מהן המיומנויות והתכונות המובילות שמעסיקים מחפשים?

קדם Forums הייטק עבודה מהן המיומנויות והתכונות המובילות שמעסיקים מחפשים?

  • מהן המיומנויות והתכונות המובילות שמעסיקים מחפשים?

    פורסם ע"י ברכי שפירו  חברה on 26/04/2021 ב11:57 am

    אילו כישורים הם החשובים ביותר למעסיקים? אילו כישורים מניעים אותם לבחור במועמד מסוים על פני האחרים?

    מיומנויות רכות: יש כמה כישורים ואיכויות שמעסיקים מחפשים בכל העובדים שלהם, ללא קשר לתפקיד. אלה נקראים כישורים רכים, והם כוללים את הכישורים הבין אישיים והתכונות הדרושות לך כדי להצליח במקום העבודה, אלה השומרים על סביבת עבודה בריאה.

    מיומנויות קשיחות: בנוסף למיומנויות רכות, ישנם מיומנויות אחרות, מוחשיות יותר או טכניות, שרוב הפרויקטים דורשים. אלה נקראים כישורים קשיחים, והם הידע והיכולות הספציפיים הנדרשים לביצוע העבודה.

    תזדקקי למיומנויות קשיחות ורכות לכל עבודה, וחשוב להראות למעסיקים שיש לך את השילוב לו הם זקוקים כשאת מתראיינת למשרות.

    מיומנויות מובילות שמעסיקים מחפשים

    אף שרשימה זו אינה ממצה, לפי מחקר של אתר TheBalanceCareers אלה הן כמה מהמיומנויות המובילות ביותר שלדברי המעסיקים הן החשובות ביותר בעת הגיוס.

    יכולות אנליטיות

    את צריכה להיות מסוגלת להתמודד עם בעיה, לחשוב עליה וליישם פתרונות. זה נחשב ככישורים אנליטיים. רמת הכישורים האנליטיים הנדרשת תשתנה כמובן, תלוי בתפקיד ובתעשייה. יכולת אנליטית גם תעזור לך לתכנן ולתעדף משימות בצורה יעילה.

    כישורי תקשורת

    היכולת לתקשר בצורה יעילה – גם בעל פה וגם בכתב – היא חיונית ונדירה כאחד. בעלי כישורי תקשורת חזקים מבוקשים מאוד, ללא קשר לתפקיד או לתעשייה. עליך להיות מסוגלת לתקשר בהצלחה עם עובדים אחרים, מנהלים ולקוחות שונים בכתב ו / או בטלפון.

    כישורים בין אישיים

    כישורים בינאישיים, הם הכישורים שבהם את משתמשת כדי לקיים אינטראקציה ולהתנהל עם אחרים. רבים מתקבלים לעבודה במהירות על סמך יכולתם לתקשר עם אנשים. כישורים בינאישיים יכולים (לעיתים) “לשחד” ולהאפיל על המיומנויות האחרות שמעסיקים מחפשים, לכן גם אם התקשורת הבין-אישית שלך מעולה – וודאי כי המקצועיות שלך עומדת בדרישות.

    הכישורים הבין אישיים שלך יוערכו במהלך ראיונות עבודה, לכן הקפידי להתכונן לראיון. את לגמרי יכולה לפתח את האינטליגנציה הרגשית והמודעות העצמית לפני ראיון!

    כישורי מנהיגות

    אירגונים מחפשים עובדים שיכולים לקיים אינטראקציה מוצלחת עם אחרים, חברי צוות ולקוחות. גם אם אינך מגישה מועמדות למשרות ניהול, מנהיגות היא מיומנות חשובה להביא למעסיק. חברות רבות מעדיפות לקדם מבפנים, וכאלה לעיתים קרובות הן מחפשות יכולות מנהיגות חזקות, גם כשמגייסים לתפקידים לא ניהוליים.

    חשוב להדגיש, לא כל אחת חולמת או מתאימה לנהל, גם לאחר הרבה שנות ניסיון. זה בסדר גמור, ואפשר להגיד את זה בראיון עבודה. לפעמים שואלים: איפה את רואה את עצמך בעוד 5 שנים? תשובה כמו: אני לא רואה את עצמי מנהלת בכלל, אלא פשוט מקצועית במה שאני עושה – היא לגיטימית ומתקבלת.

    גישה חיובית

    הגישה היא אולי לא הכל, אבל היא בעל ערך רב. מעסיקים רוצים עובדים שהם חיוביים גם במצבים מלחיצים ומאתגרים. גישה חיובית מלמדת על רמת החוסן שלך. מעסיקים רוצים להעסיק מועמדים בגישה של “Can do” שהם גמישים, מסורים ומוכנים לתרום מאמץ נוסף בכדי לבצע את העבודה גם כשיש אתגרים.

    עבודת צוות

    ללא קשר לתפקיד, מעסיקים רוצים להעסיק אנשים שהם אנשי צוות (Team Players) – אנשים שמשתפים פעולה ועובדים טוב עם אחרים. הם לא רוצים עובדים שקשה לעבוד איתם. כאשר את מתראיינת, הקפידי לשתף דוגמאות לאופן שבו עבדת היטב בצוות. רמת עבודת הצוות שלך מעידה על היכולת שלך לשתף פעולה בצורה יעילה

    טֶכנִי

    הכישורים הטכניים שאת זקוקה להם ישתנו, כמובן, בהתאם לתפקיד. עליך לברר מה זה כולל

    לסיכום, <b style=”background-color: transparent; font-family: inherit; font-size: inherit;”>למדי להציג את המיומנויות שלך

    <div>

    כדי להיות בטוחה שאת מציגה את הכישורים המובילים שלך במהלך חיפוש העבודה, ערכי רשימה של הכישורים והתכונות המשקפים בצורה הטובה ביותר את הרקע שלך. שלבי אותם בקורות החיים ובמכתב המקדים.

    חשבי גם על דוגמאות בחיים האמיתיים שבהן יישמת את הכישורים האלה, בעבודה הקודמת, בלימודים או בהתנדבות. שתפי את המראיינים כדי שיידעו בדיוק איזה נכס את תהיי כשתתקבלי לעבודה.

    מיומנויות הניתנות להעברה

    אם את עושה הסבת מקצוע ומחליפה תחום, תצטרכי להתמקד בכישורים הניתנים להעברה מתפקידך הישן לתפקיד החדש.

    </div>

    ברכי שפירו  הגיבה לפני 3 שנים, 3 חודשים 1 חברה · 0 תגובות
  • 0 תגובות

עוד לא נכתבו תגובות לדיון זה.

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן