שיתוף //. תהליך שיווק
-
שיתוף //. תהליך שיווק
בס”ד
תודה על כל הפידבקים על השיתוף הקודם, באתר או באישי.
אני רוצה לשתף אתכם בתהליך שיווקי נוסף שעומד על עקרון מאוד חשוב…
בואו נהיה כנים.
סוגיית היום שאחרי לא תמיד מעסיקה אותנו, לפעמים הרים קטנים בדרך מסתירים לנו האופק שמחכה לנו. לפעמים ההסתכלות שלנו מאוד עכשווית, בכל זאת – הרי אנחנו חיים בעולם משתנה, ועם כל זאת חבל על הזמן שיתבזבז שנגלה שהיום הזה הגיע.
אל תגידו, יצא לי פיוטי🤩
כל עסק שהשקיע בעצמו והלך לעבור מיתוג מקצועי, ראה בוודאי שהתהליך כולל מחקרי עומק. בניית מותג היא עסק רציני שדורש התייחסות למכלול של נתונים בעבר בהווה ובעתיד.
והנה תהליך המיתוג מסתיים, יש בסיס חזק, יסודי עמוק ומרהיב ביופיו… אבל.. מה עכשיו?
אתם עומדים במקום עם אסטרטגיה מקצועית ביד. למה אתם לא משתמשים בה?
יש לכם ספר מותג מפותח עם כל תוצאות החקר ששילמתם עליו!זה השלב שלכם להתחיל בשיווק, בפרסום שיהיה נכון וימנף את המיתוג והעסק שלכם הכי גבוה.
מי שקרא.ה את הפוסט “אסטרטגיה או טקטיקה” (וכמובן שייכו את עצמם למקום המתאים) יוכל להשלים אותי עכשיו.
עברתם מיתוג, בניתם אסטגרטגיה. בניתם מטרות מלחמה – רציתם מטרה בסופה.
תתחילו לבצע, תבחרו את הטקטיקה איתה תצליחו להשיג את מה שרציתם. צאו לדרך שיווקית מדוייקת.
אני יודעת שזה קצת ארוך, אבל אין כמו שיתופי לייב (ציטוט קוראת נאמנה במקור)
קבלו את “טעימות קטנות” קונדיטוריה ביתית מפנקת ועוגות טעימות כמו שהן יפות.
כדי להכיר את המותג באופן אישי, החלטנו על סדנא, שימו לב להדגשה, זו לא קונדטוריית בוטיק עם 3 מקרונים על מגש שחור, זו קונדטוריה ביתית, טעימה בטירוף (אני טעמתי לא מעט) והכי כיפית בעולם.
יצרנו קונספט לסדנא שמגלה הרבה טקטיקות במטבח של חנוכה, מאכל כל כך מוכר ואהוב ולא איזו עוגת ויטינה עם 25 גרם גלוקוזה מורתחת על 134.8 מעלות פרנהייט…
שימו לב, יש כאן את המודעה מבוססת המותג, ולסדנא פשוט התאמנו תוצרים לא המצאנו עיצוב חדש או שפה חדשה, היה חידוש, גיוון אבל ההיגיון ברור…
מעבר לקמפיין פרסום פרינט יצרנו קהילה, חברות מועדון שבעצם ההשתתפות במועדון הן קיבלו כרטיס חברה המקנה להם הנחה וצבירת נקודות, והצטרפו לפוסטים עונתיים של מתכונים שווים וגדושים.
יצרנו דף נחיתה נח ומרשים להרשמה וכן להצטרפות לקהילת “טעימות קטנות”.
במהלך שיחת ההתאמה חידדנו יחד את היעד ובנינו את טקטיקת הלחימה שלנו, את המהלך הפרסומי, ואת כל המעטפת של התכנון, העיצוב והכרונולוגיה השיווקית הנכונה.
קיצער >> שווה?
עוד לא נכתבו תגובות לדיון זה.
Log in to reply.