי נתקלת בכאלו לקוחות,
מאמצת בחום, כמובן לפי עבודתי…
-
-
15
12
0
חברה חדשה
אהבתי ממש את צורת הפניה,
מכבד, לא מבייש, ואם זאת שומר על הרצון שלנו – הגרפיקאיות – לצאת עם עבודה יפה שלא תבייש את המותג שלנו!
-
1434
1742
0
פעילה בקהילה
אהבתי מאוד את התגובה של @rivkigrinvald
מציעה צעד מקדים – אם עדין יש לך סבלנות –
לנסות לשבת עם הלקוחה ולהבין איתה ביחד מה היא אהבה בדוגמאות האלה?
משם אפשר לנסות להוביל אותה איך ומה יכול לעבוד במיתוג מקצועי
לא בטוח שילך, אבל בהחלט יתכן שיהיו הפתעות
-
12
20
0
חברה חדשה
לפי דעתי, צריך פשוט להסביר ללקוחה את הענין. הרי לא הגיוני שהיא תרצה משהו מיושן ולא רלוונטי – רק שהיא פשוט לא מעודכנת… אפשר לומר לה בצורה מכובדת שהדוגמאות שהיא מבקשת כבר לא כ”כ עדכניות, וכיון שאת רוצה להוציא תוצר איכותי את לא יכולה לייצר לה כזו דוגמא.
אני חושבת שהיא תשמח שהארת את עיניה…
-
383
252
0
פעילה בקהילה
בינתיים, טרם התקבלה תשובה מצידה…
שילבתי את כל התגובות שלכן, מקווה שיהיה לתועלת.
בכל מקרה, אתן כותבות איפשהו בחוזה (אם קיים) סעיף בנושא?
-
-
28
40
0
חברה חדשה
היי
אני ב”ה זכיתי בלקוחות מכול הגוונים…
ולמדתי על בשרי, כמה חשוב הסכם עבודה מסודר!
ממליצה לך לשבת על זה יום שלם , ולסגנן לך הסכם עבודה מסודר
בשביל למנוע כמה שאפשר את העוגמת נפש של שתי הצדדים
ממש מ0 לדוגמה מקדמה לפני תחילת העבודה ,
שהלקוח ישלח לך כמה סגנונות של עבודות שהוא מתחבר לזה
ועוד…..
וכך יהיה לך הרבה יותר קל להגיע לטעם והסגנון של הלקוח
אגב אני שולחת גם את תיק העבודות שלי
וכדי שהלקוח יבין באיזה קו עיצובי אני עובדת
בהצלחה רבה
-
2
2
0
חברה חדשה
מסכימה ממש
הסכם עבודה מסודר חוסך הרבה כאבי ראש
ומלקוחות כאלה לומדים מה להוסיף להסכם:)
-
383
252
0
פעילה בקהילה
אשמח אם יש לך משהו כזה מוכן, לשלוח לי לראות סגנון דברים ומה כדאי לי לייעל,
אפשר בפרטי😉
תודה!!
-
-
1104
1758
0
פעילה בקהילה
אני חושבת שהיה מקום לשאול את הלקוחה – נסי לתאר לי מה דמיית, איזה סגנון את אוהבת וכו’..
לנסןת להבין את הראש שלה,
ואם זה לא הולך אז בהחלט צריך לדעת לפרוש בכבוד
-
8
4
0
חברה חדשה
אמנם כל התגובות נכונות
אבל משפט אחד שמנחה אותי-
הלקוח תמיד צודק..וחוזה עבודה מסודר לפני זה קריטי!
-
566
480
0
מנהלת קהילה
רק שימו לב שחוזה לא פותר את כל הבעיות-
בלי לפרט יותר מדי, יש לקוחות שהעניינים איתם הולכים ומסתבכים ככל שמתקדמים בעבודה, גם אם חתמנו על חוזה.
ברגע שמזהים שאנחנו בתוך תיק בעייתי צריך לשבת בקור רוח ולחשוב מה תהיה דרך הנסיגה שתגרור הכי פחות נזקים.
-
108
86
0
פעילה בקהילה
לי אישית יש טראומה מלקוחה כזאת שכמה שלא ניסיתי להסביר לה מה הולך ושאין קשר בין הצבעים שהיא רוצה
עשיתי לה בסוף מה שהיא בקשה עד שהיתה מרוצה ולקחתי את הסיכון שיראו את העבודה הזאת…
זה באמת שיקול שלך…כי זה באסה לסגת אחורה אחרי שמרגישים שבזבזתי זמן על משיהו…
-
108
86
0
פעילה בקהילה
אם זה יגיע לעמק השווה נשמח שתצרפי מה שיצרת…😉
Log in to reply.