קורס כתיבה
קדם ‹ Forums ‹ כתיבה ספרותית ‹ קורס כתיבה
קורס כתיבה
פורסם ע"י פסי פ מיתוג שיווק ופרסום on 25/05/2026 ב4:43 pmתוכלו להמליץ לי על קורס כתיבה מוצלח? פרונטלי בב”ב או דיגיטלי
תמי אפשטיין הגיבה לפני 2 שבועות 9 חברות · 14 תגובות- 14 תגובות
יוזמת שיח
תוכלי לתת לי כתובת מייל או מספר?
את למדת אצלה?
מנהלת קהילה
פעילה בקהילה
חוי שטיגל מוציאה קורס פרונטלי משודרג ומושקע
אפילו עוד יותר מהקורסים הקודמים שלה.
ראיתי עכשיו את הסילבוס שלו והוא wow.
שווה לבדוק.
פעילה בקהילה
אני ממליצה על דבורי רנד, אני לומדת אצלה ומאוד נהנית. יוצא לי סיפור יפה שבעזהי”ת יצא לאור כספר.
כרגע היא עסוקה בקורס שלנו, צריך לברר אצלה מתי הקורס הבא.
פעילה בקהילה
אנחנו לומדות בזום. בקורס הקודם שלה היו תלמידות מניו יורק גם כן.
מנהלת קהילה
ותיקה
אף אני ממליצה על אורית הראל.
מעבירה את השיעורים באופן חווייתי מאד.אגב,
יש את לאה פוטש, מיה קינן, דבורי רנד
מלבד אורית וחוי ורבות נוספות.
השאלה היא,
מי מהן מביאה את התמורה הטובה ביותר למחיר
וממש גורמת לכל אחת להתחיל לכתוב למעשה?בנוסף,
רחלי וסרצוג, אאל”ט בשם – מלמדת תסריט.
זה לא עדיף?פעילה בקהילה
אני מניחה שכל סופרת שעושה קורס מעונינת לקדם את התלמידות שלה לפן מעשי,
אחרת לשם מה הקורס?
ומאמינה שהתכנים פחות או יותר דומים, וכל סופרת עם הדגשים הייחודיים שלה.
בגדול בעיני צריך לבדוק את הסילבוס של הקורסים ואת הפרטים הטכניים,
כמו למשל אם זה פרונטלי או מרחוק, במיילים או בזום,
כל סופרת עם הפלטפורמה שבחרה בה.
מניחה שגם המחירים מהווים שיקול.
הרבה הצלחה!
ותיקה
תודה, שרה יהודית.
אשמח לתגובות נוספות;
אפשר גם באישי, כמובן.חברה תורמת
מחפשת מישהי שלמדה אצל מיה קינן
המלצות אני רוצה, וכן האם באמת נכנסים לתחום
אשמח לכל בדל מידע!!!!!!

מה שאני יכולה לומר זה שראיתי את התקציר של מיה והוא נראה מבטיח.
הייתי גם שמחה אם מישהי שפשוט עשתה את זה תספר איך היה לה 🫥…
מנהלת קהילה
אני כאן כדי לספר 🙂
למרות שאני לא מעט שנים בתחום הלכתי על הקורס, ולו משום שכל בעלת מקצוע חייבת להתמקצע ולהשתדרג. מה גם שידעתי שיש למיה מה למכור.
אליפות!
רק לאחרונה קיבלתי כמה פידבקים על איכות העלילות שלי ששתדרגה, ואין לי ספק שזה בזכות הקורס. ההדשה מקצועית וחווייתית, שיעורי הבית מניעים לפעולה והתכנים שווים גם למקצוענים. יכולה לומר שהיינו קבוצת סופרות (כאלו שכותבות בפועל ו/או הוציאו ספר/ים) כולן תיארו חוויה דומה.
עורכת של אחת העיתונים שאלה אותי אם גם X לומדת איתנו, ומשנענתה בחיוב אמרה שאולי גם היא תלמד. הקפיצה שהכותבות עשו ממש בולטת.
עוד משהו?
נראה לי שיש כאלו שבמהלך הקורס נכנסו גם לתחום, אבל לא בטוחה
Log in to reply.