שנה שעברה לימדתי ילדה בכיתה ז’ למושגים ביהדות.
היה לנו רק שלושה שבועות וב”ה הצלחנו.
קראנו מושג הסברנו אותו, ואז כתבנו אותו בכרטיסים יפים שהכנתי מראש כמשחק זיכרון.
כל תחילת שיעור שיחקנו את המשחק וכך תרגלנו וזכרנו.
כל כמה שיעורים היתי עושה שיעור חזרה.
ואז אומרת מושג והיא צריכה להסביר. או לחילופין אומרת את ההסבר והיא אומרת את המושג.
אם מלמדים מתחילת שנה זה הרבה יותר קל- יש מבחנים על כל פרק וכל קליטת החומר היא הדרגתית.
אפשר גם לשחק פנטומימה- אחרי שלמדתם כמה מושגים.
צריכים להראות מושג בפנטומימה והתלמידה צריכה להבין איזה מושג את מראה ולהיפך.
בהצלחה