הסבה מהייטק
הסבה מהייטק
פורסם ע"י shira20774 הייטק on 03/06/2026 ב9:32 amשלום וברכה,
אני מפתחת תוכנה כבר 10 שנים ווחושבת על הסבה, אשמח לשמוע מעוד נשים שעשו הסבה,
לקבל טיפים לשמוע על התהליך וכו
תודה רבה
זה ממש ממש יעזור לי !!!
pnina.ushi הגיבה לפני 6 ימים, 10 שעות 7 חברות · 8 תגובות- 8 תגובות
- סטטוס תעסוקתי:
חברה תורמת
הסבה מפיתוח למשהו טכנולוגי אחר או מקצוע אחר לגמרי?
יוזמת שיח
למקצוע עם יותר אנשים ויותר משמעותי , ולא עוד בורג במערכת…
מתלבטת בין מ שהו ארגוני יותר כמו- למידה ארגונית, יעוץ ארוגניאו בכלל תחום טיפולי- עו”ס, או יעוץ חינוכי
פעילה בקהילה
באחד המקומות שעבדתי בהייטק זו היתה חברה קטנה ומשפחתית
וזה היה בדיוק כמו שאת מתארת
המון תקשורת בין בני אדם, המון המון חיי חברה, ומקום העבודה עודד את זה מאוד, ואת אחת מתוך ה20 המובילים בחברה
שבזכותך הכל עומד 🙂
אולי שווה לחפש נישה אחרת בתוך הייטק אם זה כל מה שמפריע לך
מקומות שעובדים בסגנון סטארטאפ – יכולים מאוד להתאים לכל מה שכתבת
אם בכל זאת את מחפשת שינוי – המון הצלחות בתהליך
- סטטוס תעסוקתי:
חברה תורמת
אז אולי תנסי לכתוב בקהילה של המקצועות האלו יותר
ואז יוכלו לתת לך המלצות/דיס
ותיקה
עוקבת..
למה לא מורה בתיכון להגיש בגרויות במתמטיקה ומחשבים?
חברה תורמת
היי,
בתור עובדת סוציאלית, רק מוסיפה לך שיקול כלכלי…
כרגע אני מרוויחה כחצי עד שליש מהמשכורות של חברותיי המתכנתות.
מנגד, זה אכן מקצוע סופר משמעותי, מלא סיפוק, ועם מגוון אפשרויות תעסוקה שונות.
מאד מובן הרצון שלך להסבה. מוסיפה עוד נקודה, שעולם התעסוקה היום הוא מגוון ואפשר כמעט בכל תחום למצוא תחת אותו מקצוע מקומות עבודה מאד שונים, עם כישורים אחרים, משימות שונות, ועוד. ממליצה לך לפני בחירה בהסבה שדורשת זמן כוח וכסף להתייעץ עם מישהי מעולם הייעוץ התעסוקתי כדי לבחון עוד אפשרויות שכבר עכשיו פתוחות בפניך.
חברה תורמת
היי ,
מבינה אותך מאוד . אני גם מרגישה באותה סירה אחרי 9 שנות פיתוח .
כרגע גם נמצאת בצומת דרכים וחושבת על אפיקים נוספים ,
אולי ניהול מוצר , אוטומציות , או בכלל סושיאל או כמו שאחרות אומרות יכול להיות שזה עניין של מקום עבודה ספיציפי.
כמובן שתלוי בסדר העדיפויות שכר / הגשמה עצמית
Log in to reply.