עוד מודעה שאני מחפשת לה חרוז טוב
-
עוד מודעה שאני מחפשת לה חרוז טוב
פורסם ע"י משי אלבז גרפיקה on 11/08/2021 ב6:57 pmבהמשך למודעה הקודמת
אני מחפשת משפט שמתחרז למילה ‘שפוי’ אני מצאתי רק ‘הזוי’
ואני חוששת שאולי לא להשתמש במילה הזאת
מה אתן אומרות?
אותיות מאירות הגיבה לפני 3 שנים, 3 חודשים 9 חברות · 24 תגובות -
24 תגובות
-
סליחה…
לא שלחתי את הקובץ
זה הקובץ שאני מחפשת לו משפט שמתחרז למילה ‘שפוי’ במקום ‘הזוי’
-
צפוי?
אפוי?
סתם מה עלה לי בראש..
אולי יפתח לך את הראש עוד.
-
-
לדעתי המודעה השניה הרבה הרבה יותר.
-
-
גם אני אהבתי את המודעה השניה. עם הסגול והירוק
אבל, בעלי לא אהב אותה. ורצה רק את המודעה הזאת.
כשאמרתי לו: ‘מי המחליט פה אני או אתה? רוצה לשבת על הכיסא במקומי ולא רק להחליט אלא גם לעצב?’
הוא ענה בחיוך: אין לך יותר מידי הרבה ברירות. אני הוא זה שמשלם בסוף.
חח
בעל המאה. בעל הדעה.
(;
-
מזה למדתי לא להראות ללקוח משהו שאני לא מאמינה.
הפסקתי להמר על זה כי יש כאלה כ”כ חסרי טעם עניין שתמיד יבחרו את הפחות יפה ונכון.
הפעם זה בעלך, מחר זאת תיהיה לקוחה. מה תעשי?
-
-
פשוט מדהים!
ממש אהבתי את העיצוב!!
וסתם אגב (מנסיון בשטח בעבודה בעיתון…)
מומלץ לך למסגר גם את החלק התחתון (מצ”ב תראי) אפילו בקו דקיק
כי הרבה פעמים שיש רקע לבן אז אין לעין גבולות איפה נגמרת המודעה… (מקווה שהסברתי טוב)
ולפעמים זה מתערבב עם העיצוב הצמוד… וחבל…
ועוד משהו קטן- לדעתי נראה קצת לא קשור הכחול והסגול, תנסי לאחד או לעשות בסוף המעבר הכחול קצת סגול או משהו… או במלבנים של ההזוי ושפוי לשים סגול…
הצלחות!
-
-
כבר אמרתי שאני בעד המסגרת…
אפילו יותר דק.
יש בעיצוב מושג של המשכיות, שנותנים לעין להמשיך צורה.
אבל- במודעה זה לא הולך. זה הורס. העין מתפזרת…
בפלייר אפשר כי זה סוף העמוד אבל שיש המשך לעמוד וגם הוא בצבע לבן… חבל.
עוד אופציה- תעשי במקום רקע לבן- רקע תכלת בהיר בהיר, כמעט שקוף. תראי איך יצא?
-
-
-
-
משום מה התמונה חסומה 🙁
תעשי עובי מינימאלי בלי לפחד, אפילו 0.5 או 0.75
לדעתי אפילו זה מגדיל את הנוכחות של המודעה.
-
שימי לב שהוא יהיה פנימי לרקע העליון ולא יציץ בצדדים כאילו שהוא יותר גדול
הבנת?!
-
כן זה מה שעשיתי
ממש תודה רבה לך על הכל
נתתי עובי של 0.5 ס”מ
נראה טוב
-
-
-
חייבת להחמיא לך שהעיצוב נראה מדהים, ומדבר אלי מאד.
אבל – את רוצה למכור את עצמך רק בכסף? הרבה יותר עדיף לך לחשוב מה החויה שהלקוחה תצא איתו הלאה, אם את תהיי זו שהיא תבחר. ולמה? כי אם בראש של הלקוחה נמצא רק “זול”, אז היום זו את ומחר זו מישהי אחרת, וזהו. תחליף אותך כמו טישו משומש ותו לא.
העיצוב שלך הוא הרבה מעבר לסתם עיצוב זול. הוא מדוייק, הוא נקי, יש בו משהו שמדבר נעים, בתוצאה סופית הוא מאוזן היטב. חוץ מזה – המילה ‘הזוי’ שייכת לשדה סמנטי שלא בטוח שהיית רוצה להיות שם… מילה עם מטען שטחי, לא מעמיק, מוזר, לא נורמלי. רוצה להיות שם? מאמינה שלא… העיצוב שלך יושב טוב, לא רואה בו את ה’הזוי’.
ובלי קשר, תגידי לבעלך שאת צריכה לפרסם את מה שנכון לך ויביא לך לקוחות, בלי קשר למה שהוא אוהב. בסופו של דבר הוא ישלם את זה מהכסף שאת מרויחה 🙂
-
חחח
לקחת רציני את הענין עם בעלי.
ברור שבסוף הוא התכווין לעשות מה שאני חושבת לנכון.
רק התלוצצתי…
לגבי מה שכתבת שאני מוכרת את עצמי בזול. ממש לא! כדי להגיע למקום הזה של להיות גרפיקאית ‘על’ (שאיפת חיי) אני מתחילה במחיר לא גבוה, למרות שאני חושבת שזה מה שמגיע לי.
כי אני קודם כל, רוצה לבנות את השם שלי.
רק שתדעי, עבדתי 4 שנים בבית דפוס. ורק מלפני שבועיים פתחתי עסק עצמאית. ממש בתחילת דרכי.
ברגע שאני אבנה מעגל של לקוחות אני יקפיץ את המחירים. (בהדרגה כמובן…)
לידיעתך, אברהם פריד עוד לפני שהתפרסם, הגיע פעם אחת בהתנדבות (!) לכנס לשיר.
את יודעת כמה אנשים הגיעו? אחד (!) (שמעתי את הסיפור מאשתו של בעל המקור שארגן את הכנס)
וכל השאר היסטוריה…
אם אני טועה, תקני אותי.
אשמח לעצה.
-
-
לגבי הכן מסגרת – לא מסגרת –
את יכולה לעשות מסגרת דקיקה בצבע בהיר מאד שדגמת מהמודעה.
את החלק התחתון תשאירי לבן, בהחלט לא נכון לו להיות בצבעוניות כלשהי, גם לא 2%. אבל תיחום עדין וכמעט בלתי מורגש – יכול גם יכול להיות.
-
אָפוּי, חָפוּי, כָּפוּי, צָפוּי, שָׁפוּי, בָּא לִידֵי בִּטּוּי, בְּלֹא דִּחוּי, בִּלְתִּי צָפוּי, בִּלְתִּי רָאוּי, בִּלְתִּי שָׁפוּי, בִּלְתִּי תָּלוּי, גָּבוּי, הִווּי, חָבוּי, חִוּוּי, טָווּי, כָּבוּי, לִוּוּי, לְלֹא דִּחוּי, לְלֹא שִׁהוּי, הִגּוּי, עִוּוּי, פִּצּוּי, צָבוּי, צִוּוּי, קִוּוּי, רִוּוּי, שָׁבוּי, שִׁוּוּי, וִידּוּי
(מתוך מילוג)
-
-
יש הבדל בין מחיר זול, לבין תרומה.
חוץ מזה, אי אפשר באמת להשוות בין זמרים לבין מעצבות גרפיות. התהליך אינו אותו תהליך, התוצר לא מוגש באותם כלים.
תתמחרי את עצמך בכמה שאת באמת שווה, ואם את רוצה לפנק את הלקוחות או למשוך אליך לקוחות פוטנציאליים – תני להם הנחה. זה גם מתקבל הרבה יותר טוב ממחיר נמוך שאת מגביהה (וגם ‘מרימה את הראש’ ו’עפה על עצמה’ כמו שלקוחות מתוסכלים עשויים להגדיר…)
חוץ מזה, מחיר אמיתי ומשקף, עוזר לסנן לקוחות שלא את ולא אף אחת אחרת תרצה להתעסק איתם. לקוחות קטנוניים שחושבים שאם שלמו שקל, מותר להם לנצל אותך שנה ולטרטר אותך בלי סוף, ואז לבקש את הקובץ הפתוח כדי שהשכנה שלמדה חוג בביתספר תעשה שינויים.
על דברים רציניים משלמים מחיר רציני. וחלק מהשם – הוא גם היכולת לגבות כסף כמו שבאמת מתאים לך.
-
צודקת! מהממת!
אני ממש צריכה עזרה!
איזה משפט כן היית רושמת? מצד אחד עיצוב עדכני, יוקרתי, מצד שני לא מידי יקר למה על ההתחלה להקפיץ מחירים נשמע לי ‘מבריח’ לקוחות’.
אני כן רוצה לבנות מאגר לקוחות ולהתקדם משם הלאה.
חייב למשוך בהתחלה לא רק בעיצוב אלא גם במחיר
איזה משפט היית רושמת?
-
-
משי, העיצוב שלך ממש עשיר ומיוחד, אהבתי.
לגבי המסגרת-
לדעתי המסגרת הדקה מקפיצה את המודעה,
בהצלחה במציאת משפט מושלם (אין לי בינתיים רעיונות..)
-
מנסה…
אולי תצאי משפוי והזוי
ותעברי למשהו אחר?
מה דעתך על:
עיצובי המחר
במחירי היום
או:
יופי של עיצוב
ביופי של מחיר
Log in to reply.