ניסיון שלך בזמן עיצוב פרסומת
-
ניסיון שלך בזמן עיצוב פרסומת
פורסם ע"י שרה ט גרפיקה on 01/12/2024 ב11:54 amשלום, מעוניינת לדעת מנסיונכן הרב (משוער כמובן) כמה זמן ייקח לי לעצב ללקוח פרסומת כאשר יש לי מידע על השירות שהלקוח נותן והטקסט מוכן עבורי (רב \ מועט), כמו”כ הלקוח ממקד אותי פחות או יותר מה הכיוון של הפרסומת והניראות.
בהסתמך על כל שאינני מתבססת על אתרים עם עיצובים מוכנים וכדו’ אלא מעצבת הכל מא’ ועד ת’.
(הלוגו כמובן מוכן)
וכן אשמח לדעת כמה הכי פחות זמן יכול לקחת לי לעצב פרסומת קלאסית.
זה יעזור לי לדעת לאיזה מהירות אני יכולה להגיע
תודה רבהשרה ט הגיבה לפני 1 חודש, 3 שבועות 4 חברות · 4 תגובות -
4 תגובות
-
76560פעילה בקהילה
מאוד קשה להגיד למישהו אחר:(
זה תלוי בהמון דברים
ניסיון, זריזות, מאגרי תמונות וכ”ו
המון הצלחה!
-
2100חברה חדשה
אף אחד לא ידע לומר לך,
מה שכן אני יכולה לומר
שזה סייעתא דשמיא קודם כל, ואחרי הכול.
דבר שני,
מהצד שלך תיקחי על זה את! אחריות לאורך העבודה.
לדוגמה,
בהצעת מחיר את כותבת כמה סקיצות זה כולל, כמה סבבי תיקונים,
ובמהלך העבודה, להזכיר את זה (מצ”ב סקיצה שלישית מתוך… וכו’)
במהלך העבודה אם צריך, אפשר טיפה לחרוג ולתת יותר, ואז הלקוח מרגיש ויודע(! )שקיבל אקסטרה ולא שהגבלת אותו.
בהסכם חשוב שיהיה כתוב תוך כמה זמן הלקוח צריך להשיב על כל דוגמא שנשלחה אליו.
דבר נוסף, כשהלקוח מבקש בקשות עיצוב “לא לעניין” (כי הרי הוא בעל דמיון מוגבל משלך, ולא מבין גדול בעיצוב) לומר לו את זה בכבוד, מראש! ולא לעשות לו רק בשביל שגם הוא יבין שזה לא לעניין.
כך נחסך זמן רב על פעולות מיותרות.
בהצלחה!
Log in to reply.