כל בית ספר אמור לקבל ממשרד החינוך אבחונים למעקב אחרי התלמידים.
לאיזה כיתות את צריכה? מקצועות?
אני אישית בונה לבד.
לפי גיל הילדה אני בודקת את היסודות וכך ממשיכה עם שאר הבדיקות.
לדוג’
אם מגיעה אלי ילדה בכיתה ב’
אני בודקת רצף אותיות, כתיבה, זיהוי.
אח”כ עוברת לצירופים, ואח”כ לטקסט.
אם לדוגמא היא לא מכירה את תנועת החולם.
אני אביא טקסט ללא התנועה הזו, ואראה אם יש עוד תנועות חסרות.
זה דורש הכנה של כל מיני רמות, אבל העבודה היא חד פעמית ושווה.
בהצלחה!