לתועלת מורות ואימהות בכיתה א’.
-
לתועלת מורות ואימהות בכיתה א’.
בוקר טוב
בכיתה א’ לומדים כרגע את תנועת הקמץ.
ופתאום, כל הבנות מתחילות לקרוא את כל המילה בהברה פתוחה.
מה עושים?
יש רעיון פשוט שאני מלמדת את התלמידים שלי:
אות שיש מתחתיה משהו (תנועה)- יש לה כוח
ואות שאין מתחתיה כלום- אין בה כוח.
אפשר לבנות שיעור שלם להטמעת הכלל.
עם המון משחקים המבטאים את הכלל.
כמה דוגמאות-
* כשאת אומרת עיצור כולן יושבות, כשאת אומרת הברה כולן עומדות.
* מוחאים כף בהברה, לא מוחאים בעיצור.
* על הלוח את מדביקה פרצוף שמח/ עצוב
את אומרת עיצור/ תנועה ובוחרת ילדה שתכתוב על הלוח בעמודה המתאימה את מה שאמרת.
ניתן גם להיעזר במשחק שהכנתי לביסוס הכלל
להורדת המשחק לחצי לוח משחק כרטיסים למשחק.
לקבלת משחקים וטיפים בכל שבוע לתיבת המייל שלך לחצי פה
עוד לא נכתבו תגובות לדיון זה.
Log in to reply.