קריאה

  • פורסם ע"י Michal Zvulun  הוראה רכזות וחינוך on 30/01/2025 ב9:41 pm

    יש לי תלמיד בכיתה ג’ שמתקשה בקריאה.

    הוא מכיר את התנועות קמץ פתח וחיריק, שולט חלקית בחולם ובכלל לא מכיר שורוק קיבוץ.

    כשהוא קורא הוא משמיט תנועות ואותיות שהוא מסתבך איתן- גם בתנועות שהוא מכיר.

    ובכתיבה הוא כותב חלק מאותיות הכתב הפוך.

    ניסיתי איתו כמה שיטות והוא לא מתקדם

    דפים לא מעניינים אותו

    אם יש למישהי רעיון לתת לי איך לעבוד איתו אני ממש אשמח

    rachelorentlicher הגיבה לפני 4 שעות, 12 דקות 3 חברות · 2 תגובות
  • 2 תגובות
  • שני זלץ

    אומנות הבמה והפקות תוכן
    חברה
    30/01/2025 ב10:15 pm
    12
    60
    0
    סטטוס תעסוקתי:
    חברה חדשה

    את כותבת כי התלמיד מדלג על אותיות לקושי זה כדאי לפנות לבדיקת מיקוד ראיה על מנת לשלוח קושי הראיה

    מומלץ לבדוק גם האם יש מרכיב קשב .

    לגבי שיטות לפי נסיוני ניתן לשלב את השיטה של אותיות מדברות של זהבה קליינר להוסיף דפי תרגול העבודה של ליזון שוורץ.

    ואם הוא אוהב מחשב יש לי שירי ניקוד מדהימים( בנים שרים. ללא דמויות. נקיים ממש ) שעוזרים מאוד .

    הרבה הצלחה

    יהודית זלץ- M.E.D בלקוחות למידה ומאבחנת דידקטית

  • rachelorentlicher

    הוראה רכזות וחינוך
    חברה
    30/01/2025 ב10:36 pm
    2
    0
    0
    חברה חדשה

    יש ילדים שקשה להם לשים לב לשני פרמטרים בו זמנית

    ולכן לפעמים הם מתייחסים או לניקוד או לעיצור

    מאד עוזר לאמן אותם בשיטה הנוירו-דינאמית (שולי שרייבר)

    לפתח את המנגנון של בו זמניות

    וגם עיבוד סדרתי

    בהצלחה

    רחל אורנטליכר

    מביאה ילדים להצליח בלימודים

    על ידי פיתוח מנגנוני למידה בשיטה הנוירודינאמית

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן