מה אתן אומרות?
-
מה אתן אומרות?
ב”ה לאחר עבודה מאומצת-
דייקתי את העשייה שלי, שעד היום היתה לא מאורגנת מספיק ולא ברורה לי בעצמי.
הייתי בתחום ההוראה, אבל תמיד גלשתי משם איכשהו…
כשהתחלתי לתרגל עם חברות בלימודי האימון-
שמתי לב שההארה המתפעלת שתמיד הגיעה בסוף היתה
שיש לי יכולת מיוחדת לעשות לאחרות סדר בראש.
זה התחבר לי עם מה ששמעתי גם בבית מאז שאני ילדה,
והחלטתי, שאם זה ככה-
הגיע הזמן שגם התלמידות שלי ייהנו מזה, לא רק בדרך אגב אלא באופן יזום.
ובעזרת אחותי הגרפיקאית המוכשרת (שנראה לי שנמצאת כאן ג”כ בכמה קהילות)-
הגעתי לתוצאה הבאה- מצרפת לכן את כרטיס הביקור החדש:)
הדבר הראשון שחשבתי לעשות, חוץ מלהשתמש בתכנים בביה”ס שאני עובדת בו-
זה סדנת מוכנות לכתה א’, שבניגוד לסדנאות הסטנדרטיות תשים דגש גם על אימון כישורים נילווים נחוצים:
פתרון בעיות, ארגון, ניהול זמן, ויסות רגשי וכל מה שתפקודים ניהוליים כוללים בעצם.
זה הגיל שבו הם מתחילים להתפתח…
שמעתן על “מבחן המרשמלו”?
זה הגיל.
כמובן שאימון בגיל כזה נעשה בצורה מאוד חוויתית:)
אשמח לשמוע מה דעתכן על המיתוג ורעיון, וגם עיצות אם יש…
עוד לא נכתבו תגובות לדיון זה.
Log in to reply.