שיטות ללימוד קריאה
קדם ‹ Forums ‹ הוראה למידה ועזרים ‹ שיטות ללימוד קריאה
-
שיטות ללימוד קריאה
פורסם ע"י דבורה חזקיה- נעים בלמידה הוראה רכזות וחינוך on 26/01/2022 ב11:33 amבוקר טוב
פותחת שרשור חדש על שיטות ללימוד קריאה,
אשמח שתעלו לפה שמות של שיטות,
המלצות על שיטות שעבדת איתם ונמצאו יעילות
מחכה לקרוא;)
חשוב לי להדגיש שרק בעלות מקצוע משתתפות בדיון זה!
חיה ווייס הגיבה לפני 1 שנה, 2 חודשים 20 חברות · 37 תגובות -
37 תגובות
-
שיטת “לקרוא ולהצליח זה קורה” שיטה ייחודית, מקצועית המושתתת על רמזי שליפה-תומכי זכרון
שיyה שהצילה אלפים והובילה אותם לקריאה תקינה ולימוד עד להפיכת הילד/מתבגר ואף הבוגר ללומד עצמאי.
משלב הקידוד-אות וניקוד עד שטף דיוק ולימוד בע”ה.
השיטה נוצרה ת”כ עבודה עם ילדים במשך 30 שנה ע”י הגב’ צפורה קלפהולץ מנהלת מכון מסילה לקידום הילד
מתוך רצון ושאיפה להגיש שיטה מושלמת מכל ההיבטים בס”ד ומתוך שליחות קודש להציל את ילדי עם ישראל המתקשים ולהעלותם על דרך המלך, בדרך המיטבית ללא פשרות.
גב’ קלפהולץ למדה ולומדת כבר 30 שנה כל תחום שמתמקצעת, אצל גדולי המומחים ומתוך עבודה בתחום 30 שנה ואכן הצליחה להביא כשולחן ערוך שיטה מובנית של כל מה שילד צריך בשלב הקידוד עד הלימוד, עם דגש על הקניית קריאה ותיקון קריאה לפי הצורך.
מגיל 3-4 לילדי חדר או גן חובה לבנות שמזהים עליהם קושי בזיהוי ו/או בשליפת צלילי העיצורים-אותיות והתנועות-ניקוד.
בעריכה מושקעת ובהירה להורדת עומס קשבי של הילד/מתבגר שכן לרוב סובלים ילדים אלו גם מקושי במיקוד קשב ופיצול קשב.
השיטה מובנית עם הקדמה מקצועית להבנת רעיון הקידוד באופן ברור וקולח, עם ד”ע להפעלה לכל אות וניקוד
בחלק האותיות מופיעים 4 דפי עבודה לכל אות וכן רמזים לאותיות רפות ודגושות וסופיות.
בחלק הניקוד: משלב קידוד-הצפנת הניקוד ע”י רמזים סכמתיים, המלווה נהג המתחיל את מסעו על הכביש _
ומלווה אותו לשבירת הרמזור והעמוד בניקוד שורוק וקובוץ וסגול אאא שהשוטר מחייב ב3 שקל כי אין לו עינים עד ניקוד חולם האור שמאיר לנהג, לכל ניקוד מצורפים דפי העבודה מגוונים הכוללים גרפיקה עדינה, אך משעשעת המושכים את הילד לעבוד, בשיטה הושם דגש על בניית המח, בכל התחומים הנדרשים לקריאה:
שילוב ערוצים להטמעה:
רמז שליפה משמעותי לחיבור האות/ניקוד לשפה המובנת במח-למושג מובן שכבר קיים במוחו של הילד-הרחבת סכמה מאות/ניקוד לא מובן, לדמות משמעותית אצל הילד.
הקנייה עם תנועת יד לאותיות והניקוד
הכלל- כשכל הערוצים מאותגרים ללימוד: חזותי, שמיעתי, תנועתי וחיבור סמנטי-משמעותי לקישור בין מושג ידוע לילד כבר לאות והניקוד הנלמד.
דגש על שלבי ההקניה הנדרשים לפיתוח קריאה תקינה: אנאליזה-פרוק, הרכבה ומעברים.
שלב זה קריטי להקניית קריאה תקינה, שכן הם הקשיים העיקריים הגורמים לכשל בקריאה או לקריאה וגם אם הצלחנו כביכול לאלף את הילד/אדם לקריאה מדויקת, אך ללא שטף מקשה על הילד להבין את הנקרא, שכן הוא עושה תהליך ת”כ הקריאה הוא מפענח את האות והניקוד (לפעמים נראה אותם בשלב ראשון אפילו אומרים לעצמם: קמץ א א.
הכלל הוא ילד חייב להגיע לשטף סביר ע”י הקניית כל השלבים, כדי שיהי מיומן ויצליח לשלוף אות וניקוד ויבצע העברה לאות וניקוד הבא ולצרף מילה שלמה ללא עומס קשבי ותהליך שליפתי לא יעיל להבנה.
ישנם ילדים אינטליגנטים-חכמים המצליחים בשלבים הראשונים של הבנת הנקרא וממליחים להסוות את קשייהם בשלבים הנדרשים לקריאה תקינה, הם מצליחים לצלם מספר מסוים של מילים, אך יכשלו כשהרמה תעלה ויפגשו עם מילים לא מוכרות או מילים עם יותר ממשמעות אחת כגון: רב בית הכנסת, רב עם אחיו, רב לכם בני לוי או ספר סופר, ספר וכדו’ וכמובן יתקשה במילים ארמיות כל אלו יפריעו לו להגיע לקריאה תקינה וללימוד.
במדריך מופיעים דפי עבודה: הן על החלק של הקידוד והן עבודות להקניית אוצר מילים בניקוד הנלמד בדרך קולחת ע”י טקסטים משוכתבים הקרובים לעולמו של הילד וכן אתגרים כגון משחק לוטו, שילוב אות ניקוד, ברעיון המשחק מה במשבצת ועוד הילדים פשוט אוהבים לעבוד במדריך, הם חשים תחושת הצלחה מידית בקידוד ובעיקר נהנים מדפי העבודה המשלבים הבנה שכן הוא כבר קורא ומבין וזה מעלה את המוטיבציה להמשיך להשקיע “מנסיון עם אלפים” שעלו על דרך המלך.
השיטה נבנתה תוך כדי עבודה, בהתאמה למגוון הקשיים.
במדריך הניקוד מופיע חלק להטמעת צלילי הניקוד בדרך מקצועית: שמיעת אלמנט תנועה לקידוד-הצפנת הצליל דרך תרגילים (מופיע הסבר מפורט כיצד ללמד שלב קריטי זה)
בd s m מופיע מחקר על תלמידים שנכשלו בקריאה, נבדקו בבדיקה נוירולוגית ונצפו חוסר זרימת דם באיזורים במח הקשורים לפונולוגיה-צלילים, לאחר התערבות פונולוגית מותאמת בדקו שוב והתוצאה היתה זרימת דם שונה לחלוטין מהבדיקה הראשונה-מדהים. ע”י התערבות נכונה משנים את המח של הילד/אדם בנוגע לקריאה ובכלל, שכן המח הוא אלסטי.
שילוב מוטוריקה לכל שעור ממנף את יכולתך כאמא/מורה את הלמידה למושלמת שכן את גם תורמת לילד כמה דקות ביות בלבד להצליח להתגבר על הקשיים התחושתיים, חציית קו אמצע וקואורדינציה.
השיטה לקוחה מהגישה התחושתית של מורתי היקרה המרפאה בעיסוק גילה ספירו מומחית לאבחון בעיות תחושה וטיפול בהם.
וכן תוכלי להשיג ספרונים וקלפים קלים להפעלה מתוך תוכנית “להרגיש ולהתקדם” להתחיל את השעור במה מרגישים ואיך מתקדמים. ניתן לשלב בהבנת הנקרא את המדריך עם ד”ע משולבים לפיתוח רגשות.
משיטה הרגשית בטוחה שלהפעלה לכל מורה/אמא שכן הושם דגש על פתיחת רגש-עיבוד וסגירה בהמלצת ד”ר אבולעפיה.
חלק א-קידוד והקניית האותיות, 4 דפי עבודה על כל אותה מתאים לגן חובה להקניית האותיות.
ב וג עוסקים בקידוד התנועות-ניקוד
חלק ד-מורפולוגיה-מודעות לצלילים מודעות מורפולוגית היא יכולתו של הפרט לזהות את המבנה ואת התצורה של מילים.
היחידה של צליל ומשמעות נקראת מורפמה ובעברית צּורָן. מודעות
מורפולוגית היא אפוא עֵרנות למבנה המילים ולהיווצרותן של משמעויות חדשות בהטייתן, חוקרים מקשרים בין מורפולוגיה
לבין למידה. קושי מורפולוגי מתבטא בקריאה לא מדויקת, בהבנת הנקרא, בשגיאות כתיב
על רקע מורפולוגי, בהבעה בעל פה ובכתב ברמה נמוכה וכך גם באוצר המילים.חלק ה-טקסטים משוכתבים
חלק ו מניקוד למיקוד תרגילם לדיוק חלוקת מילים להברות ועוד
הערכה עכשיו במבצע מדריך 1 במאה וכל הסדרה ב500 ש”ח בלבד
כמו”כ ניתן להרשם בקורס לימוד הקנייה ותיקון קריאה “לקורא ולהצליח זה קורה”
בטל: 0257372728 נייד 0533172729 מייל mesila7282gmail.com
מכון בהמלצת והכוונת גדולי ישראל הרב גנס, הרב לוגאסי וכן ד”ר אבולעפיה
העיקר שנצליח להעלות כל ילד מישראל למסילה העולה בית קל.
בהצלחה ותודה על הבמה המגוונת והמקצועית, המרעננת את היום צפורה קלפהולץ
-
המייל לא נכון שכתבת על שיטת הקריאה שהמלצת
תוכלי לשלוח לי מייל נכון?
יש לך גם קטלוג?
-
-
יש את צליל ורמז בעיקרון של מרים רצקר ואחותה גב’ בייפוס- רמזי שליפה לאותיות ולתנועות חלקם מאוד עוזרים לילדים
יש דפי עזר- לא שיטה- של דירוגים של טובי ניוטון הדירוג בתנועות מובנה ומותאם לציבור (יכולה לברר מס’ אם צריך כמדומני עולה 250 לדיסק של קבצים להדפסה)
-
שיטת “צליל מילה סיפור” של הילרי הרצברגר.
היא במקור קלינאית תקשורת ולכן עובדת הרבה על מודעות פונולוגית תוך כדי ההקניה.
הדבר הכי טוב בשיטה שלה (לדעתי) הוא תומכי הזיכרון – קינסתטיים (תנועתיים).
לכל תנועה (סימן ניקוד) יש תנועה (ביד) המעלה אסוציאציה מתאימה.
אני עובדת עם השיטה כ-12 שנה וב”ה אין ילד שלמד אותה ולא הצליח.
(אני חייבת לציין שהשיטה איננה ‘חרדית’, אבל בהחלט ‘נקיה’. מקסימום צריך פה ושם להוסיף שרוולים או כיפות:)
ובשביל להקנות את הבסיס של הקריאה – מספיק גם רק 3 החוברות הראשונות (מתוך 5)
בהצלחה!
-
לפני שנים לימדתי ילדים בשטת מגקינס.
יש לי תלמיד שאני מתלבטת אם השיטה מתאימה לו-
הצד הפחות נחמד של השיטה זה שזה ל יום רבע שעה.
יש מישהי שמלמדת את השיטה עכשיו ויכולה לסקור אותה פה?
-
יש לך אופנים ליצירת קשר עם בעלת השיטה הילרי הרצברגר?
העקרונות של השיטה הם כמו של אתי רוזנפלד?
תודה!
-
-
שאלתי את זה בעבר(לפני חצי שנה ) – אבל אני אשאל שוב ..
אשמח אם תכתבו האם השיטות מיועדות גם לילדי החיידר
בחיידר בעיקר יש רבה לאותיות (שזה לדוג בעלי ) והוא מלמד בשיטה המסורתית
מה לעשות שהדור ישתנה ולעיתים צריך כתוספת גם הוראה מתקנת
הוא רוצה ללמוד ולהתפתח בתחום ההוראה מתקנת אבל אין שום שיטה שמלמדת גברים (בכמעט שום מקום בארץ …..)
מלבד ד’ר אדואר (משהו כזה )
אשמח אם תפרטו יותר היכן לומדים מה קונים יעזור לי מ אד תודה
-
רבקי טייך, לא מצליחה לכתוב תגובה המיועדת אלייך כרגע….
לגבי השאלה שלך על לימוד עזרים וכלים לגברים-
אבא שלי היה מלמד בשיטה מסוימת שהוא פיתח ועבדה יופי.
(כיום לא מלמד בפועל כי הוא בתפקיד אחר, אבל הוא לימד את מי שמלמד במקומו).
אני יכולה לשאול אותו אם רלוונטי לשלוח אליו מישהו שמתעניין או לאלו שמלמדים כמוהו בפועל.
חוץ מזה, אני יכולה לומר לך שבעזר מציון יש מעין קורס, אני לא זוכרת את השם שלו כרגע, אולי רכזי התפתחות, ואני גם לא זוכרת מי הפעיל אותו.
בקיצור, שלחו לשם מלמדים מסויימים מכל חיידר (1-2 שהמנהל המליץ ושלח) ושם הם למדו תחומים מסויימים נתנו להם הבנה על קשיים שיכולים להיות לילדים, בעיקר בגילאי הגנים וסביב כיתה א’, הם למדו לעשות לילדים מעין אבחון קצר של כל מיני מיומנויות (לא דוקא קריאה) שלפי התוצאות הם גם יודעים להפנות להמשך טיפול בקהילה במידת הצורך, וגם לעבוד עם הילדים באופנים שונים, לשים לב לדגשים תוך כדי עבודה וכד’.
לא יודעת באיזה איזור את בארץ, אבל אולי זה רלוונטי ויכול להיות לו לתועלת.
בהצלחה,
תמר
-
-
גם אני חושבת ככה
אבל יש חיידרים שממש לא מוכנים להכניס נשים
הוא לא רוצה להיות מורה מתקן הוא רוצה לעזור לתלמידים אבל אין לו כלים
שאני לא אגלה לכן איך בדיוק הם לומדים לתעודת הוראה – עדיף לא לדעת
-
יש תומכי זיכרון של ש. פור – שיפור בסיפור, משהו כזה. היא תסכים לדעתי להדריך בטלפון איך להשתמש בערכת תומכי הזיכרון שלה לאותיות והתנועות.
יודעת שרכשו ממנה ומאד היו מרוצים.
היתרון של התומכים שלה שהם מזכירים את צליל האות גם ע”י תומך שמיעתי וגם ע”י תומך חזותי.
ניתן לרכוש במס’ 0533125155
מייל- [email protected]
-
רבקי לשאלתך,
יש את ד”ר גד דואר שהוא גבר והשיטה שלו מקסימה לילדי חיידר מתקשים
בגלל שהיא עובדת המון על הדיוק ודי מקבילה לשיטה המסרותית.
אבל אני גם לא חושבת שרבה בכיתה רגילה צריך ממש ללמוד שיטות של הוראה מתקנת
לדעתי מספיק שיקרא קצת חומרים/ ישתמש בחוברות של שיטות מובנות וכו’
גם ככה הוא יכול לעשות רק עזרה ראשונה.
ילד מתקשה יצטרך עזרה מסיבית ממורה פרטית אחר הצהריים (אם אי אפשר בבוקר)
אבל ככה לפחות ידע את מי כדאי לשלוח וכו’
יש את החוברות של ד”ר גד דואר שהבנתי שהן מצוינות לילדי החיידרים
-
אני גרה ברכסים,
וממש רוב תלמודי התורה משתמשים בספרים של גד דואר,
קרא כצבי וכו’
-
-
בתור אחת שמתמודדת עם תוצאות ההוראה הלא מקצועית- אני ממש חולקת על הגישה שלך,
יתכן שאין צורך ללכת לכל הקורסים של גד דואר וכו’ אך לא ניתן להפריז בחשיבות ההוראה המקצועית של הקניית הקריאה!
מורה שלוקח את ההקנייה כשליחות יודע שעתיד התלמידים בידיים שלו, הקנייה לא מקצועית וחובבנית פרושה מחיר שתלמידים והוריהם ישלמו בהמשך חייהם! מתי ילמדו אותם שוב קריאה? בכיתה ח’?
גם ילד מתקשה יקרא יותר טוב עם מורה מקצועי!
עוד לא פגשתי מורה- גבר או אישה- שלימד קריאה כמו שצריך רק מחוברות קריאה. ואני פוגשת הרבה! גם חוברות המובנות ביותר- אם לא תדע מה כוללת הקריאה, שלביה וכו’ גם החוברת הטובה ביותר לא שווה!
אם הבסיס יהיה יסודי ומקצועי לא נפסיד את התלמידים היותר חלשים!
מי שמקנה קריאה חייב להיות מקצועי ולחפש את הדרך הטובה ביותר ולא להסתפק בבינוניות.
ממליצה בחום לקבל כלים מאנשי מקצוע. אין דרך אחרת.
בהצלחה!
-
למישהי יש מידע על שיטת חמוטל?
שמעתי שזו שיטה שצוברת תאוצה ומאד מעניין אותי לשמוע עליה.
-
-
יש שיטה לילדים מתקשים ב – דיוק בקריאה למי שיש אפשרות לעבוד במחשב דרך תוכנת רידובר עוזר מאוד גם לילדים שמאסו בשיטות אחרות ונותן מענה לאימפולסיביים אם אתן מעונינות בהסבר ברור יותר על התוכנה שאלנה
בהצלחה
-
לאה,
אשמח מאוד לקבל מידע על שיטה.
הרבה הורים שואלים אותי ואין לי מענה😐
ניסית פעם משחק חינמי שלהם ולא התרשמתי מספיק.
-
לגבי הרידובר היתרון שהוא מאד מדורג. את יכולה לבחור את רמת הקריאה שאת רוצה לתרגל עם הילד מרמת צלילי אותיות ועד מילים מורכבות, את יכולה לבחור רק תנועות מסויימות, דגש על דיוק, יש מבדקים ממוחשבים שרואים את התקדמות התלמידה והשליטה שלו בכל תנועה לפי ניתוח שגיאות והכל מוצג בתרשימים, המשחק הוא תרוץ לתרגול משמעם בעצם שהופך לחוויה בזכות התוכנה. יש פרסים וירטואלים. מיועד לדעתי לילדים עם קשב וריכוז/ חסרי מוטיבציה לתרגול/ ילדים שרגילים למדיה וזה מאתגר אותם.
אחד החסרונות- יקר!
ניתן ליצור איתם קשר- יש להם אתר, ולהתעניין בעוד פרטים.
-
-
-
השיטה של חמוטל היא שיטה חוויתית. אם יש לך גישה- יש לה סרטון שהיא מלמדת כלל קריאה באנגלית ואת מקבלת שם תמונה יפה של השיטה- הקניית הקריאה כולה סביב סיפור אחד גדול. הסיפור הוא תומך זיכרון של הקריאה.
-
האם רידובר טוב לשטף קראיה?
טוב להקנית תנועות כיתה א?
-
הרידובר מתאים לכל הרמות
הוא עובד גם על התהליכים במוח- זיהוי, שליפה וכו’
וגם בצורה טכנית קריאת צרופים מילים וטקסטים
הרעיון הוא שאת מכינה את החומר שאת רוצה לעבוד עליו.
ואת בוחרת באיזו רמה לתרגל…
יש שם כמובן תהליך יפה שלכל ילד יש חדר
על כל משימה מקבל כסף למלאות אותו וכו’
כל המשימות שם בצורת משחקים
ולגבי התשלום אצלינו בביה”ס עכשיו מביאים אותו מתוכנית ההכלה
ומקבלים גם 4 פעמים של הדרכה למורות
שווה מאוד לדעתי!!!
-
בתכלס הוא מתאים להקנייה, שטף ודיוק.
הוא עובד קודם על היכולות במח ואח”כ עובר לקריאה
למשל לשטף- קודם זיהוי צורות ורק אח”כ מילים וכו’
-
חני,
התוכנה מותאמת לציבור החרדי?
-
כן בטח מותאמת לציבור החרדי דווקא.
ו90 אחוז ממנה עובד על דיוק בקריאה ומילים.
אין עבודה על משפטים
יש עבודה של כ10 אחוז על סיפורים נבחרים
-
בקשר לתוכנת רידובר,
זכיתי במנוי שם מאיזה מבצע שהיה להם.
הורווחתי להכינס שם.
אני כבר שלושה שבועות מתרגלת עם התלמידים.
וזה המסקנות שלי:
* לא ראיתי עבודה על שטף-
יש עבודה אחת של קריאת מילים, אבל אני צריכה להחליט כמה מילים לדקה,
עבדתי פעם עם תוכנה שהיא חישבה ועלתה בדרגה כל פעם.
* יש שם משחקים שזה יותר משחק מאשר למידה כמו מרוץ מכוניות, האוצר.
* הסיפורים לא משתנים לפי ההגדרות שאני משנה.
לדוג’ הגדרתי שיהיה לי רק עם תנועות קמץ וחולם- הוא לא מחליף לי סיפורים.
זה המסקנות שלי.
יש לי תמיד שהיה לו קושי חזק מאוד בדיוק, והתוכנה עוזרת לו מאוד!
הוא גם לא מתעייף, ומחכה מאוד לשיעור.
-
-
-
-
את החוברת “חפירות פונולוגיות” של איריס כהן ניתן לרכוש גם בצבעוני – בתוספת עוד מס’ שקלים.
ואז לגזור ולניילן.
זה דורש קצת עבודה – אבל שווה (רב פעמי)
יש לה פעילויות על כ-ל תתי המיומנויות של במודעות הפונולוגית
(מניפולציות, השמטות ועוד…)
בהצלחה!
-
לרבקי: נדמה לי שקוראים לתוכנית הזו מטעם עזר מציון: חצר פעילה
ראיתי את ההסרטה של זה – וזה מאד יפה ומרתק!
-
אהה אם זה חצר פעילה הוא היה במשהו דומה במכון אחר
-
תוכנת רידובר מתאימה לחלוטין לציבור החרדי נבנתה ע”י זוג חרדי יש בה אפשרות לעבודה עם בנים ועם בנות ז”א ניתן לבחור באפשרויות עבודה על קריאה בעברית הברה חסידית (חלקי) ארמית וכמובן שיטת לימוד עם בנים אפילו התגובות כמו (עבדת מעולה אין כמוך וכו’ מתחלק בין בנים לבנות)
אני עובדת כרגע תקופה קצרה עם זה אבל שמעתי על זה ובקשר למחיר תלוי מאוד לאן קונים למוסדות בד”כ זה שווה וגם פרטי אפשר להסתדר
בהצלחה!
-
משתמש לא ידוע
חברהחברה06/03/2022 ב11:24 pmהשיטה של נאוה רוז’ין – יודעת גם על רב’ס שעובדים בשיטה, תוצאות אמיתיות בשטח. (מנסיון)
-
בקשר לתוכנת רידובר, אני מאד ממליצה!
התוכנה מתאימה לכל הרמות, ובמיוחד לילדים שנמאס להם להתעסק עם דפים ועפרונות, מאד חוויתי!
לגבי המחיר אפשר לברר אצלם 0527617104, לבי”ס יש מימון מאיזה תוכנית של הממשלה, ובפרטי הלימודים עולים סכום מסוים ואח”כ על כל שיעור 12 ש”ח שזה לא כ”כ נורא, אני עובדת עם זה בפרטי והילדים ממש מתקדמים ונהנים!
בהצלחה!
-
האם למישהי יש ידע על שיטת ”רנגיני”-נעים בלמידה מהגב’ מיכל רנגיני?
האם הוא נותן מענה גם לשטף בקריאה לילדים עם קריאה איטית, או שהוא עובד בעיקר על הדיוק?
-
לא מכירה את השיטה,
רק יודעת שהיא עובדת על חוש הריח.
נשמע מוזר קצת, אבל הבנתי שיש לה הרבה הצלחות
-
למיכל יש מידי פעם זום מבוא לקורס שלה ,זה ליווי לאמהות
פעם השתתפתי
השיטה שלה מדורגת . כולל תנועה לכל צליל . קוראים עם תנועות ידיים בהתחלה .
(לדוגמא קמץ זה תינוק בוכה ואמא מרגיעה אותו אָ. אָ ומלטפים עם היד – בתנועה ישרה )
למידה של 5-10 דקות ביום משך 60 יום .
.
-
-
-
בס”ד
אני רואה שהזכירו כאן את ערכת הלימוד שלי “חפירות פונולוגיות”
רוצה לעדכן בשתי נקודות חשובות:
1. זוהי אחת מתוך 8 ערכות להו”מ בקריאה, שנותנות למורה ידע וכלים לקידום תלמידים בקריאה, במגוון שלבים וקשיים. ניתן להתרשם ולצפות בדוגמיות בקטגוריה של “השביל המיוחד” באתר “שבילים” SHVILIM.CO
2. ברוך ה’, קיבלתי אישור משרד החינוך לתוכנית “בשביל הקריאה”.
תוכנית שמובילה מורות להצלחה בקידום תלמידים מתקשים בקריאה, באמצעות 8 ערכות הלמידה הנ”ל, הנותנות מענה מותאם לכל קושי. הערכות זמינות לשימוש מיידי עם אפשרות לשימוש חוזר. בתוכנית זו ישנה גם מעטפת ליווי והדרכה מקצועית למורה.
מוסדות של ממ”ד, חב”ד, ממ”ח – יכולים לקבל את כל החבילה הזו מתוך תקציב ממשלתי, דרך מערכת גפ”ן!
תודה, איריס
-
רציתי לשתף אתכן בשיטת הקריאה החווייתית המונגשת ברמה גבוהה לתלמיד ולמורה בשם “קליקישור” מבית “מרכז מפתח”
קורס קליקישור
חוויית למידה מתוקשרת
טיפול בגישה רגשית הוליסטית ורב תחומית
פיתוח מנגנוני למידה לטיפול בלקויות למידה.
הוראה מפתחת למידה בתחומי השפה וחשיבה, קריאה והבנה, כתיב וכתיבה
וכעת נפתח שוב:
קורס ייחודי למורות מתקנות!
בס”ד מכון “מְפַתֵּח” (לשעבר “להבין ולהשכיל” מבית שמש) יוצא שוב בקורסים המבוקשים!
שיטת הלימוד בקורס הינה בלעדית בהתאמתה לילדים דוברי עברית וקוראים בהיגויים שונים וגם לשפת האידיש ולהיגוייה השונים
מקורס זה תצאי כ“מאמנת בהוראה מפתחת“
עם כלים מקצועיים מעשיים ובלעדיים
שיטת הלימוד כבר מוכחת בשטח מעל עשור, ורואים תוצאות בשטח! שאלי את עשרות הבוגרות !
לפרטים נוספים:0796076136(מרחב קולי)
או התקשרי ישירות ל:0548493353
והצטרפי למעגל המאמנות המקצועיות
מחכה לך
חי’ ברכי ווייס
Log in to reply.