קו נקי
-
קו נקי
פורסם ע"י רותי כהן צילום ומולטימדיה on 04/11/2021 ב10:31 pmשמתי לב שהרבה אנשים (לקולות) שאני עושה להם עיצובים וכו’
אומרים לי תוסיפי זה תעשי זה הם רוצים קצת יותר דברים פחות קו כזה נקי.
ת’אמת שגם אני הייתי ככה ליפני שלמדתי עיצוב.
אבל מה עושים באמת במצב כזה?
איך משכנעים משהוא שזה יותר יפה ומקצועי?
מלכה הגיבה לפני 3 שנים, 2 חודשים 9 חברות · 9 תגובות -
9 תגובות
-
020חברה חדשה
אני אתן לך כלל שנכון לגבי רוב המקרים –
בדרך כלל ככל שהלקוח קטן יותר הוא מטרטר יותר, ונעול על הדמיון שלו
לקוחות גדולים שמשלמים סכומים גדולים באים עם יותר אמון בטעם של המעצבת.
מאחלת לך לעבוד רק עם אלו האחרונים…
-
000חברה חדשה
כן, שמתי לב לזה,
שווה מכל הבחינות לעבוד עם הגדולים,
אבל צריך גם להגיע אליהם…
-
-
640חברה חדשה
מה שאני עושה..זה “לפייס אותו בדברים” כמו שאומרים…
תגידי לו –
קו נקי, משדר רמה גבוהה, יוקרה מקצועיות איכות וכו’
אם נעמיס על המודעה זה יהרוס את מה שאנחנו רוצים לשדר…
בנוסף את יכולה לומר שכשהעיצוב עמוס העין מתעייפת
ולאנשים לא יהיה כח להתחיל לקרוא…
תסבירי לו את הפסיכולוגיה שמאחורי הקו והעיצוב הנקי….וכו כו’
והכי חשוב תראי לו שאת איתו ודואגת נטו לאינטרס שלו
ולא…דואגת שזה יהרוס לך את העיצוב….
את יכולה להוסיף לו.. למדתי עיצוב וככה זה עובד בלב בלה…
בקיצור, תשדרי מקצועיות, ביטחון, שאת יודעת מה את אומרת.
בהצלחה!!
-
400מנהלת קהילה
יכולה להגיד מניסיון שלי כלקוחה
אתמול עבדתי עם מירי גרינוולד היא ענתה לי בצורה מקצועית ופשוט שקפה לי שפחות מתאים X ויותר Y, ובזה הסתיים הסיפור.
(אז פשוט לשקף כי לפעמים בעין לא מקצועית וכלקוחה העיצוב נראה שונה)
-
040חברה חדשה
הבעיה שאנחנו לא בוחרים את הלקוחות.
-
32720מנהלת קהילה
אנחנו לא בוחרות לקוחות אבל הלקוחות בוחרות אותנו…
אני מרגישה שכשלקוח הגיע אלי , וסגר איתי, זה אחרי שראה תיק עבודות שלי
ואם העיצוב שהכי הלך שם יהיה בקו נקי, וזה מה שהוא החליט לבחור, אז זה גם מה שהוא יקבל…
פשוט, לא?? (:
-
-
000חברה חדשה
מאחלת לכן לקוחות מהממות כמו חיה
מקבלות מה שמסבירים להן ומכבדות אותך כמעצבת!
-
700חברה חדשה
רותי ממש התחברתי והזדהיתי…
במקרה שמעתי שבוע שעבר הרצאה מוקלטת ממנהל משרד פרסום-
בין הדברים שלו הוא העלה את הנקודה שלקוחות מרגישים שהם <b style=””>משלמים על הפרסום ולכן הם לא רוצים לבזבז (כביכול) את הכסף שלהם, אז הם רוצים למצות את העמוד או הפרוספקט עד הסוף והם מעמיסים מידע ופרטים…וחס ושלום לא להשאיר סנטימטר ריק-הם הרי משלמים על הסנטימטר הזה…
הוא טוען שההסבר שהכי משכנע לקוחות להישאר בקו נקי ומקצועי הוא-
להסביר בקצרה (לא להיכנס לדיון) שכשהוא עושה פרסומת יש לו בערך 3 שניות לצוד את עיני הלקוח ולגרום לו לקרוא את המודעה… וכשהוא מעמיס חומר הוא מעייף לו את העין מראש והצופה בפרסום-לא יגש לקרוא את זה!-זה מוכח מחקרית!!!
מקווה בשבילך להצליח לשכנע בקלות…
ושהלקוחות שלך יהיו לטעמך (-בונוס משמיים… תתפללי על זה…).
Log in to reply.