איחורים

  • פורסם ע"י אלישבע  הוראה רכזות וחינוך on 31/05/2023 ב11:16 am

    לאחר ישיבה בועדות בית ספריות

    ובידיעה שאני סה”כ מורה להוראה מותאמת

    אך כיוון שעלו כל כך הרבה קשיים הנובעים מאיחורים או קשיים שמתבטאים גם באיחורים

    מחפשת רעיונות טובים איך לסיע באופן פרטני לבנות המאחרות (גם אם לומדות אצלי למטרה ספציפית אחרת)

    אלישבע הגיבה לפני 1 שנה, 5 חודשים 4 חברות · 6 תגובות
  • 6 תגובות
  • אושרת ישראלי

    יעוץ אימון והנחיה
    חברה
    31/05/2023 ב11:31 am

    קודם לבדוק איך נראה הערב שלהם

    הולכות לישון בזמן?

    הבגדים מוכנים יום קודם?

    האוכל מוכן?

    גם אם זה בית לא מתפקד ילדה בכיתה א יכולה ללמוד לדאוג לעצמה

    ואח”כ כמובן מבצעים על פרסים גדולים עם מעקב שלך צמוד

  • מיכל וילמן

    יעוץ אימון והנחיה
    חברה
    31/05/2023 ב1:04 pm

    כדי להשיג שת”פ בכל תחום, גם בתחום שיש קושי מיוחד לילדה

    (כמו קושי ארגוני, קשיי הירדמות, או קשיים בהליכה לישון וכו’)

    צריך לגלות ולעורר את המוטיבציה הפנימית – שזהו המנוע הפנימי שיש לכל אחד

    פרסים וכד’, לא יחזיקו מעמד לאורך זמן ולפעמים יש מצב שהם אפילו מרוקנים אנרגיות לגמרי!

    פרסים טובים, לעידוד זמני, או להתחלה של שינוי.

    ולכן,

    אני מעלה כאן כלים להנעת המוטיבציה הפנימית, שהיא הסוד האמיתי לכל התקדמות

    והם כמובן כלים רגשיים:

    א. חיבור וקשר שיוצרים עם התלמידות, וזאת ע”י אהבה והבנה אמיתית לכאבים של הילדה

    ב. אמון והערכת אין קץ לכל ילדה, כי היא צלם אלוקים והיא טובה בעצם היותה

    מה לעשות אבל…

    בד”כ, העבודה היא שלנו המבוגרים:)

    להעמיק את יכולתינו לתת את הכלים הללו לילדים

    להעמיק את הכוחות הנ”ל. להבין יותר להאמין יותר. לאהוב.

    הרבה הצלחה!

  • אושרת ישראלי

    יעוץ אימון והנחיה
    חברה
    31/05/2023 ב1:20 pm

    זה ברור מיכל

    אבל עד שמגיעים למקום הזה

    כי זה לא ברגע אחד

    חיבים משהו חיצוני שידחוף

  • מיכל וילמן

    יעוץ אימון והנחיה
    חברה
    31/05/2023 ב1:44 pm

    לא צריך להגיע לרמת מושלמות

    צריך להתחיל:)

    צריך להגיע ממקום שאוהב. שרוצה לאהוב. ושרוצה להסתכל על הטוב שבילד

    כי זו אמת .

    אין לך מושג, איזו מהפכה ושינוי אפשר לעשות ממבט אחד כזה!

    אמיתי.

    וכמובן שיש מה להעמיק בזה, במיוחד לילדים יותר מאתגרים ויותר רגישים.

  • בתיה זקש

    אדריכלות ועיצוב פנים
    חברה
    31/05/2023 ב1:52 pm

    בשביל להניע מוטיבציה צריך 3 דברים:

    מסוגלות עצמית- שהתלמידה תאמין, ואכן יהיה ביכולותיה לא לאחר (כמו שפירטו כאן)

    אמון, ביטחון ושייכות- מה שמיכל הזכירה, שהתלמידה תרגיש שייכת לבית הספר, לכיתה, לחברה ולמורה, ותרגיש שם בטוחה.

    משמעות- לפתח בתלמידה תחושת משמעות לגבי ההגעה בזמן. אפשר לעשות על זה פרויקט מיוחד, ולשאול את הבנות, למה חשוב להגיע בזמן וכן’, ברגע שלתלמידה זה יהיה משמעותי להגיע בזמן- יותר מחצי הדרך כבר מאחוריה.

  • אלישבע

    הוראה רכזות וחינוך
    חברה
    04/06/2023 ב12:00 am

    תודה!

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן