תודה וכל המסייעות! נמצא משפט חדש!
-
תודה וכל המסייעות! נמצא משפט חדש!
פורסם ע"י משי אלבז גרפיקה on 12/08/2021 ב8:36 amרותי כהן הגיבה לפני 3 שנים, 4 חודשים 11 חברות · 17 תגובות -
17 תגובות
-
25580מנהלת קהילה
יפה מאוד
תצליחי המון.!!
לא הבנתי למה שתיים?
הימני יותר יפה, בהרבה. קו יותר נקי
-
000חברה חדשה
למרות שגם אני חושבת שהימנית יפה יותר (ושתיהן מהממות!)
זה עלול להראות עיצוב פרחים, כך שהשמאלית עדיפה.
המשפט מקסים – בתנאי שזה מה שאת מוכרת
וכמו שאמרה @אידי וייס – את מעוניינת למכור את עצמך רק במחיר?
אם הערכים שלך זה עיצוב עדכני ומחיר הגיוני – שיחקת אותי,
המודעה מבטאת את זה מעולה.
אבל אם לא… את קצת בבעיה. לקוחות יזהו אותך כזולה, וזה.. אממ לא ממש מומלץ תמיד 🙂
-
-
25580מנהלת קהילה
גם לי דגדג המשפט הזה…
לדעתי, לקוחות רוצים לדעת שהם מקבלים את ההכי טוב בשוק, מין תחרות סמויה בין האנשים מבחוץ..
כמו שאת קונה נגיד ספה, חשוב לך מאוד לדעת שזו הספה הכי טובה , הכי יפה, הכי איכותית, וכו’… וההוכחה לכל המעלות שלה , שאפילו במודעת פרסום היה כתוב את כל זה . אז נכון שלא תמיד מה שכתוב זה האמת, אבל זה הרעיון…
תדגישי יותר את הייחודיות של העיצוב שלך, איך שזה יביא לקוחות למי שיפרסם אצלך, כי העיצוב שלך הכי עדכני והכי יפה.
עניין המחיר חשוב לכולם , אבל רק בשקט….
תכלס, דעת הקהל חשובה ומובילה.
-
26760חברה חדשה
דעת הקהל יכולה להלקח בחשבון כחלק ממכלול שיקולים אבל לא כשיקול יחיד.
@meshielbaz , תזהרי לא להגיע למקום של מכירת גרפיקה במשקל. תאתגרי את עצמך, חוץ ממחיר זול – מה החויה שאת נותנת ללקוח? הבנה קולעת לצורך שלו? מהירות? אין לו כמעט צורך בתיקונים כי את עובדת בצורה ממש יסודית ובודקת את עצמך? שאת נותנת לו תנאים נוחים ואת זמינה לו?
קודם כל, את חייבת לדעת מה את מציעה מעבר למחיר. אחר כך – תוכלי גם לנסח אותו.
-
-
-
-
000חברה חדשה
את האמת, משי?
לדעתי אל תיבהלי ממה שכתבו כאן.
כפי שציינת מאד חשוב לך להיכנס לשוק, את חדשה בתחום ומעונינת להגדיל את מעגל הלקוחות שלך.
בתחילה זה בסדר גמור לתת מחיר “הגון”. לא כתבת שאת זולה בסגנון “לוגו בשנקל” כתבת הגון ואנשים מאד אוהבים עסקאות הוגנות.
כרגע זה באמת קהל היעד שלך- לפי המיקום של הפרסומת והגודל שלה אני מבינה את זה. אחרי שיהיה לך קהל בסיס חזק ואוהד ותצברי נסיון, תתמקדי במוצר הדגל שלך. ואז באמת תוכלי לעלות מחירים ולהרגיש בטוחה עם עצמך שאת שווה את זה.
זה לא חכמה לקחת 2000 שקל ללוגו רק כי ככה המתחרה ממולך לוקח. קחי מחיר שאת שווה. כי בסופו של יום יש לנסיון הרבה הרבה מה לומר כאן. בעז”ה יבוא יום ותיקחי גם 10,000 ש”ח ללוגו, אבל אף אחד לא התחיל שם (וגם אם כן לדעתי הוא ממש גנב כי הוא לא נתן מחיר הוגן לתמורה)
(אולי את מעונינת לפנות לחברות גדולות מאד ואז זה באמת לא מתאים אבל לאנשים פרטיים- זה מה שהם מחפשים)
-
000חברה חדשה
אם כבר מדברים על פרסום…
מה דעתך לעשות במקום חצי עמוד (אם זה התקציב…)
שני רבעים בעמודים רודפים (לדג’ 12,14) או בשבועות רודפים…
באחת משפט כזה ובשניה משפט שני?
-
020חברה חדשה
ממממ
נראה לי שבפרסום ראשוני, עדיף חצי עמוד, לא?
יותר מרשים.
מה הכוונה למשפט השני? ל’עיצוב הזוי במחיר שפוי’? ת’אמת שהרבה הסתייגו מהמילה ‘הזוי’ לכן החלטתי בסופו של דבר לוותר.
-
000חברה חדשה
לאו דווקא “הזוי”
נתנו לך פה הרבה רעיונות…
זה סוג של “מסע פרסום” מודעה אחת כתוב עדכני, שניה מושלם, שלישית…
ושאנשים רואים את העיצוב הם אומרים בלב “אה, אנחנו מכירים אותה… לא בעצם מה כתוב פה? אה היא גם עובדת מהר.. יפה.”
וזה גורם להם, לעבור על המודעה שלך אבל לעצור ולקרוא!
(אפשר שינויים קלים בעיצוב אבל הכל אותה שפה. לדג’ כל פעם למלא את ה- M במשהו אחר + צד שמאל, ואז זה אותו עיקרון אבל שונה…)
בהצלחה!
ואת מעצבת נקי מאוד! אני אוהבת.
-
-
-
000חברה חדשה
קיבלת תגובות מאוד מקצועיות,
אני גם חושבת שהסגול וירוק יותר יפה
עוד דבר אחד –
המילה Beautiful לא כ”כ קשורה פה, תחפשי מילה באנגלית שקשורה ל”עדכני”
לדעתי חשוב להשקיע גם במלל באנגלית (גם אם זה רק למטרת העיצוב) – משדר מקצועיות
המון הצלחה!!
-
020חברה חדשה
ניראה לי המילה Beautiful שם תקועה.
-
000חברה חדשה
ראיתי שפרסמת היום
פרסומת ממש יפה!
ומושכת את העין…
מיליוני הצלחות!
-
020חברה חדשה
חח, תודה.
ת’אמת שהפרסומת על המסך פי מיליון יפה מהעיתון.
למה במחשב יש תאורת מסך, שמאירה ומזריחה את הצבעים.
למרות שלקחתי את זה בחשבון, זה עדיין יצא כהה ממה שחשבתי.
אבל עדיין… יפה!
-
-
460חברה חדשה
היי!
ד”ש מהפרסומת שלך בעיתון!
מהמם!
כמה שזה נראה טוב במסך-
עדיין, העיצוב שלו בולט
תצליחי!!
Log in to reply.