מניסיונך, איך מתנהלים מול כזו לקוחה? אני כמעט פורשת…
-
מניסיונך, איך מתנהלים מול כזו לקוחה? אני כמעט פורשת…
פורסם ע"י STUDIO OVER מיתוג שיווק ופרסום on 25/12/2024 ב11:30 amשלום, אשמח אם תוכלי לסייע בעדי מניסיונך…
יש לי לקוחה שביקשה מיתוג,
לאחר ישיבה מאומצת וחלומות בליל יצרתי לה מיתוג עדכני ומקצועי.
שלחתי לה לתגובה ובחירה והיא משיבה שהיא לא אוהבת את הגופנים,
אני משנה, נותנת עוד כמה אופציות שונות גם בעיצוב הכללי וכו’, שולחת והיא שוב מחזירה לי – אני בכלל לא אוהבת את הסגנון ומצרפת תמונות מpinterest של איזה גופן היא אוהבת, צבעים ללוגו ועוד דברים מיושנים ממש, או לא ממש מיתוגים…
מתלבטת אם להרים ידיים ולפרוש…
מה את אומרת?
לכתוב לה שאני מגיעה מהמקום המקצועי, מציעה לה מיתוג מקצועי וכו’ ואם היא רוצה אני יכולה לעשות את מה שהיא מבקשת אבל אח”כ אין תלונות שזה לא מוכר או מקצועי וכדו’ – כי ממש לא מתחשק לי לעשות דברים כאלו, רק אם חייבים…😞
תודה מראש על הקדשת הזמן עבורי!
ה ה הגיבה לפני 23 דקות 10 חברות · 11 תגובות -
11 תגובות
-
113112פעילה בקהילה
אין לי עצה, רק השתתפות.
כל כך מתסכל 🙁
-
3570מנהלת קהילה
הי,
מצד אחד- את רוצה להשביע את רצון הלקוחה.
מצד שני- אם תעשי זאת, ייצאו מתחת ידך תוצרים שמביישים את המוניטין המקצועיים שלך.
לעניות דעתי הטוב ביותר או לפרוש מהעבודה הספציפית הזו, אבל לעשות זאת בצורה הכי טובה שאפשר.
ולכן נראה לי שאת יכולה לכתוב לה מייל בסגנון:
X יקרה,
אני רואה ששני סבבי טיוטות ששלחתי לך לא השביעו את רצונך,
שלחת לי השראות אחרות- מעניינות מאוד אבל רחוקות מהקו המקצועי שלי,
כשאני מסתכלת כאן נטו עלייך כלקוחה אני מתלבטת עד כמה אוכל להיות לך לתועלת, בגלל הפער בין מה שהצעתי לך לבין מה שאת באמת רוצה,
וכדי לנהוג ביושר ובכנות אני אומרת את זה כבר עכשיו לפני שאנחנו מתקדמות הלאה,
אם את רוצה ללכת למישהי אחרת זה בסדר גמור מצידי, וכמובן אחזיר לך את כל מה ששילמת עד עכשיו,
אבל אם את בוחרת להמשיך איתי- אז תצטרכי לסמוך עליי בתור אשת המקצוע ולהתקדם עם אחת מהאופציות שכבר הכנתי עבורך.
זה לחלוטין לבחירתך, בינתיים אני לא מתקדמת עוד, תעדכני אותי בבקשה מה את מחליטה,
-
9942פעילה בקהילה
יפה.
לצערי, אצטרך לשלוח לה מייל בסגנון הזה…
תודה על ההשתתפות וההיענות!!
-
1418חברה חדשה
אהבתי את הסגנון…מכבד מאד!!!!!
גם אני במסגרת העבודה שלי נתקלת בכאלו לקוחות,
מאמצת בחום, כמובן לפי עבודתי…
-
-
138חברה חדשה
אהבתי ממש את צורת הפניה,
מכבד, לא מבייש, ואם זאת שומר על הרצון שלנו – הגרפיקאיות – לצאת עם עבודה יפה שלא תבייש את המותג שלנו!
-
57164פעילה בקהילה
אהבתי מאוד את התגובה של @rivkigrinvald
מציעה צעד מקדים – אם עדין יש לך סבלנות –
לנסות לשבת עם הלקוחה ולהבין איתה ביחד מה היא אהבה בדוגמאות האלה?
משם אפשר לנסות להוביל אותה איך ומה יכול לעבוד במיתוג מקצועי
לא בטוח שילך, אבל בהחלט יתכן שיהיו הפתעות
-
42חברה חדשה
לפי דעתי, צריך פשוט להסביר ללקוחה את הענין. הרי לא הגיוני שהיא תרצה משהו מיושן ולא רלוונטי – רק שהיא פשוט לא מעודכנת… אפשר לומר לה בצורה מכובדת שהדוגמאות שהיא מבקשת כבר לא כ”כ עדכניות, וכיון שאת רוצה להוציא תוצר איכותי את לא יכולה לייצר לה כזו דוגמא.
אני חושבת שהיא תשמח שהארת את עיניה…
-
9942פעילה בקהילה
בינתיים, טרם התקבלה תשובה מצידה…
שילבתי את כל התגובות שלכן, מקווה שיהיה לתועלת.
בכל מקרה, אתן כותבות איפשהו בחוזה (אם קיים) סעיף בנושא?
-
-
84חברה חדשה
היי
אני ב”ה זכיתי בלקוחות מכול הגוונים…
ולמדתי על בשרי, כמה חשוב הסכם עבודה מסודר!
ממליצה לך לשבת על זה יום שלם , ולסגנן לך הסכם עבודה מסודר
בשביל למנוע כמה שאפשר את העוגמת נפש של שתי הצדדים
ממש מ0 לדוגמה מקדמה לפני תחילת העבודה ,
שהלקוח ישלח לך כמה סגנונות של עבודות שהוא מתחבר לזה
ועוד…..
וכך יהיה לך הרבה יותר קל להגיע לטעם והסגנון של הלקוח
אגב אני שולחת גם את תיק העבודות שלי
וכדי שהלקוח יבין באיזה קו עיצובי אני עובדת
בהצלחה רבה
-
2חברה חדשה
מסכימה ממש
הסכם עבודה מסודר חוסך הרבה כאבי ראש
ומלקוחות כאלה לומדים מה להוסיף להסכם:)
-
-
2854חברה חדשה
אני חושבת שהיה מקום לשאול את הלקוחה – נסי לתאר לי מה דמיית, איזה סגנון את אוהבת וכו’..
לנסןת להבין את הראש שלה,
ואם זה לא הולך אז בהחלט צריך לדעת לפרוש בכבוד
Log in to reply.