תודה וכל המסייעות! נמצא משפט חדש!

קדם Forums גרפיקה תודה וכל המסייעות! נמצא משפט חדש!

  • שרה פיליפס

    גרפיקה
    חברה
    12/08/2021 ב8:43 am

    יפה!

    הרבה הצלחה בעצמאות החדשה

  • הודיה אולמן צלמת מקצועית

    צילום ומולטימדיה
    חברה
    12/08/2021 ב9:50 am
    מנהלת קהילה בקדם

    יפה מאוד

    תצליחי המון.!!

    לא הבנתי למה שתיים?

    הימני יותר יפה, בהרבה. קו יותר נקי

  • חיה רבקה

    גרפיקה
    חברה
    12/08/2021 ב11:03 am

    למרות שגם אני חושבת שהימנית יפה יותר (ושתיהן מהממות!)

    זה עלול להראות עיצוב פרחים, כך שהשמאלית עדיפה.

    המשפט מקסים – בתנאי שזה מה שאת מוכרת

    וכמו שאמרה @אידי וייס – את מעוניינת למכור את עצמך רק במחיר?

    אם הערכים שלך זה עיצוב עדכני ומחיר הגיוני – שיחקת אותי,

    המודעה מבטאת את זה מעולה.

    אבל אם לא… את קצת בבעיה. לקוחות יזהו אותך כזולה, וזה.. אממ לא ממש מומלץ תמיד 🙂

    • משי אלבז

      גרפיקה
      חברה
      12/08/2021 ב11:49 am

      אז מה כדאי לרשום במקום המשפט הזה?

      • הודיה אולמן צלמת מקצועית

        צילום ומולטימדיה
        חברה
        12/08/2021 ב11:55 am
        מנהלת קהילה בקדם

        גם לי דגדג המשפט הזה…

        לדעתי, לקוחות רוצים לדעת שהם מקבלים את ההכי טוב בשוק, מין תחרות סמויה בין האנשים מבחוץ..

        כמו שאת קונה נגיד ספה, חשוב לך מאוד לדעת שזו הספה הכי טובה , הכי יפה, הכי איכותית, וכו’… וההוכחה לכל המעלות שלה , שאפילו במודעת פרסום היה כתוב את כל זה . אז נכון שלא תמיד מה שכתוב זה האמת, אבל זה הרעיון…

        תדגישי יותר את הייחודיות של העיצוב שלך, איך שזה יביא לקוחות למי שיפרסם אצלך, כי העיצוב שלך הכי עדכני והכי יפה.

        עניין המחיר חשוב לכולם , אבל רק בשקט….

        תכלס, דעת הקהל חשובה ומובילה.

        • ‫איידי וייס‬‎

          מיתוג שיווק ופרסום
          חברה
          12/08/2021 ב12:05 pm

          דעת הקהל יכולה להלקח בחשבון כחלק ממכלול שיקולים אבל לא כשיקול יחיד.

          @meshielbaz , תזהרי לא להגיע למקום של מכירת גרפיקה במשקל. תאתגרי את עצמך, חוץ ממחיר זול – מה החויה שאת נותנת ללקוח? הבנה קולעת לצורך שלו? מהירות? אין לו כמעט צורך בתיקונים כי את עובדת בצורה ממש יסודית ובודקת את עצמך? שאת נותנת לו תנאים נוחים ואת זמינה לו?

          קודם כל, את חייבת לדעת מה את מציעה מעבר למחיר. אחר כך – תוכלי גם לנסח אותו.

  • עיצוב אקספרס | שינדי וסרצוג

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    12/08/2021 ב12:20 pm

    את האמת, משי?

    לדעתי אל תיבהלי ממה שכתבו כאן.

    כפי שציינת מאד חשוב לך להיכנס לשוק, את חדשה בתחום ומעונינת להגדיל את מעגל הלקוחות שלך.

    בתחילה זה בסדר גמור לתת מחיר “הגון”. לא כתבת שאת זולה בסגנון “לוגו בשנקל” כתבת הגון ואנשים מאד אוהבים עסקאות הוגנות.

    כרגע זה באמת קהל היעד שלך- לפי המיקום של הפרסומת והגודל שלה אני מבינה את זה. אחרי שיהיה לך קהל בסיס חזק ואוהד ותצברי נסיון, תתמקדי במוצר הדגל שלך. ואז באמת תוכלי לעלות מחירים ולהרגיש בטוחה עם עצמך שאת שווה את זה.

    זה לא חכמה לקחת 2000 שקל ללוגו רק כי ככה המתחרה ממולך לוקח. קחי מחיר שאת שווה. כי בסופו של יום יש לנסיון הרבה הרבה מה לומר כאן. בעז”ה יבוא יום ותיקחי גם 10,000 ש”ח ללוגו, אבל אף אחד לא התחיל שם (וגם אם כן לדעתי הוא ממש גנב כי הוא לא נתן מחיר הוגן לתמורה)

    (אולי את מעונינת לפנות לחברות גדולות מאד ואז זה באמת לא מתאים אבל לאנשים פרטיים- זה מה שהם מחפשים)

  • תמר טאוב

    גרפיקה
    חברה
    12/08/2021 ב2:26 pm

    אם כבר מדברים על פרסום…

    מה דעתך לעשות במקום חצי עמוד (אם זה התקציב…)

    שני רבעים בעמודים רודפים (לדג’ 12,14) או בשבועות רודפים…

    באחת משפט כזה ובשניה משפט שני?

    • משי אלבז

      גרפיקה
      חברה
      12/08/2021 ב2:50 pm

      ממממ

      נראה לי שבפרסום ראשוני, עדיף חצי עמוד, לא?

      יותר מרשים.

      מה הכוונה למשפט השני? ל’עיצוב הזוי במחיר שפוי’? ת’אמת שהרבה הסתייגו מהמילה ‘הזוי’ לכן החלטתי בסופו של דבר לוותר.

      • תמר טאוב

        גרפיקה
        חברה
        12/08/2021 ב6:56 pm

        לאו דווקא “הזוי”

        נתנו לך פה הרבה רעיונות…

        זה סוג של “מסע פרסום” מודעה אחת כתוב עדכני, שניה מושלם, שלישית…

        ושאנשים רואים את העיצוב הם אומרים בלב “אה, אנחנו מכירים אותה… לא בעצם מה כתוב פה? אה היא גם עובדת מהר.. יפה.”

        וזה גורם להם, לעבור על המודעה שלך אבל לעצור ולקרוא!

        (אפשר שינויים קלים בעיצוב אבל הכל אותה שפה. לדג’ כל פעם למלא את ה- M במשהו אחר + צד שמאל, ואז זה אותו עיקרון אבל שונה…)

        בהצלחה!

        ואת מעצבת נקי מאוד! אני אוהבת.

  • רייזי גוטמן

    גרפיקה
    חברה
    12/08/2021 ב2:58 pm

    קיבלת תגובות מאוד מקצועיות,

    אני גם חושבת שהסגול וירוק יותר יפה

    עוד דבר אחד –

    המילה Beautiful לא כ”כ קשורה פה, תחפשי מילה באנגלית שקשורה ל”עדכני”

    לדעתי חשוב להשקיע גם במלל באנגלית (גם אם זה רק למטרת העיצוב) – משדר מקצועיות

    המון הצלחה!!

  • רותי כהן כהן

    צילום ומולטימדיה
    חברה
    12/08/2021 ב3:00 pm

    ניראה לי המילה Beautiful שם תקועה.

  • רותי כהן כהן

    צילום ומולטימדיה
    חברה
    12/08/2021 ב3:07 pm

    את מעצבת מהמם!!!!!!!!!!!

  • ליבי לוצקין

    גרפיקה
    חברה
    15/08/2021 ב9:37 am

    ראיתי שפרסמת היום

    פרסומת ממש יפה!

    ומושכת את העין…

    מיליוני הצלחות!

    • משי אלבז

      גרפיקה
      חברה
      15/08/2021 ב2:12 pm

      חח, תודה.

      ת’אמת שהפרסומת על המסך פי מיליון יפה מהעיתון.

      למה במחשב יש תאורת מסך, שמאירה ומזריחה את הצבעים.

      למרות שלקחתי את זה בחשבון, זה עדיין יצא כהה ממה שחשבתי.

      אבל עדיין… יפה!

  • רחל קורפו

    צילום ומולטימדיה
    חברה
    15/08/2021 ב11:39 pm

    היי!

    ד”ש מהפרסומת שלך בעיתון!

    מהמם!

    כמה שזה נראה טוב במסך-

    עדיין, העיצוב שלו בולט

    תצליחי!!

    • רותי כהן כהן

      צילום ומולטימדיה
      חברה
      16/08/2021 ב8:47 am

      באיזה עיתון פרסמת?

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן