וְתָמִיד לִבְחוֹר/ אתגר כתיבה 7

קדם Forums כתיבה ספרותית וְתָמִיד לִבְחוֹר/ אתגר כתיבה 7

  • וְתָמִיד לִבְחוֹר/ אתגר כתיבה 7

    פורסם ע"י mallky millim  הוראה רכזות וחינוך on 06/11/2024 ב4:15 pm

    מכירות את רגע בחירה של הגיבור?

    בחרנה גיבור, מאחד הספרים שמוכרים לכולנו, ותארנה סצנה בה הוא צריך לבחור בטוב,

    ומחיר שעליו לשלם על כך.

    בהצלחה!

    mallky millim הגיבה לפני 1 חודש, 1 שבוע 4 חברות · 5 תגובות
  • 5 תגובות
  • תהילה ב

    הייטק
    חברה
    06/11/2024 ב4:55 pm
    57
    28
    פעילה בקהילה

    בחירת סצנה מהספר, או משהו מומצא לגמרי?

    וכמובן – אם אפשר לפתוח תגובות. שתמיד בשרשור האתגר יועלו רק קטעים. תודה!

    • mallky millim

      הוראה רכזות וחינוך
      חברה
      06/11/2024 ב8:47 pm
      חברה חדשה

      עדיף סצנה מספר,

      אבל אפשר בהחלט גיבור אישי שלך,

      רק תוסיפי כמה משפטי רקע….

  • מירי

    הוראה רכזות וחינוך
    חברה
    06/11/2024 ב11:04 pm
    147
    222
    פעילה בקהילה

    בחירות.

    שושו עוצר שניה לפני שהוא נופל. מה זה? מי חפר פה כזה בור? הוא מתרגז, חופן בידיו תלולית עפר ומכסה במאמץ את הבור.

    הוא ממשיך ללכת, מחשבותיו רדופות. לומר לאמא שלו, לא לומר? הדילמה כמעט מוציאה אותו מדעתו, לא כמעט, בטוח. הרי בסוף היא תדע, ואם לא יאמר לה עכשיו- היא תתרגז אחר כך יותר, מצד שני- כל עוד היא לא יודעת- הוא יכול עדין להיות בבית…

    הוא אפילו לא שם לב שהגיע לחנות, בוהה שניה בפתח החנות ואז מתנער, מגחך.

    “אתה יכול להסביר לי מה זה”? שואלת ירדנה את עוז, מחזיקה בידה זוג פמוטות.

    “שושו יוכל להסביר לך יותר טוב”. מפטיר עוז במרירות, מקלף שכבת עור משפתיו.

    “גם כן הוא. אם הוא ממשיך להתקרב ליהדות אני לא אמא שלו יותר”. רוקעת ירדנה ברגלה.

    “לפחות הוא ממשיך את הלימודים” מנחם אותה עוז. “תחשבי ש…” הוא לא גומר את המשפט, שושו נכנס הביתה, מתנשף.

    ירדנה מנגבת את הידיים, ניגשת אליו, מביטה בעיניו.

    “הי אמא”. הוא אומר בקלילות, לחץ כבד חונק את גרונו.

    “הי” היא מביטה בעיניו. מה עוד הספיק לעשות היום?

    “איך היה המבחן?” היא מתעניינת.

    הצילו. מזה הוא פחד.

    הרב אמר לו שאסור לכתוב בשבת, כך שלא היה לו היתר לכתוב את המבחן.

    מה גם שכל המקצוע שהוא לומד, נופל עכשיו בדמיונו כמגדל קלפים בגלל הדרך החדשה.

    “היה בסדר”. שיעול פתאומי כאילו תוקף אותו והוא ממהר להביא את המשאף, לטפל ב’אסטמה’ החוזרת.

    “מה אני עושה הרב”. הוא כמעט בוכה. “אמא שלי תזרוק אותי מהבית אם אני אפסיק ללמוד. לא יהיה לי איפה לגור..”

    “שושו, אתה רוצה לשבת וללמוד תורה, המקצוע הזה כרגע לא בשבילך. יש לך שני נתיבים, כל אחת פונה לכוון מאד ברור. בדיוק על מקרים כאלה אנחנו משליכים את ביטחוננו על ה’, שיוביל ויוליך אותנו בהתאם לבחירות שעשינו בשביל לעשות את רצונו”.

    הבחירה היתה קורעת, כואבת, שותתת דם.

    שושו- כיום שאול, אברך שיושב ולומד, מרגיש אותה על בשרו כל יום.

    אבל יודע ומרגיש שהוא בחר בטוב.

  • Sara Amor

    אומנות הבמה והפקות תוכן
    חברה
    08/11/2024 ב2:19 am
    153
    114
    פעילה בקהילה

    איסתרק, בחר להפסיק ולהתענג מתרבות הקאוורים ולחזור לכוזר ולמי שהוא…

  • mallky millim

    הוראה רכזות וחינוך
    חברה
    18/11/2024 ב12:08 pm
    חברה חדשה

    אז האתגר הולך במעגלים;)

    @ש. ו. את הזוכה!!!

    הקטע שלך היה מדויק ויפהפה!!

    מוזמנת להציע את האתגר הבא….

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: [email protected]

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן