יכולה לכתוב לך טיפים:
מה שאני ראיתי שמאוד עוזר לילדים עם קושי בתחום הנ”ל זה כרטיסיות הכוונה עם סמלים לדוג’: שיעור חשבון להוציא מחברת וקלמר ציור של מחברת וקלמר, לפתוח שיעורי בית – ציור כנ”ל למלא דפי בספר כנ”ל למלא דפי במחברת כנ”ל מכניסים לילקוט קלמר ומחברת
ככרטיסיות מאוד מווסתות אותם ובהמשך מתהלים עצמאית ללא כרטיסיות
כמו כן לילדים שיש קושי בהתארגנות ולוקח להם זמם רב לדוג’ להוציא את הציוד הדרוש / לסיים משימה. הנהגתי בכיתה שעון חול. (מתאים במיוחד לכיתות חנ”מ / לקויי למידה – אבל אפשר להנגיש עם סייעת בתוך כיתה רגילה. אני אומרת בקול ברור את המטלה – ומה צריך בשבילה. שוב בשביל הדוג’ – אנחנו מתחילים שיעור חשבון כולם מוציאים ספר, קלמר ותיקיה. והופכת את שעון החול. הילדים רואים מול העיניים כמה זמן נשאר להם. וכמה הם צריכים להזדרז. כמובן שעשיתי הדרגתיות: שעון של חמש דקות בהתחלה אחר כך עברנו לשתיים ואחת כך לדקה. כמו כן התאמתי את סוג השעון למטלה. על אותו עיקרון אפשר להשתמש בטיימר שהמחוג זז בו אחורה. הרעיון שהילדים יראו איך הזמן רץ
מניסיון עם כיתה של ASD בתפקוד גבוה שעבדתי איתם שנה שלמה בעקביות המצב השתפר פלאים!